Kehitysehdotuksia
- Vegyy
Re: Kehitysehdotuksia
Mites, olisiko mahdollista saada niin, että kun aiheeseen on vastannut, palautuisi sivu automaattisesti vastaamasi aiheen viimeisimpään viestiin (eli siihen jonka juuri itse postasit)? Nyt se ainakin menee aiheen ensimmäiselle sivulle.
Lisäksi kun tuosta etusivun viimeisin viesti -sarakkeesta klikkaa sitä pientä viesti-ikonia, josta klikkaamalla pitäisi siis päätyä aiheeseen kirjoitettuun viimeisimpään viestiin, päätyy kuitenkin myös aiheen ensimmäiselle sivulle.
Ei nyt mitään kammottavia vikoja, mutta kunhan pisti silmään.
EDIT: En tiedä mitkä taikavoimat minulla on, mutta heti tämän postauksen jälkeen tuo toisena mainitsemani viesti-ikonibugi korjaantui, eli se ei ole enää aiheellinen..
Lisäksi kun tuosta etusivun viimeisin viesti -sarakkeesta klikkaa sitä pientä viesti-ikonia, josta klikkaamalla pitäisi siis päätyä aiheeseen kirjoitettuun viimeisimpään viestiin, päätyy kuitenkin myös aiheen ensimmäiselle sivulle.
EDIT: En tiedä mitkä taikavoimat minulla on, mutta heti tämän postauksen jälkeen tuo toisena mainitsemani viesti-ikonibugi korjaantui, eli se ei ole enää aiheellinen..
Ja punainen, sehän on tunnetusti rakkauden väri!
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Toisesta viasta, eli Javascript hoitaa sen siirtämisen viimeiseen viestiin. Joskus jos jokin jumittaa, eikä sivu lataa täysin loppuun, ei sinua siirretä viimeiseen viestiin nopeasti. Se saattaa hämätä luulemaan, että siinä on vikaa.Vegyy kirjoitti:Mites, olisiko mahdollista saada niin, että kun aiheeseen on vastannut, palautuisi sivu automaattisesti vastaamasi aiheen viimeisimpään viestiin (eli siihen jonka juuri itse postasit)? Nyt se ainakin menee aiheen ensimmäiselle sivulle.
Ensimmäinen vika on nyt skoopin alla. En nyt taas kiireisimpään aikaan ala tutkimaan, mutta hiljemmalla ajalla korjaan asian
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- Blaziken
Allekirjoitukseen kuvia ! 8)
- Apina
- Kanta-asiakas
Hiastaa foorumia.Blaziken kirjoitti:Allekirjoitukseen kuvia ! 8)
Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried
- Aaro-Eero
Kun painaa "Näytä omat viestit"-kohdasta ja jotain niistä, niin se menee ensimmäiseen viestiin. Eli olisiko mahdollista saada se ohjattua suoraan omaan viestiin?
Ja allekirjoitukseen ei kuvia, hidastaa foorumia.
Ja allekirjoitukseen ei kuvia, hidastaa foorumia.
Laura, Laura, Laura..
-
Jaksaisiko kukaan ladata tuonne "salkkarit ennakkoon" -osioon talvi-kevään 2009 jaksoja tai edes päivittää vanhentuneita rapidshare-linkkejä? Nämä kesän uusinnat eivät innosta, mutta kevään jaksoista jäi useampi katsomatta.
-
- VIP
Mulla on kaikki 09 jaksot tammikuusta lähtien, voisin uppailla niitä jos jaksan...handello kirjoitti:Jaksaisiko kukaan ladata tuonne "salkkarit ennakkoon" -osioon talvi-kevään 2009 jaksoja tai edes päivittää vanhentuneita rapidshare-linkkejä? Nämä kesän uusinnat eivät innosta, mutta kevään jaksoista jäi useampi katsomatta.
- Yarmo
- Ylläpitäjä
Jos uppailet, niin lähetä vaikka minun kautta ne niin laitetaan ne tänne arkistoon.SALLA kirjoitti:Mulla on kaikki 09 jaksot tammikuusta lähtien, voisin uppailla niitä jos jaksan...handello kirjoitti:Jaksaisiko kukaan ladata tuonne "salkkarit ennakkoon" -osioon talvi-kevään 2009 jaksoja tai edes päivittää vanhentuneita rapidshare-linkkejä? Nämä kesän uusinnat eivät innosta, mutta kevään jaksoista jäi useampi katsomatta.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
-
- Viesti:
Nyt on mainio tilaisuus esittää kehitysehdotuksia. Pyritään rakentamaan uusittu ulkoasu (ehkä jotain toimintojakin) syksyyn mennessä.
Auttaa voit vaikka linkkaamalla foorumeja joiden teemasta juuri sinä tykkäät, tai esittelemällä mieleisiä värimaailmoja. Tehdään foorumista kertaheitolla tyylikäs.
Sivun osoitteisiin teen myös jotain muutoksia kun kerkeän. Ja viallisen sivutuksen tulen korjaamaan. Isoissa topikeissa ei jostain syystä toimi nappi "viimeinen sivu".
Auttaa voit vaikka linkkaamalla foorumeja joiden teemasta juuri sinä tykkäät, tai esittelemällä mieleisiä värimaailmoja. Tehdään foorumista kertaheitolla tyylikäs.
