World of Warcraft eli WoW

Keskustelua peleihin liittyen. Pelikonsolit yms.
Avatar
Sönkkööö
Viestit: 46
Liittynyt: 21.8.2009 22:49

World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Sönkkööö »

Pelaako moni muu minun lisäkseni täällä WoWia? :) jos pelaatte niin kertokaa millä realmilla, alliance/horde, rotu, classi, lvl, proffat vaikka lisäks :) Itselläni on 2 80lvl full epic charaa night elf hunter ja draenei shaman realm on Anachronos

Ps. Eu-Wowarmory linkkiäkin voi laittaa..
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Joonas »

En pelaa. Ei oikein innosta tuon tyyliset pelit.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
Argonnath
Kanta-asiakas
Viestit: 144
Liittynyt: 9.8.2009 00:02
Paikkakunta: Pihlajakatu

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Argonnath »

En koskisi wowiin pitkällä tikullakaan.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #15

Banaani päivässä pitää moderaattorin loitolla
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Hei sönkkö, miksi ehdotat muiden pistävän armory-linkkejä jos et itse pistä omaasi? Huono avaus!

t: hunter
Avatar
Hessu
Kanta-asiakas
Viestit: 170
Liittynyt: 19.5.2009 22:56

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Hessu »

kerran meinasin ostaa wowin, mutta onneksi ei rahat riittäny :D
Asd.
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja allas »

Pelannut pari kertaa kaverilla tuota, ja ihan hyvältä vaikutti. :)
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Joo ei oikein kiinnosta tämmöset kuukausimaksu pelit..
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Avatar
Kuja
Kanta-asiakas
Viestit: 163
Liittynyt: 8.8.2009 23:33

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Kuja »

Ite oon about 4 vuotta pelaillu ja charruja on ollu monellakin realmilla, mut aina kun charrut alkaa olee parasta tasoa niin oon myyny accon ebayssä. Tosi tuottava sijotus jos vaan jaksat/pystyt hommaamaan korkeimman levun ja parhaat varusteet ja helvetin ison pinon kultaa :ylos:
Ja vielä pesäpallomailalla
Avatar
1smolaitela
Viestit: 6
Liittynyt: 12.8.2009 17:08

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja 1smolaitela »

Itse olen nyt noin puolisen vuotta tuota pelannut. Lvl 80 maagi ja paladini löytyy, tosin tällä hetkellä joku on vienyt accounttini ja sitä yritän saada takasin.
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Kuja kirjoitti:Ite oon about 4 vuotta pelaillu ja charruja on ollu monellakin realmilla, mut aina kun charrut alkaa olee parasta tasoa niin oon myyny accon ebayssä. Tosi tuottava sijotus jos vaan jaksat/pystyt hommaamaan korkeimman levun ja parhaat varusteet ja helvetin ison pinon kultaa :ylos:

Agree. Itse oon myyny 2 accounttii 550euron edestä 4 vuodessa. Paljonko oon maksanut? Ja ei siinä mitään - tällä hetkel löytyy iha nätti 80 hunter ja 80 druid, joista niistäkin maksettais, olisko 250-300+euroa ;). Ihme touhua nämä "en osta kun maksaa". a) Onneksi teille on runeskeippi, jonka tason voi päätellä koska sinne menevät maksukyvyttömät pelaajat b) Pelaamisella voi tuottaakkin rahaa.
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Aivan... enkä itse muutenkaan vietä rahaani kaikenmaailman Internetiin.. kaikki video editointiohjelmat nää pelit sun muut, pyrin lataamaan ilmaiseksi. :ylos:
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Mäkin oon ylpeä itsestäni, en koskaan ole pelannut Wowia :) Cs:ää kylläkin, mutta se onkin sitten ihan toinen juttu :)
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja PSakari »

On tää WoW kyllä ihmeellinen illuusio. Teknisesti omistaa maailman parhaimman MMORPG-peleistä pelimoottorin, ja muutenkin saanut hyvät arvostelut. Se on ehkä se illuusio, että rasvaset nörtit pelaavat TAI että siinä olisi jotain pahaa.

Itse hieman epäröin, taitaa olla jo tasan 4 vuotta kun aloitin, aloittaa - kun kaverit haukkuivat wowin pelaajia. Kokeilin kuitenkin, kun broidi kävi hankkimaan - ehkä ensimmäisen kuukauden kun kitui 1-60 levelillä oli huonoa, mutta kun sai 60 levelin aikoinaa oli se hieno kokemus. Mutta se kyllä täytyy myöntää, mitä enemmän ymmärtää WoWista, sitä hauskempaa ja mukavaa sitä on pelata.

