Ipilän Musiikkifestivaalit 2013

Televisio-, elokuva-, musiikki- ja muu viihdekeskustelu
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Ipilän Musiikkifestivaalit 2013

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

- Säännöt ovat yksinkertaisia, jokainen käyttäjä lähettää yhden kappaleen minulle yksityiviestein ja näin hän pääsee kilpailuun mukaan osallistumaan. Jokaisen käyttäjän on kuitenkin päätettävä yksi maa, ja kappale joka on laulettu sen kyseisen maan kielellä. (suomeksi ja englanniksi lauletut kappaleet kielletty)

esimerkit allaolevassa spoilerissa: - Omasta maastaan/kappaleestaan ei saa tietenkään kertoa muille käyttäjille mitään, vaan se on pidettävä visusti salassa. Kun lopulliset tulokset on paljastettu, niin samalla selviää myös minkä kappaleen kukin käyttäjä on mukaan lähettänyt.

- Kun osallistujia on osallistunut riittävästi, niin kappaleet julkaistaan tässä ketjussa ja jokainen käyttäjä lähettää minulle yksityisviestein pisteet näistä kappaleista. Myöhemmin tulokset julkaistaan ja selviää Musiikkifestivaalien ensimmäinen voittaja!

Kehotan kaikkia osallistumaan mukaan, ei vaadi loppupeleissä suurta vaivaa/läsnäoloa ja tarkoituskin on pitää vain yksi tälläinen leikkimielinen musiikkikilpailu tälle vuodelle


Jo mukana olevat maat:

Espanja
Kuva

Meksiko
Kuva

Ruotsi
Kuva

Slovenia
Kuva

Thaimaa
Kuva

Muistakaa että jokainen voi osallistua vain yhdellä maalla, joten yllämainitut eivät ole enää käytettävissä.
Viimeksi muokannut Kaakkao, 5.11.2013 03:01. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Ismolaitelas Song Contest 2013

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Kaksi maata mukana , lisää tarvitaan!
Viimeksi muokannut Kaakkao, 5.11.2013 02:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Ipilän Musiikkifestivaalit 2013

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Viisi maata mukana, aloitusviestiä myös päivitetty!
Jokainen nyt rohkeesti vaan mukaan, ei vaadi edes suurempaa läsnäoloakaan!

Muutama käyttäjä olisi vielä mukava saada mukaan, niin voitais aloittaa nää!
Jos ajatus edes vähän innostaa niin yksityisviestiä mulle tulemaan! http://ismolaitela.com/ucp.php?i=pm&mod ... se&u=32074
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Vastaa Viestiin