Yhteiskuntasimulaattori Erepublik!

Keskustelua peleihin liittyen. Pelikonsolit yms.
Änkkä
Viestit: 2
Liittynyt: 6.10.2009 16:19

Yhteiskuntasimulaattori Erepublik!

Viesti Kirjoittaja Änkkä »

Varmasti jo osalle tuttu, mutta täällä ei vielä näyttänyt olevan aihetta. Haluan aluksi tehdä selväksi, että en ole vain spämmäässä vaan haluan jakaa mielestäni hyvän pelin, johon olen ollut koukussa jo vuodenpäivät. Peli on hyvin mielenkiintoinen ja koukuttava [varoitus!]).

Pelin idea tiivistettynä:

Erepublik on yhteiskunta- ja sotasimulaattori, joka on toiminut jo vajaat neljä vuotta netin syövereissä. Pelissä kukin pelaaja edustaa yhtä eMaailman kansalaista, joka voi osallistua politiikkaan (liittyä puolueeseen, pyrkiä sen puheenjohtajaksi, pyrkiä puolueesta kansanedustajaksi ja osallistua päätöksentekoon tai jopa presidentiksi ja johtaa kokonaista yhteiskuntaa), liittyä sotilasyksikköön ja armeijaan (eSuomen puolustusvoimien lisäksi maassa toimii useita itsenäistä sotilasyksikköä) ja vaikka mitä muuta (oikeastaan vain mielikuvitus - ja pelimekaniikka - ovat rajana).
Itse peliin voi käyttää vain pari minuuttia päivässä, tai enemmän jos haluaa (riippuu ihan siitä miten haluaa peliä pelata:-). Liittykää siis, tulkaa eSuomeen ja tehkää eSuomesta vielä mahtavampi!

Liittyä voi tästä http://www.erepublik.com/en/referrer/unna343

Pelin sisältä löytyy runsaasti ohjeita ja erilaisia tutoriaaleja suomeksi. Tällä hetkellä eSuomessa on noin 2500 aktiivistä pelaajaa sekä huomattava osa on pitkin ympäri eMaailmaa(Eli todellinen luku huomattavasti korkeampi!). Itse olen tällä hetkellä eYhdysvalloissa - kuten useat muut suomalaiset - mutta peli silti kannattaa aloittaa eSuomesta.

Kuten tarkkasilmäiset huomaavat, linkki on referrer-linkki. Tästä kannattaa ehdottomasti linkata, jos edes vähänkään harkitsette peliin liittymistä. Itse hyödyn samalla ja ette tule menettämään mitään. Päinvastoin, tulen henkilökohtaisesti tukemaan teitä alussa. Mm. erilaisia lahjoituksia jne, huomaatte kyllä :) Ja tulen ainakin aluksi vastaamaan täälläkin kysymyksiin, mutta pelin sisäisesti tavoittaa paremmin. (Mutta jos joku ei halua tehdä refferer linkistä (mitä en kyllä ymmärrä) niin voi mennä etusivun kautta:

Ei referrer linkki.

Tällein btw, että vahingossa eksyin tänne: vanhoja maileja selatessa huomasin että tännekin on tultu rekisteröityä. Noh, sitten ihan pirruuttani tulin katsomaan, miten foorumit jakselee vaikka en ikinä aktiivinen keskustelija ollutkaan. Saapi nähdä, pysynkö minä aktiivisena ;P

Ps. Mahdolliset typot etc korjailen aamulla. Hetken mielijohteesta tätä tänne aloin tekemään ja kello näyttää olevan 3:15. Modeille: mielestäni en mitään sääntöjä tässä rikkonut, mutta jos rikoin pahoittelen. Mielestäni en mainosta, vaan tarjoan parempaa aloitus mahdollistuutta kiinnostuneille.

Unna343
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Yhteiskuntasimulaattori Erepublik!

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Pelaako täällä nykyään kukaan enää eRepublikia? Jos joku haluaa pelata tai kokeilla niin klikatkaa mun allekirjoitukssa olevaa linkkiä. :)
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yhteiskuntasimulaattori Erepublik!

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

Tammikuussa tein tuonne tunnukset ja pelailin aktiivisesti mutta kyllästyin siihen napsutteluun. Pelin idea on kyllä ihan mielenkiintoinen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Vastaa Viestiin