Television tanssiohjelmat

Televisio-, elokuva-, musiikki- ja muu viihdekeskustelu
Vastaa Viestiin
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Yksi suosikkipareistani on ehdottomasti Jethro ja Susa. Jethro on hauska heppu ja hänen tanssiaan on kiva seurata. Susa puolestaan on, kuten Jormakin totesi, varsinainen namu.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Japp »

jethrosta en tykkää yhtään, mutta Susa on kyllä :ylos:

Mä tykkään Sadusta tosi paljon! Vai on ko Satusta? :D

Ja Mariasta.

edit: Parhaan tanssit oli mun mielestä Lauralla, Nasimalla ja Juhalla. ja oikeastaan loppujen lopuksi ei haittaa vaikka Anna ja Janne. Eihän Jethro ja Jukka varmaan tipu pitkään aikaan, niillä on suuri fanikunta luulisin.
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Ihan oikea pari tippui TTK:sta tänään. Anna & Janne olivat huonoin pari (Juhan ja Sannan ohella).

Jugi oli ihan yllättävän hyvä, en olisi uskonut, että niin korkeatasoiseen suoritukseen kykenee. :ylos:

Laura & Marko ihan ykköspari, ansaittu ysi oli Jormalta.
Viimeksi muokannut Burnis, 6.11.2011 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Japp »

Nyyh, Juha ja Sanna lähti. :(


Parhaat tanssit ehdottomasti Joonalla, Marialla ja Lauralla. Me like. <3
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Japp kirjoitti:Nyyh, Juha ja Sanna lähti. :(


Parhaat tanssit ehdottomasti Joonalla, Marialla ja Lauralla. Me like. <3
Arvasin jälleen kerran oikein putoavan parin. Aivan oikea pari putosi.

Joonalla oli kehitystä kyllä, mutta ei se nyt vielä mikään kovin kummoinen esitys ollut. Marialla taas oli aivan omaa luokkaansa, Laura jopa pieni pettymys vaikka loistava olikin.

Antille en juurikaan lämmennyt, Jethro sai minultakin sympatiat, Jukalta odotin enemmän, Nasiman tekniikka aivan kadoksissa. Satu on ollut koko kisan ajan minulle pettymys, luulin hänen pystyvän parempaan.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Antti vakuutti minut tänään. Hän oli tosissaan mukana tanssissa ja oli ansaitusti illan paras parinsa kanssa.

Juhan putoaminen hieman harmitti, mutta onneksi Jethro on vielä messissä.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Japp »

tähän mennessä Nasima ja Laura :ylos:

toivottavasti se jethro nyt viimein tippuisi.
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Japp »

voi ei. :( mun lemppari tippu.
ja jethro sen kun jatkaa kisassa. -.-
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Harmi, kun Maria putosi. Olin kyllä jopa tyrmistynyt, kun tulos julkistettiin. Jethro on kyllä hauska mies, mutta eihän se heidän esityksensä muistuttanut edes etäisesti paso doblea. Veikkaan, että jos vain olisi ollut mahdollista, niin Jukka, Helena ja Jorma olisivat antaneet 0 pistettä. Kyllä se Jethro alkaa olla nyt jo nähty, kuten Jormakin totesi. Kauhistuttaa ajatellakin, minkälaista salsaa Jethro oikein "tanssii".

En pidä Antti Tuiskusta, mutta heidän esityksensä oli aivan mielettömän upea, kepeä, pirtsakka ja teknisesti vakuuttava. En tiedä, oliko nyt ihan kympi arvoinen, mutta illan ykkössuoritus. Satu Silvon tanssi muistutti kyllä vähän lompsimista enemmän. :)

Ja Laura tippuiki kauas kärjestä. Kaksi ekaa viikkoa tuomaripisteissä ykkönen, nyt vasta kuudes.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Hehee, Maria sitten tipahti. Ei hän kyllä mikään erityisen hyvä tanssija ollutkaan. Ainoastaan kaunis.

Jes, Jethro ei vieläkään tipahtanut. Eihän mies osaa tanssia yhtään, mutta viihteen vuoksi on hyvä, että hän pysyy mukana. Ei tässä kilpailussa pelkästään hyviä tanssijoita tarvita, vaan myös huumoria, joka onkin Jethron erikoisalaa.

Antti oli taas loistava, samoin Jukka. Satullakin oli mukavasti jalat esillä, ja tanssihan hän hyvin. Ääniä Satu ei vaan tainnut hirveästi yleisöltä saada.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Japp »

pontiou kirjoitti: En pidä Antti Tuiskusta, mutta heidän esityksensä oli aivan mielettömän upea, kepeä, pirtsakka ja teknisesti vakuuttava. En tiedä, oliko nyt ihan kympi arvoinen, mutta illan ykkössuoritus.
Hei mä oon muuten tästä samaa mieltä. Se oli illan paras, mutta en tykkää yhtään tuiskusta, joten en pysty pitämään sitä parhaana. :d
ja mua ketutti hirveesti kun mun inhokki oli paras. :p
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Burnis »

No mutta Jethrohan salsasi oikein mukavasti. Ansaitsi jatkopaikkansa. :ylos:

Satu saikin tippua. Ei ole vakuuttanut minua esityksillään vielä kertaakaan. Myös Joona on ollut pettymys.

Nasima oli hyvä ja Jukka oli aivan mahtava! Antti & Ansku olivat illan paras pari ansaitusti, esitys oli napakka, sähäkkä ja seksikäs. Lauran esitys oli turhan kilpatanssimainen, vähän lattea ja tunnelmaltaan tylsä. Ei ole Laura enää lähelläkään kärkeä, jopa Jethro meni tuomaripisteissä ohi. :D
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Jethro veti niin hienon salsan, että ansaitsi ehdottomasti jäädä.

