Combat Arms

Keskustelua peleihin liittyen. Pelikonsolit yms.
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Combat Arms

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Kuinka moni pelaa/on pelannut kyseistä peliä?

Combat Arms on ilmainen netissä pelattava räiskintäpeli, jossa saa pisteitä sekä rahaa ja joiden avulla voi ostaa aseita ja ylennyksiä. Pelin voi ladata osoitteesta: http://combatarms.nexoneu.com/
HUOM! Pelin lataaminen/pelaaminen vaatii ilmaisen rekisteröitymisen!

Itse pelaan tuota peliä silloin tällöin. Mielestäni ihan hyvä peli varsinkin grafiikaltaan, ja pelissä ei ole paljon huijaripelaajia.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
-tenkka-
Viestit: 8
Liittynyt: 19.9.2009 17:39

Re: Combat Arms

Viesti Kirjoittaja -tenkka- »

Tuohon ettei ole huijareita... :alas: hakkereitahan sielä on mutta itse pelailen aina välillä.
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Combat Arms

Viesti Kirjoittaja Joonas »

-tenkka- kirjoitti:Tuohon ettei ole huijareita... :alas: hakkereitahan sielä on mutta itse pelailen aina välillä.
Joskus saattaa olla. Yleensä ne potkitaan äänestyksellä ulos. Itse kun pelaan niin ei ole kovin usein huijareita.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Combat Arms

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Nyt olen viikon verran pelannut aktiivisesti kyseistä peliä. Nyt alkaa noita hakkereita olla kohta jo joka roundissa, harmi. Mutta silti hyvä peli, ja mukava pelata noita "rehellisiä" pelaajia vastaan. Toivottavasti hakkerien aukot tukitaan ja hakkerit bannitaan. :ylos:
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Combat Arms

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Nyt syyttävät minua hakkeriksi, kun tapan hyvin porukkaa P90 aseella, vaikka minulla ei ole mitään huijausta käytössä. :O
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
Kiminkinen
Viestit: 7
Liittynyt: 28.5.2010 18:37

Re: Combat Arms

Viesti Kirjoittaja Kiminkinen »

Naapurilla tuo combat arms. Itse en tykkää, sen verran tullut katsottua hänen peluutaan. En nyt tiedä, onko se hänen taidoistaan kiinni, mutta pari sekunttia "spawnaamisesta" hän kuolee.
Call Of Duty 4: Modern Warfare
Modern Warfare 2
GTA IV
Dead Space
Pesusieni
Viestit: 3
Liittynyt: 28.5.2010 23:00

Re: Combat Arms

Viesti Kirjoittaja Pesusieni »

Minullakin on Combat Arms, ja pelaan sitä ihan silloin kuin jaksan. Enemmän pelaan pelejä varmaan Xbox 360-konsolilla. :ylos:
"Miten helkkarissa tämmönen voi olla edes mahdollista?"
Vastaa Viestiin