Pelikonsolit

Keskustelua peleihin liittyen. Pelikonsolit yms.
Avatar
Apina
Kanta-asiakas
Viestit: 56
Liittynyt: 10.5.2009 17:20
Paikkakunta: Ulkomailla

Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Apina »

Minkälaista laitteistoa ismolaitela.comin käyttäjillä on käytössä?
Entä kuinka pitkä pelailu historia on takana?

Ensimäisiä kertoja pelailin nessillä vuonna -94 ja virallisesti harrastus lähti käyntiin vuonna -95.
Nykyinen laitteisto on xbox360.Kellarin säilöistä löytyy:Xbox,psone,Ps2,Nes,Super-nes,sega,Nindendo 64 ja Sega Saturn
Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried
Razorblade
Viestit: 5
Liittynyt: 26.5.2009 21:53

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Razorblade »

Pelikonsolit on jo pitkään ollut mun harrastus. Nykyinen pelikonsoli on Xbox 360 (Elite).
Hyllystä kuitenkin löytyy myös ps1, ps2, xbox, nintendo 64 ja varmasti pelikonsoleista legendaarisin, amiga. :)
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja R1ku »

PS1, XBox ja XBox360 löytyy. On vain kaksi peliä tuossa uusimmassa (kolme, jos rikkinäiseksi mennyt pelilevy lasketaan) ja kova hinku olisi ostaa xbox360aan lisää pelejä, mutta ei voi, kun pitää juoda kaikki rahat.

XBox 1:llä tuli aikoinaan hakattua NHL-pelejä enemmän kuin laki sallii. Nyttemmin niihin on jo kyllästynyt.

Pikkupoikana oli myös Commodore64 ja siitä olin aikoinaan enemmän innostunut kuin noista uusista nykyään. Siinä oli pelejäkin läjäpäin, en ehtinyt edes pelata niistä kaikkia, kun commodore meni rikki.
Tege
Kanta-asiakas
Viestit: 71
Liittynyt: 16.5.2009 14:35

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Tege »

Itselläni on Xbox 360. Wiin ja PS3 tuli myytä pois. Kotona porukoilla, jossa vielä pari broidia asuu niin löytyy Wii ja PS2 ja 1. Sitten konsoli historia on ollut Nintendo 8bit eka konsoli, sitten äidin siskolta aina lainailtiin Nintendo 16bittistä, sitten tuli N64 ja sen jälkeen Gamecube. Muistelisin, että Nintendon 8bittisen jälkeen tuli Sega ja niitähän kuskattiin Virosta muutama ja pelejä kanssa. Sitten tulikin PS1. Siihen sitten Virosta ja Venäjältä pelit.

Mutta kyllä ne ajat muistuu taas mieleen. :) Voikun olisi noita vanhempia konsoleita tallessa. Vaikka Nintendo 8bittinen.
Klikkaile vaikka omaksi huviksesi -> My life | Xbox 360 apuja
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Perheessä on ollut vaikka mitä vempainta. Haikeasti muistelen NES 8-bittistä, kaipaan aikaa kun pelilevyä sai puhallella minuuttikaupalla ennen kuin pelin sai toimimaan, jos sai.

Sony Playstation uskollinen olen ollut aina. Pleikka ykkönen joskus saatiin perheeseen, myöhemmin pyytämättä joululahjaksi PS2 ja GTA:IV julkaisun aikaan tuli haettua Playstation 3 kotio. Eipä Pleikkarilla ole tullut paljoa pelailtua kuitenkaan. :)
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Tege
Kanta-asiakas
Viestit: 71
Liittynyt: 16.5.2009 14:35

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Tege »

Tuli tuosta N8bittisestä mieleen, että kyllä ne puhaltelut koneeseen ja itse kasettiin muistetaan. En tiedä siitä, mutta kyllä jenkeissä oli ehkä parempi Nintendo kun sinne pysty suoraan päältä laittamana ne pelit.
Klikkaile vaikka omaksi huviksesi -> My life | Xbox 360 apuja
~Hepe~
Viestit: 9
Liittynyt: 19.5.2009 10:42

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja ~Hepe~ »

Ps2 & snes, saatan hankkia xboxin jossain vaiheessa.
Hiiva
Viestit: 33
Liittynyt: 28.5.2009 14:58
Paikkakunta: Kotka

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Hiiva »

Hankin PS3 julkaisupäivänä. Ihan hyvä konsoli tuo on.
eeMule
Viestit: 9
Liittynyt: 1.6.2009 17:31

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja eeMule »

Noo, multa löytyy PS1, PS2, Xbox, Xbox 360. PS1:stä tai PS2:sta en enää niin ahkerasti pelaile, mutta joskus satunnaisesti Crash Bandicoot ja Sly Cooper pelejä pelailen :) Tavan Xboxiin en ole koskenut varmaankaan kahteen kuukauteen, joten Xbox 360:tä on tullut pelattua reilusti eniten. Jouluna 360:n sain ja eniten konsolin sisällä viettää aikaa GTA IV, NHL 09 tai Call of Duty 4: Modern Warfare.
Avatar
Levykevandaali
Viestit: 28
Liittynyt: 6.5.2009 21:01

