Pohjanoteeraukset

Televisio-, elokuva-, musiikki- ja muu viihdekeskustelu
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Tässä aiheessa voit jakaa elokuvat ja sarjat, joita kenenkään ei kannata katsoa eli kamalimmat pettymykset ja surkeimmat jatko-osat.

Itse voisin aloittaa itsenäisillä elokuvilla Hanaa!, Are You Scared ja Synninsyöjä, jotka ovat kaikki todella heikkolaatuista tusinatavaraa, joiden aikana meinasin nukahtaa. Sitten tietysti legendaarisen tarpeettomat venytykset kuten Yksin kotona 4, jota ei kai kukaan voi katsoa naama peruslukemilla.

Sarjoista voisin varmaan mainita naurettavimmat ideat eli Gay vai ei ja sitten kaikki E!-ohjelmat, kuka tietää mitä tarkoitan? Mitä sinä et voi sietää?
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Tähän voisi listata loputtomasti kaikkea kivaa. Näin alkuunsa listaan vain joitakin suomalaisia tv-ohjelmia, joiden epäonnistuminen tulee ensimmäisenä mieleen.

Jopet Show
Kuva
Yrittää olla hauska, mutta ei onnistu siinä. Ohjelmassa on sattunut vastaan pari ihan hauskaakin sketsiä, mutta kokonaisuus jää todella vaisuksi. Suurin osa virityksistä on halvan näköisiä ja menevät täysin överiksi, ettei se ole enää edes hauskaa. Jope ei ole enää hauska.

X Factor
Kuva
Formaatti hyvä, toteutus sitäkin heikompi. Tuomarivalinnat jo lähtökohtaisesti pääosin heikot, ja loppujenlopuksi havaittiin, että kaikki tuomarit inhosivat kaikkien muiden paitsi omien suojattiensa esityksiä. Kommentit kohdistuivat yleensä aina kappalevalintaan ja puvustukseen ja varsinaisesta suorituksesta ei sanottu mitään. Kilpailijoidenkaan taso finaaleissa ei herättänyt hurraahuutoja, ja voittajakin taisi kadota jo maan alle. Muutenkin sarjan visuaalinen ilme oli pahasti pielessä, ja livebändin puuttuminen (lukuunottamatta viimeistä finaalia) laski pisteitä roimasti.
(Aiheesta lisää täällä: http://ismolaitela.com/suomen-ensimmain ... 633s25.php)

Big Brother 2010
Kuva
Big Brother on formaattina hyvin mielenkiintoinen ja koukuttava. Myös Suomessa on Big Brotherista paikka paikoin jopa onnistuttu tekemään onnistunut ohjelmakokonaisuus. Viimeisin tuotantokausi oli kuitenkin täydellinen pohjanoteeraus.

Kauden teema oli mainostuksissa "Kulissit kaatuvat", mutta todellisuus oli kuitenkin jotakin aivan muuta: tylsyys ja rahastus olivat avainsanoja. Asukasvalinnoissa oli sinällään onnistuttu ihan hyvin, joskin kokonaisuutena porukka talossa oli aivan liian nuorta. Hakijoita riitti vaikka minkä verran, mutta ilmeisesti oli kuitenkin mahdotonta valita joukkoon myös kolmekymppisiä ihmisiä. Toiminnallisesti porukka oli mitäänsanomattoman tylsää - kukaan ei keksinyt mitään toimintaa. Ja toimintaa taloon olisi saanut kehittää myös tuotantoyhtiö, joka onnistui tekemään vain parista viikkotehtävästä kiinnostavia. Big Brother Talk Show'sta tuhottiin viimeisetkin rippeet, jotka siitä oli Vappu Pimiän häivyttyä jäljellä, ja rungoksi jäikin - yllätys, yllätys - äänestystilanteen näyttäminen ja taloyhteydet, jotka juontaja Susanna Laine onnistui pilaamaan lepsulla otteellaan. (Kun Googleen laittaa hakusanaksi "huonoja tv-sarjoja", toisena hakutuloksena tulee "Susanna Laine On Järkyttävän Huono".) Kaikki herkulliset mahdollisuudet, jotka kauden aikana rakennettiin, esimerkiksi sala-alue, salapari yms, jätettiin käyttämättä totaalisesti. Vanhojen asukkaiden tuominen taloon oli fataali virhe, vaikka yksi kaikkien aikojen suosikeistani sitten voittikin koko roskan.

