Pensseli-Setä Ilmiö

Televisio-, elokuva-, musiikki- ja muu viihdekeskustelu
Avatar
Tinoski
Kanta-asiakas
Viestit: 189
Liittynyt: 22.5.2009 14:07

Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Tinoski »

Pensselisetä, tuttu Niilin hanhet youtube videosta! Hän on siis saapunut suomeen ja esiintyi Ne Salmiset- ohjelmassa. Videosta kasvoi suuri hitti ja pensselisetä pyörii nyt kaikkien suissa! :) Mitä itse olet mieltä tästä ilmiöstä, tai itse kappaleesta Niilin hanhet? Onko tästä ilmiöstä pelkkää hyvää vai olisiko haittoja? Musta on ihan mahtavaa että saatiin selvitettyä sedän nimi ja jopa tuotua suomeen! Mies lupaili että on tulossa vielä uudelleen suomeen :pesis: Toivotaan :P
Otas tosta

Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
eroner
Kanta-asiakas
Viestit: 64
Liittynyt: 26.5.2009 22:58

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja eroner »

just oli tuossa ohjelmassa :) ihme youtube kuuluisuus :)
Bablo
Viestit: 31
Liittynyt: 26.5.2009 16:35

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Bablo »

Ärsyttävin juttu aikoihin. Kahen kilon siika menee sedän kanssa aika tasoihin ärsyttävyydessä.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3659
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Enigma »

SinäTuubaan ilmestynee lähiaikoina paljon näitä misheardeja. Tuskinpa tästä kuitenkaan tulee niin suurta ilmiötä kuin Ismo-remixeistä.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Laitoin Pensseli-sedän eilisen esityksen ja haastattelun YouTubeen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xYMCD1wz3i8[/youtube]
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Minulta tämä Pensseli-Sedän synnyttämä ilmiö on mennyt hieman ohi. Tiedän kuitenkin mistä siinä on kyse, ja suurella varmuudella voin sanoa, että ohimenevä ilmiö tämä on. Saa sitten nähdä, kuinka kauan tätä jaksetaan vielä hehkuttaa. Ihan hyvältä tyypilta kuitenkin vaikutti tuo Pensseli-setä ja ihan kiva, että näinkin turhan asian takia hänet saatiin Suomeen. :D
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Kalervo
VIP
VIP
Viestit: 622
Liittynyt: 2.8.2009 13:19

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

En ymmärrä, miten jaksan kuunnella Niilin hanhet joka päivä ainakin kaksi kertaa. Tulisipa Pensseli-setä Pohjois-Suomeen!
Mad Fanclubin jäsen #117
Avatar
FistHitter
Kanta-asiakas
Viestit: 168
Liittynyt: 17.8.2009 20:47

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja FistHitter »

Joonas kirjoitti:Laitoin Pensseli-sedän eilisen esityksen ja haastattelun YouTubeen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xYMCD1wz3i8[/youtube]
Sinänsä "törkeetä" Kirjottaa tohon esittäjäks Pensseli-Setä ja Niilin Hanhet , vaikka kuuluis olla Abdo Mohamad Hasan ja Laulun oikea nimi.

Sama kuin Metallica julisteeseen "Metallica" : n sijasta kirjoitettaisiin "Johanna Tukiainen" :S
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #22
Avatar
Tinoski
Kanta-asiakas
Viestit: 189
Liittynyt: 22.5.2009 14:07

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Tinoski »

Suoneiti kirjoitti:
Tinoski kirjoitti:Hyvä hyvä, suoneiti! Pensselisetä voi olla ylpeä :D
Niimpä! :D Sain juuri foorumin toimimaan, ja valvojia haetaan.

Jos vielä valvojia haetaan, niin olen käytettävissä :)
Otas tosta

Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Ilmiö meni jo vanhaksi noin 2 kuukautta sitten, ainakin niin kauas oma muistini kantaa. Mutta silti tästä on tullu enemmän ja enemmän läppä, jota iltapäivälehdet ovat edesauttaneet. Siinä tämä voittaa sii'an.
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Onhan se jo harvinaista, että suomalainen huumorivideo YouTubessa saa puolitoista miljoonaa katsojaa. TheKassitus on varmasti tehnyt palveluksen Mihemmedille, veikkaan että keikkaa pukkaa jatkossa enemmän. Saa nähdä miten pitkään Pensseli-sedästä vielä jaksetaan puhua.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Steppa
Viestit: 15
Liittynyt: 3.11.2009 11:40

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Steppa »

Suoneiti kirjoitti: Niimpä! :D Sain juuri foorumin toimimaan, ja valvojia haetaan.
IHaX tosi?? pääsenks mä heti valvojaks??!1111 :D :D :D

Tämä oli vanha juttu jo aikoja sitten. Lapsien keskuudessa vielä tätä hyypiötä fanitetaan.