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Levykevandaali »

Lapsuudesta muistan Nintendon ja SEGAn. PS2 ja Xbox 360 löytyy olohuoneesta.
Mulle nää lyhyet hameet on vaa esiriippui onnelle.
Avatar
CESP
Viestit: 41
Liittynyt: 26.5.2009 14:53

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja CESP »

PS1 ja PSP löytyy...
''Aamu tuo tähden ojaan tai hotelliin: Joka tapauksessa viiden tähden helvettiin''
Avatar
zergbur
Viestit: 44
Liittynyt: 29.5.2009 20:18

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja zergbur »

PS1 löytyy modattuna, varmaankin +50 peliä siihen päälle. PS3 hankin tuossa kuukausi takaperin uuden paikallisen Gigantin avajaisista hintaan 299€. :) Pelejä tullu ostettua jo 7 kappaletta PS3:lle kun ovat olleet niin halpoja.(Divarit kunniaan!) On se PS3 kyllä hieno vehje,varsinkin 40-tuumaiselta FullHD skriiniltä! :D
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #5
Avatar
Laitelan-Laiva
Viestit: 22
Liittynyt: 18.6.2009 15:18

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Laitelan-Laiva »

Itselläni on nintendo:8bit,super ja wii ja omistan myös PS1 , PS2 , PSP , PS3 joten on tullut pelattua aikas paljon :D :D :D :D :D :D
Its Cool!!!!!!
Avatar
Laitelan-Laiva
Viestit: 22
Liittynyt: 18.6.2009 15:18

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Laitelan-Laiva »

PS3:selle suosittelen ostaa GTA IV:n ja Metal Gear Solid 4 Guns Of Patriotsin!!! :ylos:
Its Cool!!!!!!
Avatar
Argonnath
Kanta-asiakas
Viestit: 144
Liittynyt: 9.8.2009 00:02
Paikkakunta: Pihlajakatu

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Argonnath »

Joskus ala asteella ollessani sain veljen vanhan Sega Saturnin. Sillä satunnaisesti pelailin. Sitten saatiin eka PC ja sillä olen palannut tähän asti. Nyt kesällä sain xbox 360 konsolin ja Halo 3 ja Halo wars tuli sen mukana. Assassins Creedin jälkeen ei mulla muita pelejä olekkaan boxille. Ostan Halo ODST.in kunhan tulee. Sit ehkä Turokin.... :D
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #15

Banaani päivässä pitää moderaattorin loitolla
Avatar
Niko
Viestit: 13
Liittynyt: 21.8.2009 17:51

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Niko »

Itsellä on ollut, jos nyt mietitään kolmea viime sukupolvea, PS1-3, X0 jne.

En pidä siitä kuinka Nintendo on saanut Sony- ja M$-fanboyt sotaan keskenään, kun Wiihän se paska kone on! :(
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Minulta löytyy kotoa ihan ensimmäinen PS1 ja PS2 slim vissiin. Ennen täältä kotoa löytyi myös toi PS2 se tavallinen ja se oli se isompi versio, mutta se meni niin rikki ettei sitä saatu edes korjattua joten ostettiin sitten tuo uudempi versio. Ja sitten mulla on vielä Wii pelikonsoli ja Wii Fit (tosin se taitaa olla peli eikä pelikonsoli[?])
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Meikältä on löytynyt PSP-3000 eli "pöspi" ja sitten vanha kunnon legendaarinen Game Boy Color, kaipa nuokin pelikonsoleiksi lasketaan?

Nykyään ei taida olla enää kumpaakaan. PSP:n myin rahapulassa ja GBC on aikojen saatossa hävinnyt teille tietämättömille. Ihan hyviä vehkeitä tosin olivat molemmat, PlayStation Portable oli matkojen pelastus ja Game Boykin aikoinaan ihan kunkku. Kyllähän näitä vertaillessa huomaa aika mahtavasti tekniikan kehityksen, kun pöspissä on mikki, netti, videot, musiikki ja pelit samassa paketissa. Jos muuten vertaa uusinta (?) PSP-3000 ja ensimmäistä mallia, niin aika iso ero on näytössä. PSP-3000 toistaa värit uskomattoman paljon paremmin. :ylos: Itse olin kyllä hiivatin tyytyväinen tuohon PSP:hen, mutta kyllästyin aika nopeasti, en ole oikein pelaajasorttia.

Mielessä on kyllä ollut taas, josko ostaisin jonkun tulevan sukupolven konsolin. Jää nähtäväksi...
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Itseltäni löytyy tietokone, Playstation 1 ja Playstation 2. Sori tosta toisen pelikonsoli -topicin luomisesta, en hoksinut tätä. Minun mokani.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
Hessu
Kanta-asiakas
Viestit: 170
Liittynyt: 19.5.2009 22:56

Re: Pelikonsolit

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Playstation 1 :D ja tietenkin tietokone
Asd.
Vastaa Viestiin