Satu ei mikään mahtitanssija ollut, joten ansaitsi pudota.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Japp »

Nasima on aivan loistava, mun ykkössuosikki!
Ja Lauran tanssi oli musta tosi kiva, en älyä mitään mistään tanssijutuista joten mun lempparit on aina ne, jotka näyttää hienoimmalta. Liian kilpatanssimainen.. Saatto ollakki, en tiiä eikä kiinnosta.
Satun tanssia en nähnyt nyt ollenkaan, mutta saipa se sieltä tippua. Jethro nyt sais vielä tippua. :(
Jukan tanssikin oli muuten hyvä! Nyt sekin nousee mun listoille, ennen en tykännyt siitä yhtään. :p
Joonan tanssi ihan kiva.
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
dottis
VIP
VIP
Viestit: 675
Liittynyt: 28.5.2009 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja dottis »

Itse seuraan Dancea, koska seurasin ohjelman amerikkalaisia versioitakin ennen tätä. Tykkään enemmän tuon tyylisestä tanssista kuin paritanssista.

Pari vuotta sitten Tanssii tähtien kanssa-ohjelmaa seurailin, mutta nyt olen jo hieman kyllästynyt siihen. Nykyään porukasta kiinnostaa vain Antin ja Jethron suoritukset, mutta aina jotenkin missaan Antin tanssin, kun katson Dancea. :/ Se on kyllä melkein liian hyvä tuohon kilpailuun :D Kivaa se on kyllä seurata, mutta tosiasiahan on, ettei kukaan sitä voi päihittää ;)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #20
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Japp »

Mun silmää miellytti eniten Lauran ja Joonan tanssit. :ylos:
Oikea mieshän sieltä tippui todellakin, ei se näyttänyt edes tanssilta mun mielestä. :d
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Laura palasi takaisin huipulle. Ei ollut heiltä minun mielestäni parhain vetonsa (2. suoran tango oli niin upea), mutta oli tämän illan kärkisuoritus. En voi ymmärtää, että he joutuivat pudotusuhan alle. Sama tilanne kuin viime vuonna, kun Satu sai jivestaan 36 pistettä ja olivat silti pudotusuhassa. Jukka oli illan toinen onnistuja valssissa, vaikka ei päässytkään Lauran tasolle.

Joona paransi aivan hurjasti. Kun kerrottiin, että heitä kävi avittamassa oikea tanssiguru, arvasin heti, että Saikkosen Samihan se on kyseessä. Vieläkin tosin olisin kaivannut räväkämpää repäisyä jo ihan koreografisestikin. Tuntuu, että Joona pystyisi paljon vaikeampaan ja laajempaan koreografiaan. Mutta ansaitut 30 pistettä. :D

Jethron esitys oli niin hauska. Hellyyttävä ja niin käsittämättömän onneton ja ulkona rytmistä, ettei mitään rajaa. :D Mutta Jethron jutut on niin parhaita aina kuunnella, osaa heittää aina hyviä kommentteja väliin. Joten sikäli harmi, että putosi, vaikka mieluummin katselen loppuvaiheessa kisaa niitä, jotka todella osaavat.

Nasimalta oli köyhin suoritus tähän asti. Ei täyttänyt valssin tanssillisia vaatimuksia, eikä Nasiman valloittava persoonakaan pääse tällaisissa tansseissa esille. Antin esitys vähän samaan sarjaan. Niin kuin itse sanoikin, hitaat tanssit eivät ole hänen juttunsa. En vaan voi mitenkään ymmärtää, kuinka yleisöäänet oikein jakautuivat, kun Antti ja Ansku olivat illan paras pari tuomari- ja yleisöäänten perusteella. ??? (Tosin Antti on yksi suosikeistani, joten todellakaan ei haittaa, että olivat paras pari. :D)

Kolmen kärki minulla Antti&Ansku, Laura&Marko sekä Jukka&Saana.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Ikävä tulee huumorimies Jethroa ja hänen upeaa daamiansa Susaa, mutta ehkä tämä oli oikea aika heidän pudota kisasta. Jethro ei tosiaan ollut mikään parkettien partaveitsi, vaikka viime viikolla salsasikin mallikkaasti, mutta mies on vaan kertakaikkiaan niin hauska, että harmittaa hänen putoamisensa.

Antti oli taas illan paras, vaikka tuomarit antoivatkin pisteitä varsin vähän. Uskollisten pikkutyttöjen antamat yleisöäänet olivat suuressa roolissa.

Vapun kaula-aukko oli aika avoin, mutta pitääkö siitä nyt uutinen vääntää: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2271127. Itse en ainakaan valita. :)
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Kaikilta muilta paitsi Lauralta oli melkoinen rimanalitus. Antti oli oikea Duracell-pupu, Nasiman jalat eivät pysyneet mukana, Jukan esitys (joka oli illan toiseksi paras) oli vähän epätasainen ja lattea. Joonalta tosiaan oli illan paras tango. Harmi vaan, että illan paras tango ei ollut kovin kummoinen. :D

Nasima oli ihanan positiivinen ja antautui täysillä tanssiin, mutta ei kyllä päässyt koskaan tanssissa kärkikolmikon tasolle.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Television tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Nasima oli ihan hyvä tanssija, mutta nyt taisi olla hänen aikansa pudota. Ei hän kuitenkaan pärjää millään Lauralle, Jukalle tai Antille.

Joona sai vielä jäädä, mutta taitaa pudota ensi viikolla, ellei ihmeitä tapahdu. Saapa vielä onneksi katsella Sannin kaunista hymyä. :)
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Vastaa Viestiin