Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Nukuinpa peräti miltei kaksi tuntia viime yönä, joista puolet jääkylmässä teltassa ja toisen puoliskon linja-autossa.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
exa69
Viestit: 29
Liittynyt: 15.2.2010 15:45

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja exa69 »

viime yö oli liskojen yö :DDd
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #34 ;)
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Odotan niin paljon Team Fortresin Meet the Medic- pätkää, että nyt se perkele tunkeutui uniin. Olin niin onnellinen, kun vihdoinkin se tuli. DSADASD. Sitten herään karuun todellisuuteen.
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Tuli nukuttua oikein hyvät, pitkät yöunet. Vasta puoli yhden maissa heräsin.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

taisin nukkua viimeyönä tosi sikeesti, että yllättäen näin itteni kuolaavan sängyllä ku heräsin vaikkei mulle ees tullu mieleen miten hyvä uni se oli, että oikeen kuolasin kaiken lisäks ku kuolaaminen unissani on liian epätavallista mulle =DD
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Ihan hyvät ja raikkaat unet nukuin. :ylos:
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Japp »

Facebookissa on kysely jossa kysytään ärsyttävämpää? Hyttysen ininä vai kärpäsen surina?

NO KÄRPÄSEN SURINA! Hyttysen voi helposti nitistää yöllä kun se on niin hidas, mutta yritäppä tappaa kärpästä unenpöpperössä, ku en muutenkaa saa niit yleensä kiinni! Ihana kärpänen kiusas mua koko YÖN.
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Japp »

ääk, kamala yö, kamalempi herätys :o kärpänen kiusas koko yön, ja näin unta ipilästä :D ei-ihanaa unta! Siinä tehtiin joku ns vastarintaliike mua vastaan, jonka Jeppe alotti! :D En muista tarkalleen sitä mut kaikki oli mua vastaan yhtäkkiä ja en päässy enää chättiin ja rambo muutteli mun nimiä siinä ku halus kiusata ja yarmo anto porttikieltoa, se oli kamala uni! :nick:

sit näin toista unta jossa mun tyyny oli täytetty valkoisilla ohuilla madoilla.. nice.. :japp:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Maaseutu-Japp kirjoitti:ja näin unta ipilästä :D ei-ihanaa unta! Siinä tehtiin joku ns vastarintaliike mua vastaan, jonka Jeppe alotti! :D En muista tarkalleen sitä mut kaikki oli mua vastaan yhtäkkiä ja en päässy enää chättiin ja rambo muutteli mun nimiä siinä ku halus kiusata ja yarmo anto porttikieltoa, se oli kamala uni! :nick:
Kuulostaa aika todelliselta. :ylos:
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Japp »

heh, nyt multa keskeyty tänään ihana uni. Olin siinä Helsingin tuomiokirkossa soittamassa panhuilulla Oi jouluyötä! :D
siel oli kuuntelemassa kaikkia ihmisiä, mm mun kotikunnan kanttori. :nick:
sit siel soitti harppua joku kans. mut sit sisko herätti :(
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Todella sekavia unia tässä viime aikoina. Kyllä huomaa että on päässä vikaa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Kamala päänsärky tuli nukkuessa joten ei kamalan hyvin
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
wowrokkaa
Kanta-asiakas
Viestit: 51
Liittynyt: 2.2.2010 19:40

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja wowrokkaa »

Noin kahdelta nukkumaan ja ihanaakin ihanampi kissani piti minua hereillä about puol neljään ja kahdeksalta herätti minut oi kun ihanaa :alas: :pesis: :pesis:
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Japp »