Mitä hyvää kaudesta jäikään siis käteen? Juontaja Elina Viitanen ja voittaja Niko Nousiainen. Ei muuta.
(Aiheesta lisää täällä: http://ismolaitela.com/big-brother-2010-t1085.php)

Uusi päivä
Kuva
Epäonnistunein suomalainen draamasarja vuosikausiin. YLE:llä on rahat tiukilla, ja sitten päätetään aloittaa kolmesti viikossa esitettävä sarja, joka syö budjetista vuosittain 5 miljoonaa euroa. Ja lopputulos on surkea niin taiteellisesti kuin taloudellisesti. Näyttelijät mitäänsanomattomia ja/tai jäykkiä kuin seipäät lumihangessa, käsikirjoitus (sekä juoni että dialogi) heikkoa ja sarjan yleisilme on vastenmielinen. Metsään meni.
(Aiheesta täällä lisää: http://ismolaitela.com/salkkareille-kilpailija-t834.php)
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Ekku »

Samaa mieltä korpin kanssa kolmesta viimeisestä.
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Ensimmäisenä tulee mieleen joskus vähän yli vuosi sitten esitetty järkyttävä ohjelma Kreisi Karaoke, joka tuskin saa jatkoa. Ohjelma todellakin on kreisi, mutta huonolla tavalla sellainen, vaikka tosin se onnistuukin naurattamaan surkeudellansa. Huumorimielellä minä tätä ohjelmaa muistaakseni pari jaksoa katsoin.

Tässä pieni näyte ohjelmasta niille, jotka eivät sitä ole koskaan katsoneet:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7DrcqzR1 ... re=related[/youtube]
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Japp »

Luumukiisseli kirjoitti:Ensimmäisenä tulee mieleen joskus vähän yli vuosi sitten esitetty järkyttävä ohjelma Kreisi Karaoke, joka tuskin saa jatkoa. Ohjelma todellakin on kreisi, mutta huonolla tavalla sellainen, vaikka tosin se onnistuukin naurattamaan surkeudellansa. Huumorimielellä minä tätä ohjelmaa muistaakseni pari jaksoa katsoin.
hih, oon jo unohtanu ton, toi oli aivan karsea. :D
hmm. en keksi nyt äkkiseltään tälläsiä, ainoana tulee mieleen kakkoselta joskus näkynyt ohjelma. En oo varma sen nimestä, mutta juontajina siinä oli se YLE:n kuuluttajanainen ja tosi ärsyttävä mies. Oiskohan ollu näyttelijä. joku Mikko ehkä..? Ja siin oli joku Jim Salabing tai joku ton tyyppinen taikuri.
Se oli mun mielestä vaan huono ohjelma, jota ei kyl jaksanut katsoa.
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3658
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Enigma »

^ Kyseessä oli Jim Salabim Taikashow.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Japp kirjoitti:hmm. en keksi nyt äkkiseltään tälläsiä, ainoana tulee mieleen kakkoselta joskus näkynyt ohjelma. En oo varma sen nimestä, mutta juontajina siinä oli se YLE:n kuuluttajanainen ja tosi ärsyttävä mies. Oiskohan ollu näyttelijä. joku Mikko ehkä..? Ja siin oli joku Jim Salabing tai joku ton tyyppinen taikuri.
Se oli mun mielestä vaan huono ohjelma, jota ei kyl jaksanut katsoa.
Omasta mielestäni Heikki Silvennoisen Jim Salabim Taikashow oli kyllä oikeasti hauska ja hyvä ohjelma, jos sitä tarkoitit.
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Muistan kyllä jotenkin hämärästi tuollaisen taikashow'n, mutta en sitä kyllä ole aktiivisesti seurannut. Ja syy varmasti siihen on se, että sarja on aiheuttanut reaktion nimeltä EVVK. :D
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Japp »

Joo tarkotin sitä taikaohjelmaa.
Musta toi Neljän tähden illallinen on ihan järkyttävä :D
Mä ootin Suomeen sellasta ohjelmaa niin kuin Arvostele mun illallinen, mutta sitten tulikin tällänen! Jotain julkkiksia, kamala se ääni siinä ja eihän ne ees yritä kunnolla. Kerran tai jollakin olla jälkkärinä kaupan jäätelöä ja kaupan kinuskikastiketta..
Ei tota voi verratakkaan Arvostele Mun illalliseen.. Tai no eihän tuo kyllä edes siihen formaattiin perustu, mutta aika samantyyppinen kuitenkin.
Kattokaa vaan neloselta kello 18.30 alkavaa brittanian versiota, ja sitten seiskalta se ihan paras, eli ruotsin Arvostele mun illallinen.
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Tassel
VIP
VIP
Viestit: 550
Liittynyt: 11.10.2009 16:23
Paikkakunta: Verrückt

