Big Brother 2009

Televisio-, elokuva-, musiikki- ja muu viihdekeskustelu
Vastaa Viestiin
Kalervo
VIP
VIP
Viestit: 622
Liittynyt: 2.8.2009 13:19

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

Nyt pitää katsoa muutama päivä, että onko siellä talossa enää mitään hauskaa...

Huono päätös isoveljeltä. :alas:
Mad Fanclubin jäsen #117
Avatar
teijo
Kanta-asiakas
Viestit: 174
Liittynyt: 26.5.2009 20:37
Paikkakunta: Forssa

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja teijo »

Kyl huomaa 24seiskas että Nino puuttuu :(
sulq

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja sulq »

Bnobzzor kirjoitti:Huono päätös isoveljeltä. :alas:
Mitä helvettiä? Ainut oikea ratkaisu heittää tuo Nino pihalle, jos ei kerran tajua ettei Sampoon kosketa. Kyllä sitä viihdettä riittää ilman Ninoakin.
Kalervo
VIP
VIP
Viestit: 622
Liittynyt: 2.8.2009 13:19

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

Lähinnä tarkoitin niitä kadotettuja katsojia...

OT:

Muuten, luuletko olevasi hauska? Muiden viestiesi perusteella. ???
Mad Fanclubin jäsen #117
Avatar
Kuosma
Kanta-asiakas
Viestit: 92
Liittynyt: 1.10.2009 11:13

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Kuosma »

Mun mielestä BB on hyvä sarja, mutta kaikki disgusting homppelit pois talosta nyt! Koska olen rasisti enkä pidä homoista. :O
dulsul
Avatar
StileTTI
VIP
VIP
Viestit: 587
Liittynyt: 9.8.2009 09:33
Paikkakunta: It's a secret

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja StileTTI »

Teppo kirjoitti:Mun mielestä BB on hyvä sarja, mutta kaikki disgusting homppelit pois talosta nyt! Koska olen rasisti enkä pidä homoista. :O
Ei saa olla rasisti.. Kuitenkin, Nino oli talon viihdyttävin asukas. En olisi halunnut häntä pois :(
Pelkään, että Esa A voittaa sillä BB-extrassa oli paljon viestejä esim: "Esa A voittoon!"
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16

Stiletti sujahtaa salakavalasti persuksiin.
sulq

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja sulq »

Bnobzzor kirjoitti:Muuten, luuletko olevasi hauska? Muiden viestiesi perusteella. ???
En minä tänne hauskuuttamaan tullut, kunhan kerroin mielipiteeni.
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Teppo kirjoitti:Mun mielestä BB on hyvä sarja, mutta kaikki disgusting homppelit pois talosta nyt! Koska olen rasisti enkä pidä homoista. :O
Tiedätkö edes mitä rasismi tarkoittaa?
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
sulq

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja sulq »

Crazymitsku kirjoitti:Pelkään, että Esa A voittaa sillä BB-extrassa oli paljon viestejä esim: "Esa A voittoon!"
Aika vakaalla pohjalla on luulosi, jos tuon perusteella ajattelet, että Esa A voiton vie. Olisitko toista mieltä, jos vaikka minä laittaisin sinne 10 viestiä putkeen joissa lukee "Marko voittoon!"?
Avatar
StileTTI
VIP
VIP
Viestit: 587
Liittynyt: 9.8.2009 09:33
Paikkakunta: It's a secret

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja StileTTI »

sulq kirjoitti:
Crazymitsku kirjoitti:Pelkään, että Esa A voittaa sillä BB-extrassa oli paljon viestejä esim: "Esa A voittoon!"
Aika vakaalla pohjalla on luulosi, jos tuon perusteella ajattelet, että Esa A voiton vie. Olisitko toista mieltä, jos vaikka minä laittaisin sinne 10 viestiä putkeen joissa lukee "Marko voittoon!"?
Marko rules :ylos:
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16

Stiletti sujahtaa salakavalasti persuksiin.
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Galluppia pystyyn, kenen haluaisit lähtevän talosta tällä viikolla? Itse olisin sitä mieltä että jompi kumpi näistä uusista ulos, joko Marko tai Toni.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Johnny kirjoitti:Galluppia pystyyn, kenen haluaisit lähtevän talosta tällä viikolla? Itse olisin sitä mieltä että jompi kumpi näistä uusista ulos, joko Marko tai Toni.
Mä oon samaa mieltä, ja toisaalta talosta vois tavallaan lähtee 2 pois kun on kuus ihmistä häätöäänestyksessä, mutta kai siitä ois ilmotettu jo aikoja sitten. Mulla ei oo väliä kumpi uusistä lähtee. Molemmat on omalla tavallaan kivoja. Kätlin ois kyl toisaalta kiva saada talosta pois ettei se uhkaa Samin/Sampon voittourakkaa, ja Sampo ja Esa A ei ainakaan tuu tippumaan talosta nyt eikä pitkään aikaan. Mutta toisaalta Esa J voit tippua jo. Riittää sen angstailut slummin puolella vaikka tänään pääsikin paratiisiin, mutta ei jaksa kumminkaan kattoa sitä ja sen pikkutyttömäistä käytöstä.
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Johnny »

