Jatkuva kaatuminen

Ongelmia Salkkari-videoiden toimivuudessa tai haluatko brassailla uudella kokoonpanollasi?
Heiskanen69
Kanta-asiakas
Viestit: 119
Liittynyt: 3.9.2010 19:49

Jatkuva kaatuminen

Viesti Kirjoittaja Heiskanen69 »

2pv aikana mun kone on alkanu kaatuilee ihan sika usein. Noin tunnin välein kone napsahtaa pois päältä ja toimii sen jälkeen ihan normaalisti.

Mistä tämä kaatuminen mahtaa johtua? (Kone on vasta noin puoli vuotta vanha) ja tuo kaatuminen on alkanut ihan muutaman päivän sisällä.
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Jatkuva kaatuminen

Viesti Kirjoittaja Larry »

Runkatut lakanat, sä voit beibi niissä yöpyy!
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jatkuva kaatuminen

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Hööni, riittää.

Vaikuttaisi jälleen kerran ylikuumenemisongelmalta. Itse yrittäisin paineilmalla puhdistaa tuulettimet ja varovasti imuroida pois irtoavan pölyn.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Jatkuva kaatuminen

Viesti Kirjoittaja Larry »

Tätä samaa on mullakin käynyt, että kerran tai parikin kertaa päivässä sammuu ja joutuu uudestaan käynnistelemään.
Mitään en ole asialle tehnyt enkä suosittele tehtäväksikään. Koneessa vika, paska mikä paska (-:

Mullakin muuten oli tossa vuos sitten vielä pahempana tätä. Otin yhteyttä myyjään ja huoltoon, vaihtoivat kovalevyn ja akun. Toimi vähä aikaa ja alkanu tässä 3kk sisällä taas temppuilemaan. Vie huoltoon nii eiköhän ne sielä jotain tee kun tuossa on takuutakin vielä. Mikä kone olikaan kyseessä?
Heiskanen69
Kanta-asiakas
Viestit: 119
Liittynyt: 3.9.2010 19:49

Re: Jatkuva kaatuminen

Viesti Kirjoittaja Heiskanen69 »

Syy taisi olla tuulettimen huono tila. Nyt laitoin kaks ruotsin kirjaa kohottaa konetta ja tuulettimet ovat vapaampia. Nyt ei oo kaatunu 18 tuntiin.
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Jatkuva kaatuminen

Viesti Kirjoittaja Larry »

Mulla on muuten tollanen musta tuuletin tarkotettu läppärin alle jota käytin kun oli tota ylikuumenemisongelmaa. Kait se jotain autto. Voin antaa sen sulle :)
Heiskanen69
Kanta-asiakas
Viestit: 119
Liittynyt: 3.9.2010 19:49

Re: Jatkuva kaatuminen

Viesti Kirjoittaja Heiskanen69 »

Soini kirjoitti:Mulla on muuten tollanen musta tuuletin tarkotettu läppärin alle jota käytin kun oli tota ylikuumenemisongelmaa. Kait se jotain autto. Voin antaa sen sulle :)
Nyt ei oo kaatunu 2-3 päivään. kiitos vaan :)
Vastaa Viestiin