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Tassel »

Oon varmaan ainut joka pitää Uusi Päivästä :D
Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen

Valokuviani
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Japp »

mun isosisko hehkuttaa sitä sarjaa.. Siis uutta päivää. Sanoo et se on niin hyvä ja hauska, se kuulemma aina yksin naureskelee sille. :D
koittaa saaha mutkin sen seuraajaksi facessa.
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Japp »

Katon nykyään uutta päivää :nick:

Mut pohjanoteeraus on nelosen Aatami&Eeva! xD
Kuka tollasta kattoo!
Minä itseasiassa oon kattonu jo kaks kertaa mut en ainakaa tunnusta et se ois hyvä xD
No ei se oo
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Matilda
Kanta-asiakas
Viestit: 517
Liittynyt: 8.1.2011 23:40

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Matilda »

Joulu-Japp kirjoitti:Katon nykyään uutta päivää :nick:

Mut pohjanoteeraus on nelosen Aatami&Eeva! xD
Kuka tollasta kattoo!
Minä itseasiassa oon kattonu jo kaks kertaa mut en ainakaa tunnusta et se ois hyvä xD
No ei se oo
Ja 8 kuukauden päästä tuut sanomaan, että seuraat sitä :D
Avatar
dottis
VIP
VIP
Viestit: 675
Liittynyt: 28.5.2009 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja dottis »

Matilda kirjoitti:
Joulu-Japp kirjoitti:Katon nykyään uutta päivää :nick:

Mut pohjanoteeraus on nelosen Aatami&Eeva! xD
Kuka tollasta kattoo!
Minä itseasiassa oon kattonu jo kaks kertaa mut en ainakaa tunnusta et se ois hyvä xD
No ei se oo
Ja 8 kuukauden päästä tuut sanomaan, että seuraat sitä :D
Meinasin saman kommentoida kun luin Jappin viestin!
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #20
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Japp »

:nick: Uusi päivä oli vain pieni hairahdus, ku katoin vahingossa syksyn ekan ni sit oli pakko alkaa seurata :D
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3658
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Mr. Mallorca kohteessa

Onko aivan välttämätöntä tehdä jokaisesta mukahauskasta sketsihahmosta oma ohjelma?
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Enigma kirjoitti:Mr. Mallorca kohteessa

Onko aivan välttämätöntä tehdä jokaisesta mukahauskasta sketsihahmosta oma ohjelma?
samaa mieltä, inhoon noita Putouksen muka hauskoja sketsihahmoja, ainoot ehkä vähäisen hauskat olivat Marja Tyrni, Harjakainen ja munamies. Täällä koko perhe seuraa noita Vedetään hatusta, Putousta yms, ja kun on alakerrassa samaan aikaan puhisen suorastaan raivosta, mitä hauskaa noissa kuivakoissa ohjelmissa on?!

Ei nyt oikein muita floppeja tule mieleen, koska seuraan telkkaria melko vähän.

Ainiin tuo Kreisikaraoke oli aivan kamala floppi, ja ihan hirveä ohjelma (Vahingossa tuli seurattua 2 osaa ton pikku-Romen takia)
Noi Kauniit ja Rohkeat ja Emmerdalet ovat myös niin puuduttavan tylsiä ja masentavia, kuka edes noita jaksaa seurata?!
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Japp »

Sing-a-Long... :pokeri:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Japp kirjoitti:Sing-a-Long... :pokeri:
Olin tulossa kirjottamaan samaa. :pokeri:
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Pohjanoteeraukset

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Burnis kirjoitti:
Japp kirjoitti:Sing-a-Long... :pokeri:
Olin tulossa kirjottamaan samaa. :pokeri:
^^

Sukulan kuppila on kyllä yksi huonoimmista mitä on voitu Ameriikan mannuilta tänne kopioida. Hirveätä katsottavaa jo pelkästään mainokset! :alas:
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Vastaa Viestiin