Tunnen sääliä tätä miestä kohtaan, kun hänen "kuuluisuus" suomessa on tullut pelkästä pilailu videosta jossa hän varmaan oikeasti laulaa tosissaan syvällisestä aiheesta, mutta onhan hän sanonut että on ottanut tämän touhun ihan huumorilla...
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Suoneiti kirjoitti:
Steppa kirjoitti:mutta onhan hän sanonut että on ottanut tämän touhun ihan huumorilla...
Minkä takia tulet sitten tänne valittamaan, että eräs suomalainen on tehnyt hauskan videon, jossa oikeasti lauletaan jostain dramaattisemmasta, jos hän kuitenkin ottaa asian rennosti ja huumorintajuisesti?
Otetaan ihan rauhassa.

Olen itse Stepan kanssa samoilla linjoilla.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja allas »

Mitähän tähän nyt sanois...Tämä juttu alkaa jo käydä vanhaksi ja alkaa ärsyttämään jos vielä jostain Pensseli-sedästä puhutaan. No onhan se jo saavutus että saatiin tyyppi suomeen yhden videon ansiosta. Eiköhän tää oo parin kuukauden päästä jo täysin unohdettu. Hope so...
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Pakko myöntää, että mua ei ole koko Pensseli-setä juttu naurattanut tippaakaan. Ehkä olen vain sitten tosikko ja huumoritajuton. :)

Hatunnosto kuitenkin Pensseli-sedälle, että otti asian huumorilla. Moni olisi voinut loukkaantua.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Omasta mielestäni mihemmed laulaa hyvin. Laulut kuulostaa (ilman sanoituksiakin) hyvältä korvissani. Ja mun mielestä ihan cool että saatiin mokoma julkimoks suomessa :-). Hauskaa siinä mielessä.
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Huumeita kirjoitti:Pakko myöntää, että mua ei ole koko Pensseli-setä juttu naurattanut tippaakaan. Ehkä olen vain sitten tosikko ja huumoritajuton. :)

Hatunnosto kuitenkin Pensseli-sedälle, että otti asian huumorilla. Moni olisi voinut loukkaantua.
Sama juttu ei naurata tipan tippaa kok pensseli-setä. Enkä oikeen käsitä mistä edes on tullu julkisuuteen.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Laitela kirjoitti:
Huumeita kirjoitti:Pakko myöntää, että mua ei ole koko Pensseli-setä juttu naurattanut tippaakaan. Ehkä olen vain sitten tosikko ja huumoritajuton. :)

Hatunnosto kuitenkin Pensseli-sedälle, että otti asian huumorilla. Moni olisi voinut loukkaantua.
Sama juttu ei naurata tipan tippaa kok pensseli-setä. Enkä oikeen käsitä mistä edes on tullu julkisuuteen.
Omasta mielestäni koko jutusta tekee hauskaksi ja mielenkiintoiseksi kun se tuli julkisuuteen :)
Avatar
PottuTheGod
VIP
VIP
Viestit: 92
Liittynyt: 20.4.2009 18:28

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja PottuTheGod »

Ihan offtopikkina (melkein), huomasinpa äsken että tällä Mihemmedin kilpailijalla eli Keillä eli Hironobu Kageyamalla on synttärit samana päivänä ku Esko Koverolla :ylos: :pesis: Ikäeroa 3 vuotta, Ismo on wanhempi.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #27

KRIKIN KAJA PÖHÖ
Kalervo
VIP
VIP
Viestit: 622
Liittynyt: 2.8.2009 13:19

Re: Pensseli-Setä Ilmiö

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1760013

Mitä vielä.? :D Pensseli-setäpizzaa!
Mad Fanclubin jäsen #117
Vastaa Viestiin