MP3-soittimesi

Televisio-, elokuva-, musiikki- ja muu viihdekeskustelu
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: MP3-soittimesi

Viesti Kirjoittaja Japp »

toi on ärsyttävä ku joka päivä pitää ladata :D noista peleistäkö se johtuu en tykkää yhtää :(
muuten on ihana laite, oon rakastunu siihen :D tuo tulee hyvälaatusta videotaki :O me love! <3
koulussa välkällä se on kovassa suosiossa myös -.- :P kohta rupeen jättään sen kotia :D
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: MP3-soittimesi

Viesti Kirjoittaja Larry »

Akku menee nopeesti ku käytät sitä kokoajan! :D
Ja varmaan ku pidän wifi kokoajan päällä
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: MP3-soittimesi

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Kuva

Tämmöisen vämpyttimen sain lakkiaislahjaksi siskoltani. On just passeli mulle, mä kun en kauheasti musiikkia kuuntele yleensä. Lenkeillä oon tykänny käyttää. Itseasiassa nyt vasta tämän saatuani oon alkanut enemmän innostua musiikinkuuntelusta. Ennen oli semmoinen kamala mp3, mihin mahtui ehkä 32 biisiä, ja sekin meni rikki ku astuin vahingossa sen päälle. :D

Muisti: 4Gt (ei kovin paljoa, mutta mä en käytä tota videoiden katseluun ollenkaan, musiikinkuunteluun riittää aivan loistavasti.)
Akku: Ladattava (Latautuu samalla, kun on kytkettynä tietokoneeseen, mikä on sikäli hölmöä, että jos olen matkoilla, niin pitäisi olla mukana myös tietokone, jonka kautta voi ladata)
Väri: Musta, kuten kuvassa
Soittoaika(max): 50 h (Ei oo vielä kertaakaan akku loppunut kesken kuuntelun)

Latautumisaikaa en tiedä, kyllä siinä ainakin parisen tuntia menee.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Matilda
Kanta-asiakas
Viestit: 517
Liittynyt: 8.1.2011 23:40

Re: MP3-soittimesi

Viesti Kirjoittaja Matilda »

iPod Touch 8gb, mutta välillä myös iPod 3rd generation

Kuva
Kuva
MiniHamsu
Viestit: 36
Liittynyt: 25.8.2011 14:55

Re: MP3-soittimesi

Viesti Kirjoittaja MiniHamsu »

Noh, siinä on alle gigan muisti, toimii pattereilla.. Varmaan on joku tilaajalahja jostain lehdestä, eli siis ihan perus huono mp3.. Yleensä kyllä kuuntelen musaa kännykästä.
"Iskelmä viihdyttää, turruttaa,antaa ajattelemisen aihetta, tuo lohtua yksinäisiin hetkiin,kertoo maailmasta, ja joku voi jopa pitää iskelmiä elämänohjeina."
- Juice Leskinen
krrr
Kanta-asiakas
Viestit: 270
Liittynyt: 30.4.2011 09:07

Re: MP3-soittimesi

Viesti Kirjoittaja krrr »

iPod Nano (:
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: MP3-soittimesi

Viesti Kirjoittaja Japp »

Pärsky kirjoitti:toi on ärsyttävä ku joka päivä pitää ladata :D noista peleistäkö se johtuu en tykkää yhtää :(
muuten on ihana laite, oon rakastunu siihen :D tuo tulee hyvälaatusta videotaki :O me love! <3
koulussa välkällä se on kovassa suosiossa myös -.- :P kohta rupeen jättään sen kotia :D

Mitä ihmettä japp xD oonko ollu tollanen joskus

Kuuntelen musiikkia joka päivä, mutta erillistä soitinta ei tarvita kun virkaa hoitaa iPhone 5 ;)
Se on ärsyttävää jos on bussissa ja on noi yhdet farkut missä on tiukka se tasku, ni hirvee työ kaivella/laittaa takas se phone taskuun :pesis:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Vastaa Viestiin