Monia tekosyitä oon kuullut, miksei pelata WoWia, päällimmäisenä ehkä rahanmeno. Jos ei oo varaa pulittaa 10 eukkoa kuukaudessa, niin eiköhän runescapet ole keksitty näitä varten. Maksan ihan mielissänis en 10 euroa, koska WoWissa tosiaankin henkinen taso on korkeammalla kuin missään muussa suomalaisten piirissä suosituissa peleissä. Antaisin ehkä ikähaitarit täällä peleille; CS 11-16v, CoD 12-17(/18)v, runescape 7-13v, mutta wowissa se ikähaitari varmaan 16(/17)v-30v asti aika tarkalleen. Enkä ole vielä tavannut kuin yhden "helarin" koko wowiurani aikana, voitte vain laskea kuinka monta tapaatte päivittäin muissa peleissä.
Avatar
Kuja
Kanta-asiakas
Viestit: 163
Liittynyt: 8.8.2009 23:33

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Kuja »

Njoo kyllä WoWissakin riittää teinejä mut siel on tosi paljon kolmekymppisiä ja vanhempiaki pelaajia niin tuo tasapainoo hyvin.
Ja vielä pesäpallomailalla
Avatar
Sönkkööö
Viestit: 46
Liittynyt: 21.8.2009 22:49

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Sönkkööö »

Entisessä killassan oli 63 vuotias pelaaja :D
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Johnny »

ismooo kirjoitti: CS 11-16v,
Tota en kyllä ihan allekirjottais. Itse taisin pelata cs:ää ekan kerran 13-vuotiaana, mutta en mä vielä silloin oikein jaksanut innostua siitä. Joskus 15-16v:nä sitten kokeilin uudelleen, jolloin jäin koukkuun :D Olin jopa ihan klaanissakin yhdessä vaiheessa, perustaja taisi olla 25v. Niin ja itse olen 19v..pelaan vieläkin silloin tällöin. Toisin sanoen, on ihan mahdotonta mennä arvioimaan minkä ikäisiä pelaajia tietyllä pelillä on. Pelaa runeakin varmaan muutama päälle 50v ihminen maailmassa.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
Argonnath
Kanta-asiakas
Viestit: 144
Liittynyt: 9.8.2009 00:02
Paikkakunta: Pihlajakatu

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Argonnath »

Musta siinä ei ole järkeä jos pelissä hahmon Taidot ja kamat merkkaa enemmän kuin pelaajan pelitaidot. Ja en oo vielä yhtään MMORPG peliä nähnyt jossa ei grindata koko ajan.....
Toinen syy miksi en MMO pelejä pelaa on hinta. Kun kummiskin olen ns Sunnuntaipelaaja. Eli pelaan muutaman tunnin päivässä. Ei olisi järkeä tuhlata 10 euroa esim kolmeenkymmeneen pelituntiin.
Kolmas syy on se että kukaan ei osaa oikeasti roolipelata eli eläytyä hahmoon. Esim oblivionia olen pelannut satoja tunteja vain 20€ hinnalla. Ilman törttöileviä kanssa pelaajia ja roolipelannut joka hetki.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #15

Banaani päivässä pitää moderaattorin loitolla
Avatar
Joonis
Kanta-asiakas
Viestit: 318
Liittynyt: 3.6.2009 23:45
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Joonis »

Argonnath kirjoitti:Musta siinä ei ole järkeä jos pelissä hahmon Taidot ja kamat merkkaa enemmän kuin pelaajan pelitaidot. Ja en oo vielä yhtään MMORPG peliä nähnyt jossa ei grindata koko ajan.....
Toinen syy miksi en MMO pelejä pelaa on hinta. Kun kummiskin olen ns Sunnuntaipelaaja. Eli pelaan muutaman tunnin päivässä. Ei olisi järkeä tuhlata 10 euroa esim kolmeenkymmeneen pelituntiin.
Kolmas syy on se että kukaan ei osaa oikeasti roolipelata eli eläytyä hahmoon. Esim oblivionia olen pelannut satoja tunteja vain 20€ hinnalla. Ilman törttöileviä kanssa pelaajia ja roolipelannut joka hetki.
Suosittelisin sinulle Guild Warssia. Peli on alunperin suunniteltu niin, että se sisältää mahdollisimman vähän grindaamista ja vaatii pelaajalta taitoja. Tottakai myös pelaajan varusteet ja skillit vaikuttavat, mutta eivät läheskään niin paljon kuin esim. tässä wowissa. Peli on hyvin pvp-painoitteinen, ja tämän takia tasokatto on 20. Näin vaikka 10 tasoinen voisi helposti voittaa 20-tasoisen, kunhan vain pelitaidot ovat kohdallaan :)

PS. EI kuukausimaksuja!
Rambo-Ossi Faniklubin jäsen #14 & Madin Fanclubin (#37) jäsen
http://www.youtube.com/user/joonis93
http://www.youtube.com/user/JonKiviDi
LocoRoo
Kanta-asiakas
Viestit: 139
Liittynyt: 29.5.2009 15:39

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja LocoRoo »

Todellakin pelaan. Paras hahmo on tosin lvl 20 Night Elf Hunter ja perässä tulee lvl 18 Draenei Paladin :)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #18
Avatar
Sönkkööö
Viestit: 46
Liittynyt: 21.8.2009 22:49

Re: World of Warcraft eli WoW

Viesti Kirjoittaja Sönkkööö »

Joku kaipaili Wow armory linkkiä:

tässä on shamaanini shoulderit ovat vielä huonot: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Finski
Vastaa Viestiin