TV:n seurausketju

Televisio-, elokuva-, musiikki- ja muu viihdekeskustelu
Avatar
tsirppa
Kanta-asiakas
Viestit: 116
Liittynyt: 29.5.2009 13:29

TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja tsirppa »

Gallupistakin jo kävi ilmi, että ainakin osalla ihmisistä tv on auki myös muulloin, kuin pelkästään salkkareiden aikaan, joten täällä voi kommentoida muita tv-sarjoja tai mainoksia tai mitä tahansa muuta telkkarista tulevaa.

Skins alkoi jatkumaan eilen uudestaan, uudella miehityksellä. Ennen kauden alkua ajattelin, etten jaksa sitä enää seurata ilman Tonya, Maxia tai varsinkaan Sidiä, mutta kyllähän se jakso taas uusillakin nuorilla koukuttaa. Luulen että tämä kausi on vielä hurjempaa menoa kuin aikaisemmin. Seuraako kukaan muu?

Sitten tämä uusi, ilmeisesti siis komediasarja, Ihmebantu. Mielestäni täyttä roskaa, jopa samaa tasoa Jugistylen kanssa. Kertaakaan ei minua naurattanut, mites muilla?
Kelpaako pitsa? Ja tuplajuustolla tietenkin!
Suklaasonni
Viestit: 30
Liittynyt: 26.5.2009 18:28

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja Suklaasonni »

tsirppa kirjoitti:Skins alkoi jatkumaan eilen uudestaan, uudella miehityksellä. Ennen kauden alkua ajattelin, etten jaksa sitä enää seurata ilman Tonya, Maxia tai varsinkaan Sidiä, mutta kyllähän se jakso taas uusillakin nuorilla koukuttaa. Luulen että tämä kausi on vielä hurjempaa menoa kuin aikaisemmin. Seuraako kukaan muu?
Juups, tuli katottua jo tossa alkuvuodesta brittitahtiin, ja onhan se hyvä sarja :) Itellänikin meni vähän aikaa totutella uuteen castiin, mutta kyllä se parin jakson jälkeen alkoi jo tuntua "oikealta". Ja hurjaa menoa tosiaan luvassa, omasta mielestäni ehkä vähän liian epäuskottavaakin ajoittain. Neljättä kautta odotellaan kuitenkin hyvillä mielin :)
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

tsirppa kirjoitti: Skins alkoi jatkumaan eilen uudestaan, uudella miehityksellä. Ennen kauden alkua ajattelin, etten jaksa sitä enää seurata ilman Tonya, Maxia tai varsinkaan Sidiä, mutta kyllähän se jakso taas uusillakin nuorilla koukuttaa. Luulen että tämä kausi on vielä hurjempaa menoa kuin aikaisemmin. Seuraako kukaan muu?
Ite aloin katsomaan Skinssiä vasta kolmannella kaudella ja jäin heti koukkuun. Mutta oon kyllä kattonu ekan ja tokan tuotantokauden jaksoja youtubesta ja ihan ok porukka se vanha jengikin oli.
Avatar
tsirppa
Kanta-asiakas
Viestit: 116
Liittynyt: 29.5.2009 13:29

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja tsirppa »

Skinssistä vielä puheen ollen, niin loppu kyllä aika yllättäen, siis tuntu että oli lyhyt tuotantokausi. Koskahan taas jatkuu?
Kelpaako pitsa? Ja tuplajuustolla tietenkin!
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

tsirppa kirjoitti:Skinssistä vielä puheen ollen, niin loppu kyllä aika yllättäen, siis tuntu että oli lyhyt tuotantokausi. Koskahan taas jatkuu?

http://www.sub.fi/info/index.shtml/sub_vastaa

Kyseiseltä osoitteelta siis löysin tälläistä tietoa:

Milloin Skinsin 4. kausi saadaan Suomeen? Voitteko uusia sarjan?

Skinsin seuraava eli 4. kausi nähtäneen Subilla ensi vuonna. Olemme jo uusineet kaudet 1-2, mutta 3. kauteen uusintaoikeudet ovat jäljellä. Juuri päättynyt kolmas kausi siis varmaankin uusitaan, ajankohta on mietinnässä.
Suklaasonni
Viestit: 30
Liittynyt: 26.5.2009 18:28

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja Suklaasonni »

tsirppa kirjoitti:Skinssistä vielä puheen ollen, niin loppu kyllä aika yllättäen, siis tuntu että oli lyhyt tuotantokausi. Koskahan taas jatkuu?
Varmaan venyy ensi syksyy että Suomeen tuo kausi saapuu. Kuvauksetkin vasta heinäkuussa aloitettiin, joten ei se briteissäkään ala kuin aikaisintaan tammi-helmikuussa.
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Tänään Hot Shots! 2 - kaikkien jatko-osien äiti kello 20:00 MTV3:lla. Moniko meinaa katsoa tämän kulttuurillisen helmen? :ylos:
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
tsirppa
Kanta-asiakas
Viestit: 116
Liittynyt: 29.5.2009 13:29

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja tsirppa »

Osteri-Ossi kirjoitti:Tänään Hot Shots! 2 - kaikkien jatko-osien äiti kello 20:00 MTV3:lla. Moniko meinaa katsoa tämän kulttuurillisen helmen? :ylos:
Kiitos muistutuksesta, lähti tallentuun. On se vaikeeta muistaa kattoo sunnuntaina kello 8 alkavia elokuvia. :)


TV taas vaihteeksi masensi yleisurheilun mm-kisojen ansiosta. Suomi on hieno maa. :ylos:
Kelpaako pitsa? Ja tuplajuustolla tietenkin!
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Katson Salkkareita , Lostia , Pakoa , Harper Islandia (Se mikä alkaa kohta :D ) , Päivien viemää , Big Brotheria.

