Apple

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja fakki »

Japp kirjoitti:Kuka tietää millon iPhone 5 tuleeeeeeee :/
Huhujen mukaan loppuvuodesta
Rakkaudella, sinun
Viestit: 7
Liittynyt: 3.7.2012 14:42

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Rakkaudella, sinun »

Isäni on omistanut iPhonen 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Apple-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä ostat iPhonen. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Nokiaa.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Apple on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Apple on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt omistaa iPhoneja kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni Applea kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Apple on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

onks kukaan muu törmänny seuraavanlaiseen ongelmaan:
Mulla on toiminu Apple ID siit asti ku sain iTouchin ja loin käyttäjätunnuksen, tästä on melkein 1 vuosi ja sekä maksulliset, että ilmaiset ostokset ovat tulleet ihan perille asti ilman mitään vikaa.

Mutta n. viikko sitten iTunes Store ei enää hyväksyny mun luottokorttia ja käski päivittämään maksutapaa. Googletin apua mutta en saanut mitää tulosta ku ei kukaan ole osannut selvittää tätä. jotain kyl sain ett "jos maksutapaa ei hyväksytty niin vaihda maksutietoja" ja kun vaihdoin vaikka s-postiosoitteen ja varmistuslinkki lähetettiin kuulemma onnistuneesti - sain kyllä perille vahvistusviestin mutta missään ei ole klikkauslinkkiä joka vahvistais s-postiosoitteen vaihtumisen.

Vai mitenkäs maksutapaa muka päivitetään?
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Kookle
Kanta-asiakas
Viestit: 58
Liittynyt: 29.3.2009 16:28
Paikkakunta: Tšadi

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Kookle »

^^ Ei sattumalta ole tullut uutta luottokorttia viime aikoina?
Jos on niin silloinhan kortin tiedot on muuttunut ja ne täytyy päivittää vastaamaan uuden kortin tietoja. Voimassaoloaika ja turvakoodi taitaa muuttua ainakin.

Edit: Maksutapaa ja muita tietoja saa muokattua iTunesista Store -> Näytä oma tili, sieltä alta sitten löytyy kaikkea kivaa.
Rambo-Ossi Faniklubin perustaja
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Kookle kirjoitti:^^ Ei sattumalta ole tullut uutta luottokorttia viime aikoina?
Jos on niin silloinhan kortin tiedot on muuttunut ja ne täytyy päivittää vastaamaan uuden kortin tietoja. Voimassaoloaika ja turvakoodi taitaa muuttua ainakin.

Edit: Maksutapaa ja muita tietoja saa muokattua iTunesista Store -> Näytä oma tili, sieltä alta sitten löytyy kaikkea kivaa.
En oo mun tietääkseni saanut uutta luottokorttia. ja kuten mun mielestäni aikasemmin kirjottelin: oon yrittäny muokkailla niitä tietoja, vaikka s-postia esimerkiksi vaihtaa niin siihen vaadittiin silti mun korttinumero, jota ei edelleenkää hyväksytty.
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Japp »

Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Janitor
Viestit: 12
Liittynyt: 24.12.2011 21:44

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Janitor »

Minäkin olen Apple-fani. Itseltäni löytyy MacBook, (jolla nytkin kirjoitan tätä viestiä), iPod touch, iPad. Äidin sain houkuteltua ostamaan itselleen iPhonen ja iMacin. Seuraavaksi menee iPhone ostoon itselleni kunhan kytky loppuisi.
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Larry »

Olen omistanut 3kpl iPadeja (jokaista sukupolvea, kaikki 16GB Wi-Fi malleja), mahtavia laitteia. Yhden vinkin teille annan, älkää koskaan myykö niitä pois. Olen kaikki ne myynyt ja kyllä vituttaa.
Nyt löytyy iPhone 4S ja 4, molemmat 32GB malleja. Mahtavia laitteita nuokin ja voin suositella. Aws :)
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Japp »

Ylihuomenna se tapahtuupi. (:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Larry »

Japp kirjoitti:Ylihuomenna se tapahtuupi. (:
vitttuuu Olin just tulossa kirjoittamaan samasta asiasta <3

Juhlapäivä 12.9.2012♥
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Heti ku täytin 18 nii kävin pankissa ja ne sai päivitettyy mun visa electronin nuorisopaketiks, sen jälkeen kokeilin uudestaan mun applen maksutietoja ja alkoi toimia!
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Uutta ei oo edes julkaistu ja Samsunki on viemässä sitä jo oikeuteen. :ylos:
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Japp »

Ihan käsittämättömän upea, ootan innolla et saan kotiuttaa mun ikioman ja ekan iphonen <3
Lähtee heti ennakkotilaukseen kun pystyy, perjantaina kai se oli? Vai pysykö suomeski xD
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Tuleeko hintaan verot jos tilaa tuolta Ameriikanmaalta? Halvimmankin sais 155e kun suomessa joku 500e.
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

Aaro/Eero kirjoitti:Tuleeko hintaan verot jos tilaa tuolta Ameriikanmaalta? Halvimmankin sais 155e kun suomessa joku 500e.
Tarkoitatko iPhone 5:sta? Jos kyllä niin olen melko varma että se on vaan pelkkä 24kk kytky amerikassa, siellä kun esim. AT&T myy puhelimia erittäin halvalla jos ottaa määräaikaisen sopimuksen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Samsungministeri kirjoitti:
Aaro/Eero kirjoitti:Tuleeko hintaan verot jos tilaa tuolta Ameriikanmaalta? Halvimmankin sais 155e kun suomessa joku 500e.
Tarkoitatko iPhone 5:sta? Jos kyllä niin olen melko varma että se on vaan pelkkä 24kk kytky amerikassa, siellä kun esim. AT&T myy puhelimia erittäin halvalla jos ottaa määräaikaisen sopimuksen.
Entäs vanhemmat mallit? :)
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Aaro/Eero kirjoitti:
Samsungministeri kirjoitti:
Aaro/Eero kirjoitti:Tuleeko hintaan verot jos tilaa tuolta Ameriikanmaalta? Halvimmankin sais 155e kun suomessa joku 500e.
Tarkoitatko iPhone 5:sta? Jos kyllä niin olen melko varma että se on vaan pelkkä 24kk kytky amerikassa, siellä kun esim. AT&T myy puhelimia erittäin halvalla jos ottaa määräaikaisen sopimuksen.
Entäs vanhemmat mallit? :)
Ei niitä vanhoja malleja kannata enää alkaa miettimään jenkeistä tilaamalla. Suomessakin noi tippuu sitä vauhtia, että jos käytettyä hakee niin edullisesti saa jopa täältä.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Joka vuosi ihmetellään noita Jenkkien hintoja, mikä on kyl älyttömän typerää. Tosiaan kytkyhinta ja siellä maksaa noi kytkyliittymät sitten aika sievosesti.

Näköjään vuosi sitten olin jo ostamassa i5:ta, ja vaikka se ei silloin vielä tullutkaan, niin kyllähän tuo on ostoslistalla pysynyt. Aika vähän muutoksia edelliseen malliin ollakseen Steve Jobsin perintö, mutta ei se mitään. Lumia 920 kelpaisi myös vähän kevyempänä ja paremmalla softatarjonnalla.
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja Japp »

iOS 6 pelittää hienosti. :cheers:
Ipodissa ei oo sitä vielä, sanoo ettei oo tarpeex tilaa :pokeri:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Apple

Viesti Kirjoittaja fakki »

Onko tää aito applen kone ja mistä tälläisiä vois ostaa? :japp: Kuva:

Kuva

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Vastaa Viestiin