nonnu11 kirjoitti:
Johnny kirjoitti:Galluppia pystyyn, kenen haluaisit lähtevän talosta tällä viikolla? Itse olisin sitä mieltä että jompi kumpi näistä uusista ulos, joko Marko tai Toni.
Mä oon samaa mieltä, ja toisaalta talosta vois tavallaan lähtee 2 pois kun on kuus ihmistä häätöäänestyksessä, mutta kai siitä ois ilmotettu jo aikoja sitten. Mulla ei oo väliä kumpi uusistä lähtee. Molemmat on omalla tavallaan kivoja. Kätlin ois kyl toisaalta kiva saada talosta pois ettei se uhkaa Samin/Sampon voittourakkaa, ja Sampo ja Esa A ei ainakaan tuu tippumaan talosta nyt eikä pitkään aikaan. Mutta toisaalta Esa J voit tippua jo. Riittää sen angstailut slummin puolella vaikka tänään pääsikin paratiisiin, mutta ei jaksa kumminkaan kattoa sitä ja sen pikkutyttömäistä käytöstä.
Olet kyllä toisaalta oikeassa, ehkä tässä vaiheessa olisi parempi pudottaa joku "suosikeista" eli vaikkapa Kätlin (omat suosikkini on Sami ja Esa A). Kyllä Markosta ja Tonista päästään myöhemminkin eroon, en usko että heillä on mahdollisuuksia päästä kovinkaan pitkälle.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Kalervo
VIP
VIP
Viestit: 622
Liittynyt: 2.8.2009 13:19

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

Toivottavasti nyt lähtee Marko tai Toni.
Mad Fanclubin jäsen #117
Avatar
StileTTI
VIP
VIP
Viestit: 587
Liittynyt: 9.8.2009 09:33
Paikkakunta: It's a secret

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja StileTTI »

Marko lähtee.Näistä turhin. Ainakin säästän hänelle pari miinusta.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16

Stiletti sujahtaa salakavalasti persuksiin.
Igor
Viestit: 35
Liittynyt: 22.5.2009 12:56

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Igor »

Pois vois lähtee vaikka Sampo,Toni tai Marko kaikki liian tylsiä asukkaita.

Pelkään, että Esa A voittaa sillä BB-extrassa oli paljon viestejä esim: "Esa A voittoon!"
Mikäs siinä se tai Aso sais voittaa talon parhaat :P mutta vois Minnakin sen voittaa niinkun mitä luultavammin voittaa?

Ja sit viel se että Ninon heittäminen pois talosta oli aika selvä juttu jo.Ei ne halunnu antaa sille voittoo ja sillä on niin paljon faneja.Sama juttu oli viime vuonna Nikon kanssa.Vaikka molemmat hyvästä syystä lähtikin niin oltais ne jotenkin muutenkin keploteltu sieltä pihalle.
If he dies .... he dies.
Avatar
Kuosma
Kanta-asiakas
Viestit: 92
Liittynyt: 1.10.2009 11:13

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Kuosma »

Johnny kirjoitti:
Teppo kirjoitti:Mun mielestä BB on hyvä sarja, mutta kaikki disgusting homppelit pois talosta nyt! Koska olen rasisti enkä pidä homoista. :O
Tiedätkö edes mitä rasismi tarkoittaa?
Joo :)
dulsul
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Johnny kirjoitti:
Teppo kirjoitti:Mun mielestä BB on hyvä sarja, mutta kaikki disgusting homppelit pois talosta nyt! Koska olen rasisti enkä pidä homoista. :O
Tiedätkö edes mitä rasismi tarkoittaa?
Tiedätkö itse? Rasismi ei ole vain rotuja koskevaa syrjintää, vaan myös esim. seksuaalinen suuntaus voi olla rasismin kohde.
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Torsti kirjoitti: Tiedätkö itse? Rasismi ei ole vain rotuja koskevaa syrjintää, vaan myös esim. seksuaalinen suuntaus voi olla rasismin kohde.
Väittäisin, että seksuaalivähemmistöjen syrjintä tunnetaan yleisesti ottaen nimellä homofobia. Mutta kaipa sekin liittyy rasismiin, osittain. Minä ainakin yhdistän sanan rasismi rotusyrjintään.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Mä oikeesti inhoon Justiinaa! Se käyttäytyy Kätlinii vastaan niin paskamaisesti ja moukkamaisesti. Sit Justiina tyrkytteli itseensä Samille ja vei Kätliniltä sen. Nyt Sami ja Justiina nussii paraaikaa makuuhuoneessa.
Sitten noi bileet oli nimenomaan Markon syntymäpäiväjuhlat. Justiina ois voinu vaikka pyytää Big Brotherilta ,että voiko Marko liittyä seuraan. Silloin kun Dana ja ne muut uteli ,että voisko Marko mennä paratiisiin juhlimaan sen synttäreitä ,niin Justinaa sano ,että ootte vaan slummilaisia ja lähti pihalla hymysuussa. Sitte se on niin vastenmielinen ja käyttäytyy todella huonosti muita asukkaita kohtaan.

Justiinasta tuli pahin inhokkini koko bbn historiassa. Toisen sijan saa Manta ja Kolmannen saa Henri (BB2)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Vastaa Viestiin