Siinä ne sitten olivatkin.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Avatar
DataBase
Kanta-asiakas
Viestit: 109
Liittynyt: 21.8.2009 23:08
Paikkakunta: Savitaipale

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja DataBase »

Skinssiä katsoin kun se tuli. Nyt vaan Salkkareita ja välillä BB'tä.
Life's more painless for the brainless, why think too hard when it's so soothing
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Näkeeköhän Salaisia Kansioita mistään esim katsomo-tyylisestä palvelusta, kun itsellä herätys on 06.00 eikä viittisi lauantaisin 02.00 yöhön valvoa Kuva
Avatar
tsirppa
Kanta-asiakas
Viestit: 116
Liittynyt: 29.5.2009 13:29

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja tsirppa »

Top Chef alkaa tänään, wuhuu!
Kelpaako pitsa? Ja tuplajuustolla tietenkin!
Kalervo
VIP
VIP
Viestit: 622
Liittynyt: 2.8.2009 13:19

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

Tänään maikkarilta Bondi-klassikko Pallosalama! Kannattaa katsoa jos tykkää 007:stä ja Sean Connerystä. :ylos:
Mad Fanclubin jäsen #117
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Nyt on tullut katsottua pariin otteeseen Kadonneen jäljillä -ohjelmaa, ihan mielenkiintoinen ohjelma on ollut.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Suoneiti kirjoitti:Olen alkanut katsoa tuota Totuuden hetki -nimistä ohjelmaa. Sen verran kiintoista.

Wikipedian seloste ohjelmasta:
Ohjelmaan valituille kilpailijoille tehdään alussa valheenpaljastustesti, jossa heiltä kysytään 50 kysymystä. Itse ohjelmassa kilpailijalle esitetään 21 kysymystä. Mitä useampaan kysymykseen kilpailija vastaa totuudenmukaisesti, sitä isommaksi voittosumma kasvaa. Ohjelmassa esitetyt kysymykset voivat muodostua pelin edetessä erittäin henkilökohtaisiksi, esimerkiksi parisuhteeseen liittyen.
Ensimmäinen osio sisältää kuusi kysymystä ja jos niihin vastaa oikein, voittaa 10 000 dollaria. Seuraava osio sisältää viisi kysymystä ja jos ne menevät oikein, voittaa 25 000 dollaria. Peli etenee siihen asti, kun kilpailija on vastannut kaikkiin 21 kysymykseen oikein, jolloin hän voittaa päävoiton 500 000 dollaria. Jos hän valehtelee yhteenkään kysymykseen pelin aikana, häviää koko pelin. Kilpailija voi halutessaan lopettaa pelin ja tyytyä siihen asti ansaittuun voittosummaan.
Studiossa on kilpailijan lisäksi kannustamassa läheisiä, kuten perheenjäseniä, elämänkumppani ja ystäviä. Mikäli läheiset eivät halua kuulla kilpailijan vastausta esitettyyn kysymykseen, he voivat yhden kerran pelin aikana painaa edessään olevaa lamppua. Tällöin esitetty kysymys vaihdetaan uuteen ja tähän kilpailijan tulee vastata.
Jopa kaksi kilpailijaa ovat saaneet jo potkut kyseisen ohjelman ansiosta. :alas: Itse en kyllä menisi kertomaan rahasta mitään suurempia henkilökohtaisia asioita, koska sehän saattaa muuttaa tulevaisuutta suuresti. Tämä on hyvä esimerkki, että kaikkea ei saa rahalla.
Jonkin verran olen itsekin katsonut tätä suomalaista versiota ohjelmasta. Aika armotonta, kun saa potkut ohjelmassa paljastettujen asioiden takia. Onko tuo edes pätevä irtisanomisperuste? No joka tapauksessa itse en ikinä ottaisi osaa tällaiseen, mutta kiintoisaa on katsella, mitä salaisuuksia muiden ihmisten elämästä löytyy.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Seuraileeko kukaan Paratiisin Porteilla-ohjelmaa?
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Huumeita kirjoitti:Seuraileeko kukaan Paratiisin Porteilla-ohjelmaa?
Mä en enää niin useasti seuraa sitä, koska oman huoneen telkkari on ollu jo melkeen 3 viikkoa korjauttettavana ja se ei vieläkään oo ilmeisesti korjattu. Täytyy vaan odottaa että ISI saa sähköpöstin ja sitten vois hakee sen telkkarin sieltä jostain korjaamolta. Tulee niin myöhään toi Paratiisin porteilla, etten viitti olkkariin mennä telkkaria kattomaan kun saattaisin herättää muut, ja siihen aikaan yleensä se telkkari on kyllä jo muutenkin varattu.

Nimimerkillä iskä hoitaa kaiken. :ylos:
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Kultapieni, voit seurata sitä myös Subin nettitv:stä ;>
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Huumeita kirjoitti:Kultapieni, voit seurata sitä myös Subin nettitv:stä ;>
Ei jaksa sieltä kattoo. Ja eikä oo paljoo aikaakaan.
Avatar
teijo
Kanta-asiakas
Viestit: 174
Liittynyt: 26.5.2009 20:37
Paikkakunta: Forssa

Re: TV:n seurausketju

Viesti Kirjoittaja teijo »

Arkisin taas Poliisit 20.30 jimiltä. Tv Ohjelmien eliittiä. Ohjelma seuraa poliisin työtä partioiden matkassa jos joku ei tiedä.

20.30
Jim
Poliisit
Vastaa Viestiin