Äänet ei pelitä

Ongelmia Salkkari-videoiden toimivuudessa tai haluatko brassailla uudella kokoonpanollasi?
Heiskanen69
Kanta-asiakas
Viestit: 119
Liittynyt: 3.9.2010 19:49

Äänet ei pelitä

Viesti Kirjoittaja Heiskanen69 »

Tänään päivällä viellä mulla pelitti äänet ihan mainiosti, mutta kun avasin yhen musiikkiohjelman ja suljin sen. Niin äänet lähti jotenkin, nyt mulla ei toistu lainkaan äänet youtubessa, eikä tuossa ääni mikserissä näy enään niitä google chrome kuvaa yms. josta voin säädellä ääniä. Mistä olen menny painamaan ja miten saisin takaisin? En saa ääntä kuulokkeilla, en kaiuttimilla. Koneessa on kyllä kaiutin, mutta siitä ei kuulu mtn, vaikka ennen on kuulunut. Onko mahdollisesti mennyt äänikortti paskaksi ? en usko, koska tuolta tietokoneen äänimikserissä oli joku test nappi ja painoin sitä sieltä kuulu ääni, mutta en sit saanut youtubeen ääniä. Käytössä on siis windows 7 jos se auttaa.
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Äänet ei pelitä

Viesti Kirjoittaja Larry »

Mulla kans ollu usein tollasta paskomista. Koita käynnistää uudelleen kone, ja jos ei millään saa toimimaan niin palauta vaikka tehdasasetuksiin niin jo luulis toimivan.
Kannattaa myös koittaa jotku kajarit liittää koneeseen, voipi toimia.
Heiskanen69
Kanta-asiakas
Viestit: 119
Liittynyt: 3.9.2010 19:49

Re: Äänet ei pelitä

Viesti Kirjoittaja Heiskanen69 »

Öö jos laitan tehdasasetuksiin, palauttaako se koneen sellaseksi, kun ostin sen eli kaikki ohjelmat menee jne? ja joo ajattelin mä ostaa kajarit täsä kaverilt lähiaikoin :)
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Äänet ei pelitä

Viesti Kirjoittaja Larry »

Niinhän se juuri tekee. Ja saman tekivät myös mulle takuuhuollossa kun kone oli varmaan pari vuotta sitten. Ei se niin paha ollut. Otat vaikka tärkeimmät kuvat ja tiedostot johki muistitikulle jos niitä nyt hirveesti on.
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Äänet ei pelitä

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Koita asentaa ääniajurit uudestaa jos ei kobeen uudelleenkäynnistämibe auta
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Vastaa Viestiin