Suuren suuri avautumistopik

Vähemmän moderoitu alue. Hyvän maun rajoissa.
Lukittu
roflontex
Kanta-asiakas
Viestit: 77
Liittynyt: 23.5.2009 18:58

Suuren suuri avautumistopik

Viesti Kirjoittaja roflontex »

Eli tänne voi kirjoittaa mikä painaa mieltä. Oli sitten positiivista tai negatiivista..

Tää on muuten eka mun perustama topik, että toivottavasti tänne joku ees kirjoittaa!

Itselläni mieltä painaa se, että kohta on aika palata koulun penkille. 21. syyskuuta on eka luento ja lukiosta oon lähtenyt jo pari vuotta sitten. Näiden parin vuoden chillailun ja hengailun (sitä työnteko todella on) aikana, olen oppinut niin lusmuksi, etten tiedä, miten tästä lähtee nyt sitten koulu liikkeelle. Vielä kuukausi sitten olin ihan valmis palaamaan kouluun, nyt muuton jälkeen tuntuu, että haluaisin vaan käydä töissä ja shoppailla tienaamani rahat. Täällä on tosin töitä kuulemma aika niukasti juuri nyt ja ulkomaalaisena mun on vaikeampi niitä saada ku muiden, vaikken hirveästi töiltä vaatisikiaan.. hmm, no enivei, nyt mulla on stipendit sun muut, enkä meinaa jättää käyttämättä. Eli en ainakaan heti aio töitä hakeakaan, ehkä sitten jos jossain vaiheessa opinnot käy liian helpoksi... eli en hae töitä ennen ku valmistun, jos edes ikinä valmistun.

Toinen asia, josta haluan julkiavautua on se, että pelasin ekan kerran nettipokeria ja paypal tilille tupsahti 78 puntaa!! :)
Toista kertaa en varmaan pelaa.
roflontex
Kanta-asiakas
Viestit: 77
Liittynyt: 23.5.2009 18:58

Re: Suuren suuri avautumistopik

Viesti Kirjoittaja roflontex »

ai sori.. no eiköhän tän voi sit lukittaa
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Suuren suuri avautumistopik

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Tälläinen keskustelu on jo, jatketaan keskustelua täällä.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Lukittu