Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Herätetääs tää ketju taas eloon... :D

Elikkä olen 17-vuotias pojankloppi Seinäjoelta, Etelä-Pohjanmaan keskuksesta lakeuksilta. Käyn tällä hetkellä lukion 2. Luokkaa ja harrastuksiin kuuluu kilpatanssi. Nimimerkki vääntäytyi omasta nimestäni, ei suinkaan muumeista. Vapaa-ajallani tykkään urheilla (paljon) ja uimassa ja kuntosalilla käyn paljon treenien ohessa. Löysin tänne foorumille kesällä, koska halusin löytää keskustelua salkkareiden avausjaksosta ja nyt foorumistta ja sen ihmisistä on tullu iso osa elämääni. Ja tosiaan vielä en ole ketää tavannu mutta on täältä saanu paljon uusia kavereita.

Luonteeltani olen yleensä samanlainen kuin äitini eli kaikki mulle heti ja nyt mutta toisaalta en oo mikää häirikkö. Oon ehkä semmonen sivusta seuraaja tai vähän keskusteluun osallistuva. Lempivuodenaikani on kesä, koska silloin olen syntyny. Haavena lääkärin ammatti elikkä kouluun vielä pitäisi panostaa ja paljon.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Donuts
Viestit: 7
Liittynyt: 22.4.2013 21:00

Re: Esittele itsesi (ent. Hei, olen uusi asiakirjoittaja!)

Viesti Kirjoittaja Donuts »

Moe

Oon 26 ja valmistumassa just tässä keväällä insinööriksi. En tarkalleen tiedä mitä teen täällä. Tykkään pelaa, mallintaa 3D-juttuja ja urheilla sekalaisesti eri tavoilla ja tyyleillä. Tykkään myös eräästä tämän foorumin merkkihenkilöstä, mikä vissii vähä kismittää useampaa. Ihan oikein niille! :D

Mut joo, nyt saa aloittaa mun sortamisen sit <3
Vastaa Viestiin