Ismolaitela.comissa notkuminen - elämäntapa

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
sulq

Ismolaitela.comissa notkuminen - elämäntapa

Viesti Kirjoittaja sulq »

Puoli vuotta siinä meni, että en uhrannut ajatustakaan tälle foorumille. Maineeni täällä on kyseenalainen, joka johtuu suurimmaksi osaksi foorumilla valinneesta mustamaalavasta ilmapiiristä, jossa minusta tehtiin oikeastaan kaikkiin maailmaan asioihin syntipukkia.

Festariviikonlopun jälkeen minulle tuli yön pikkutunneilla mieleen tämä foorumi ja päätin tulla piipahtamaan. Minua jaksaa ihmetyttää yksi asia: foorumin chatissa pyörivät samat nimimerkit kuin puoli vuotta ja jopa kaksikin vuotta sitten :D Väkisin tulee mieleen kysymys, mikä helvetti chatissa ja ylipäätään koko foorumissa vetää puoleensa?

Onko tämä foorumi jotain huumetta? Sosiaalinen elämä on epäonnistunut ja sitä paikkaillaan tv-sarjan kautta maailmaan syntyneen keskustelupalstan kautta? Haetaan kohtalotovereita, joille voi itkeä elämän kamaluutta. Perisuomalaista nimimerkin takaa huutelua, jotta voidaan sanoa mitä vaan ilman kasvojen menetystä.

Haluaisin aloittaa tällä foorumilla puhtaalta pöydältä, luoda keskustelua asioista jne mutta samat vanhat "sotaratsut" aina repivät vanhoja kirjoituksiani esiin, jotta en uutta mahdollisuutta saisi. Foorumi tarvitsisi selvästi uutta verta, vanhat nimimerkit vain saastuttavat haistatteluillaan ilmapiirin.
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Ismolaitela.comissa notkuminen - elämäntapa

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Täysin samaa mieltä
Tää foorumi kaipais uudistusta :pesis:
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Ismolaitela.comissa notkuminen - elämäntapa

Viesti Kirjoittaja Japp »

sulq kirjoitti: Onko tämä foorumi jotain huumetta? Sosiaalinen elämä on epäonnistunut ja sitä paikkaillaan tv-sarjan kautta maailmaan syntyneen keskustelupalstan kautta? Haetaan kohtalotovereita, joille voi itkeä elämän kamaluutta
Tää pitää paikkaansa ainaki mulle :/
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Ismolaitela.comissa notkuminen - elämäntapa

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Miksi kukaan käy millaan foorumilla?
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ismolaitela.comissa notkuminen - elämäntapa

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

Miksi kukaan ylipäänsä on elossa?
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Vastaa Viestiin