Uskotko yliluonnolliseen?

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Uskotko yliluonnolliseen?

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Tämmöistä tällä kertaa. Uskotko yliluonnolliseen? Oletko nähnyt tai kokenut jotain yliluonnollista? Itsehän en usko, eikä minulla ole sellaisesta kokemusta. Nyt etenkin kun oma isäni on kuollut, niin uskon entistä vahvemmin sellaisen olevan toiveajattelua.

Oma äitini taas uskoo henkimaailmaan ja yliluonnolliseen, ja hän kertookin välillä kaikenlaisia tarinoita. Olen saanut pienestä pitäen kuunnella niitä sen juttuja, että olen kasvattanut paksun nahkan niitä vastaan. Jollain tapaa pelkään joku päivä sekoavani niin, että oikeasti näen niitä.

Äidin puolen suvussa on myös muutamia, ketkä väittää näkevänsä enneunia, mutta enhän mää niihin usko, enkä haluakaan.

Mites teillä?
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Uskotko yliluonnolliseen?

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Mua voidaan pitää hörhönä, mutta uskon.On tullut koettua selittämättömiä asioita, nähnyt varjoja paikassa jossa vain oma varjoni pitäisi olla ainoa. Lisäksi nähnyt yö-aikaan nopean ohitsekiitävän kirkkan valon josta hieman järkytyin, paikka oli landella jossa ei lentokoneita,autoja yms läheltä mennyt. Lisäksi nähnyt myös kuinka tavaroita on putoillut hyllystä ihan randomista, se hetki oli myös karmiva. Nämä asiat olen kokenut siis kahdessa aivan eri paikassa ja muutamaan otteeseen kummassakin. :S Lisäksi näissä molemmissa paikoissa on aina sellainen tunne että mua tarkkaillaan, enkä koe tuollaisia karmivia tunteita missään muissa paikoissa.
Toisesta näistä paikoista on muutenkin synkkä menneisyys 1900-luvulta.



Nyt saan taatusti ipilän hullun leiman, mutta en minäkään ennen noihin uskonut kuin vasta sitten itse koin. :D
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Vastaa Viestiin