näin taas outoa unta.. minä ja pari muuta perheenjäsentä juostiin myöhään syksyllä omalla pimeällä kotitiellä jotain karkuun.. en tiedä mitä.. jostain syystä kannoin muumikulhoa joka oli täynnä kuumaa mustikkasoppaa.. en tiiä miten toi kuumuskaan nyt mihinkää liitty myt se oli tulikuumaa :D noniin, me siis juostiin, ja oltiin jo etupihalla, kun multa läikky vähän soppaa.. sitte äiti vetäs jostaki jonku siivousliinan ja alko pyyhkimään MAASTA sitä mustikkasoppaa! me kaikki yritettiin hoputtaa et "äiti meillä ois vähä kiire" mut se vaan pyyhki sitä ja pyyhki ja pyyhki.. viimein se lopetti ja juostiin sisälle ja kaikki ovet lukkoon. sit me seistiin ahtaassa eteisessä, ja mietittiin laitetaanko me valot päälle tai kiinni. tai siis mun veli halus laittaa kiinni. se rämpytti kokoajan niitä valoja ja mä sit huusin et "voi herranjumala" ja hätistin kaikki pois eteisestä ja laitoin ne valot päälle. ton kohdan muistan siitä parhaiten ku rideltiin :D sit me kaikki mentiin tietsikalle, ja sit me tajuttiin, et jossaki oli joku paikka josta pääsee sisälle taloon, en tiiä mikä.. tai e ainakaa muista. sit me panikoitiin et nyt äkkiä mennään laittaa se jokupaikka kiinni/umpeen.. mut sit kuulu makuuhuoneen oven takaa naisen ääni joka sano "liian myöhäistä, ja sit se uni loppu :D jännä cliffhanger, ois ollu kiva tietää mitä me juostiin karkuun ja miks.. ja kuka siel oven takana oli :D

ehkä se jatkuu ens yönä :nick:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Nukuin taas kerran pitkät ja hyvät unet. Puoli yhden maissa vasta heräsin.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Hole »

Nyt on pari yötä mennyt niin heikoilla unilla, että pitää ens yönä nukkuakin kunnolla. Toissa yönä siis nukuin n. 5.30-12.00 ja viime yönä 03.00-12.30.
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Ensin herätessäni yöllä olin aivan jäässä kun ikkuna oli ollut auki, noh, heitin peiton päälle ja vielä päiväpeiton sen lisäksi, että tulis lämmin ja nukahdin. Seuraavan kerran kun heräsin niin olinkin aivan hiestä märkä.. Koittaa ny siinä nukkua kun mikään ei ole sopiva.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Japp »

mä näin aas erikoista unta. Mentiin minä, mun veli, isä ja äiti autolla sinne äitin kotiin sotkamoon purkamaan uunia. sitku oli matkaa jäljellä viel noin 10 km, ne heitti mut ulos autosta ja käski kävellä! no, kävelin sitte sinne. :D sit siel perillä, siel oli mun serkku, täti, äitin setä, ja me, ja iivo ja tiikeri, ja intersportista vuokrattu urheilukissa, jonka selässä oli kännykkä.. se leikki meidän kissosen kanssa siinä. sit se puhelin soi. (soittoäänenä oli iki-ihana anilmal hospitalin tunnusmusa) me mietittiin et kuka sieltä nyt soittaa.. sieltä soitti mun siskon työkaveri. me oltiin kuulemma luvattu ottaa sen työpaikalta hoitoon yhdeksi yöksi jarin ja minnan, ja ne oli kehitysvammaisia.. sit se kysy äitiltä, "vai ettekö otakkaan" ja sit äiti jostain syystä suuttu ja alko huutamaan sille siihen fooniin.. en muista siitä paljon muuta.
sit oli toinen uni, jossa menin talvella lenkille pelkkä pyyhe päällä. ajatuksena mennä uimaan. siinä sit tuli kaikennäköstä vastaan, esim. kaikki mun luokkalaiset, mut sen unen juju oli kai se et kahdesti lenkkeilin väärään paikkaan, ja lopulta ku pääsin uimarannalle, tajusin et on talvi-ilta ja tosi kylmä ja pimeä, ja menin takas kotiin.
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Oli tosi kiva mennä nukkumaan, kun huomasin että olin unohtanut märän pyyhkeen sängyn päälle :ylos: oli viel kaiken lisäks uimapyyhe, eli oli järvivettä sänky täynnä.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?

Viesti Kirjoittaja Hole »

Tosi hyvin. Menin nukkumaan klo 07.00 ja loput voitte päätellä. Sen voin sanoa että päätä jomottaa.
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Vastaa Viestiin