Sivun osoitteisiin teen myös jotain muutoksia kun kerkeän. Ja viallisen sivutuksen tulen korjaamaan. Isoissa topikeissa ei jostain syystä toimi nappi "viimeinen sivu".
-
- Viesti:
- Vegyy
Kertokaahan olenko sokea, vai miksi en näe tuota kuuluisaa haku-nappia missään? Tiedän kyllä miten hakuun pääsee ilman sitäkin, mutta olisihan se kätevä jos ei tavitsisi käsin kirjoitella aina hakusivun osoitetta. Itse ainakin haluan ennen mahdollista uuden topikin aloitamista tarkistaa, onko kyseistä aiheesta jo olemassaolevaa topikkia ja haullahan se onnistuu jos millä.
Ja punainen, sehän on tunnetusti rakkauden väri!
-
- Viesti:
Lisään kyseisen nappulan kun kerkeän.Vegyy kirjoitti:Kertokaahan olenko sokea, vai miksi en näe tuota kuuluisaa haku-nappia missään? Tiedän kyllä miten hakuun pääsee ilman sitäkin, mutta olisihan se kätevä jos ei tavitsisi käsin kirjoitella aina hakusivun osoitetta. Itse ainakin haluan ennen mahdollista uuden topikin aloitamista tarkistaa, onko kyseistä aiheesta jo olemassaolevaa topikkia ja haullahan se onnistuu jos millä.
-
- Viesti:
Melkein unohtui taas tämäkin, mutta kyseinen nappula löytyy nyt ylävalikosta.Vegyy kirjoitti:Kertokaahan olenko sokea, vai miksi en näe tuota kuuluisaa haku-nappia missään? Tiedän kyllä miten hakuun pääsee ilman sitäkin, mutta olisihan se kätevä jos ei tavitsisi käsin kirjoitella aina hakusivun osoitetta. Itse ainakin haluan ennen mahdollista uuden topikin aloitamista tarkistaa, onko kyseistä aiheesta jo olemassaolevaa topikkia ja haullahan se onnistuu jos millä.
- Niko
Onko mahdollista vaihtaa nimimerkkiään? Siis että minä vaihtaisin nyt tämän nimen vain. Tai onko mahdollista vaihtaa sähköpostiosoitetta tälle accountille? Olisi tosi hienoa, meinaan tarvitsen uuden nimimerkin tänne yhdistettynä sähköpostiosoitteeseeni, joka on "varattu"..
-
- Viesti:
Pistä yksityisviestiä ja varaudu kirjautumaan ensi kerralla uudella tunnuksellasi.Niko kirjoitti:Onko mahdollista vaihtaa nimimerkkiään? Siis että minä vaihtaisin nyt tämän nimen vain. Tai onko mahdollista vaihtaa sähköpostiosoitetta tälle accountille? Olisi tosi hienoa, meinaan tarvitsen uuden nimimerkin tänne yhdistettynä sähköpostiosoitteeseeni, joka on "varattu"..
- Torsti
- Valvoja
Onko viestin kirjoituksessa pakko pitää tuota vertikaalisesti laajaa väripalkkia tuossa vieressä? Harvoin edes tarvitaan noin hiivatin montaa sävyä, ja muutenkin tuon voisi hoitaa jotenkin tyylikkäämmin. Eikös phpBB3 oletuksena tuo palkki ole normaalistikin noiden muiden BB-koodien kanssa samassa nipussa? Voisi varmaan änkeä sen sinne jonnekin tyylikkäästi? Kun tuohon ei ole tottunut, se on todella rasittava. Ankea rullata sivua lähettääkseen viestin.
- Joonas
- VIP
Allekirjoitukseen olisi kiva laittaa userbar kuvana. Mikä fontti foorumilla on käytössä? Kokeileppa Arial fonttia joku päivä, itse pidän siitä.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
- Joonis
- Kanta-asiakas
- Viesti:
En tiedä onko tätä vielä mainittu, mutta jonkinlainen chat-osio olisi ihan kiva olla, jos se ei olisi ihan mahdoton ajatus?
Ja sitten palsta, jolla saisi jutella autoista, mopoista ja muista moottoriajoneuvoista...
Ja sitten palsta, jolla saisi jutella autoista, mopoista ja muista moottoriajoneuvoista...
Viimeksi muokannut Joonis, 15.9.2009 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rambo-Ossi Faniklubin jäsen #14 & Madin Fanclubin (#37) jäsen
http://www.youtube.com/user/joonis93
http://www.youtube.com/user/JonKiviDi
http://www.youtube.com/user/joonis93
http://www.youtube.com/user/JonKiviDi
- sardiinirasia
- Kanta-asiakas
Eikös se tuo foorumin ulkonäköjuttu voisi olla niinkin, että rekisteröityneet käyttäjät voisivat tehdä omanlaiset tyylit itselleen?
Meinaan joissain paikoissa tuollainen taitaa olla mahdollista
Meinaan joissain paikoissa tuollainen taitaa olla mahdollista
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #12
- Argonnath
- Kanta-asiakas
Joonis voisihan sitä pistää vaan oman irc kannun. (Quake net)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #15
Banaani päivässä pitää moderaattorin loitolla
Banaani päivässä pitää moderaattorin loitolla