Huumeet ja päihteet

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!

Mitä näistä olet edes joskus kokeillut?

Miedot alkoholit (oluet, viinit ja siiderit)
56
27%
Väkevät alkoholit (Viinat, vodkat...)
44
21%
Tupakkaa
43
21%
Nuuskaa
24
11%
Kannabis tuotteita
19
9%
Huumaavia sieniä
5
2%
Muita mietoja huumeita
10
5%
Väkevät huumeet (LSD, amfetamiini, heroiini...)
8
4%
 
Ääniä yhteensä: 209

Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Itse saatan tupakoida juhliessa jonkun verran, mutta pyrin sitäkin välttämään...Tämä saa luvan jäädä tämmöiseksi nuoruuden vaiheeksi, tavaksi ei tule, vaikka hauskaa onkin. Tupakoivaa puolisoakaan en huolisi, joten en aio itsekään siihen lähteä.

Mä huomasin vasta lukioaikana, kuinka paljon ihmiset oikein käyttävät nuuskaa. Mikä siinä on se juttu, mikä tekee siitä niin kivaa? Vaikuttaako se jotenkin enemmän päähän kuin tupakka vai onko se vaan niin kivaa irvistellä ikenet hajalla? Itse en ole kokeillut, enkä aio kokeilla. Karseita ne mällit mitä on suussa molluteltu.

Huumeille sanon ehdottomasti ei. Tästä minulla onkin semmoinen tlysä pikku tarina, että eno heitti minun serkun pois kotoa, kun tämä meni huumebisneksissään myymään kaikki huonekalut. Jotkut ne vaan sortuu. :alas:

Alkomaholia juon kyllä, mutta sellainen kohtuus löytyy, että koskaan ei ole mennyt muisti sen takia, ja harvoin muutenkaan övereiksi menee. Sitten jos menee, niin silloin on saanut luvankin mennä. ;)
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Alkoholia tykkään nauttia ja siinä samalla myös tupakkaa. Viime aikoina on tullut sitä tupsua muutenkin polteltua. Päissään sitä meneekin sitten usean ihmisen edestä.
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Kaljaa vaan tulee nautittua. Tupakanpolttoo en vaan jostain syystä ikinä ole alottanu vaikka melkein kaikki kaverit polttaakin.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Laitela kirjoitti:Tupakanpolttoo en vaan jostain syystä ikinä ole alottanu vaikka melkein kaikki kaverit polttaakin.
Eikä kannata koskaan aloittaa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Sen jälkeen kun täytin 18, on tullut muutama kerta baarissa käytyä ja jonkin verran alkoholia otettua. Kai minä sitten olen kohtuudessa osannut pysyä, sillä krapulaa en ole koskaan kokenut, enkä kyllä haluaisikaan kokea.

Tupakkaa, huumeita ja nuuskaa ei sitten tekisi mielikään kokeilla, enkä koskaan aio kokeillakaan.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Olen käyttänyt nuuskaa muutaman kuukauden aina, kun sitä on. Poltan myös tupakkaa ainakin kännissä, ja kuten edellisestä lauseesta voi päätellä, käytän myös alkoholia. Kaikkia kuitenkin kohtuudella.
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Avatar
Madsi
Kanta-asiakas
Viestit: 77
Liittynyt: 28.5.2011 20:20

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Madsi »

Miedot alkoholijuomat
Melko harvoin olutta tai lonkeroa juon, ehkä viinan kylkiäisenä.

Väkevät alkoholijuomat
Väkeviä juon sitten useammin. Lähes joka kerta kun alkoholia nautin, seurassani on Leijona-pullo.

Tupakka
En enää, muulloinkuin humalassa.

Nuuska
Nuuskaa käytän. Noin 3 kiekkoa viikossa.

Kannasbistuotteet
Silloin tällöin, noin kerran kuussa. Erittäin hyvä tuote, ja olenkin laillistamisen kannalla.

Huumaavat sienet
En ole kokeillut.

Väkevät huumeet
En ole kokeillut, enkä koskaan tule kokeilemaankaan.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Japp »

mie en oo koskaa käyttäny mitään päihteitä, eikä löydy kyl siihen innostusta ;D kai mä sitten täysikäsenä saatan jotain alkoholijuomaa juoda mutten varmaan itse ainakaan sellasia osta, pysyn mieluummin limulinjalla. pari kertaa yläasteella pari tyyppiä koitti saaha muaki mukaan perjantain illanviettoon mutta enpäs lähteny :nick:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Matilda
Kanta-asiakas
Viestit: 517
Liittynyt: 8.1.2011 23:40

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Matilda »

Onko alkoholilla liian korkea ikäraja?
Ei mun mielestä. Jos alkoholia sais nuoremmatkin, uskoisin, että yhä nuoremmat alkais käyttää päihteitä säännöllisesti. Ja säännöllisyydellä tarkoitan jokaperjantaisia perseitä jne.
Mitä pitäisi tupakalle tehdä?
Antaa niiden polttaa, ketkä haluaa. Noi uudet rajoitukset (ei saa polttaa ravintoloiden sisällä yms) on :ylos:
Pitäisikö kannabis laillistaa?
Ei.
Mitä mieltä olette niin sanotuista "rajuista huumeista"?
:alas:

Kyllähän sitä aina välillä tulee juhlissa erilaisia päihteitä otettua, mutta siihen se jääkin :) On mun mielestä eri asia, jos tulee hiprakkaan ja on hyvällä tuulella koko illan tai sitten, että vetää perseet ja sammuu joka ikinen kerta.
Viimeksi muokannut Matilda, 21.8.2011 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Larry »

Matikkanero-Japp kirjoitti:mie en oo koskaa käyttäny mitään päihteitä, eikä löydy kyl siihen innostusta ;D kai mä sitten täysikäsenä saatan jotain alkoholijuomaa juoda mutten varmaan itse ainakaan sellasia osta, pysyn mieluummin limulinjalla. pari kertaa yläasteella pari tyyppiä koitti saaha muaki mukaan perjantain illanviettoon mutta enpäs lähteny :nick:
Nössöpoika :carl:
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Vaikka 18 olenkin, niin aika vähän on tullut alkoholia nautittua. Kännissä en ole koskaan ollut. Limulinjalla mennään :ylos:.

Ja huumeita, nuuskaa tai tupakkaa en ole koskaan kokeillut, enkä toivottavasti koskaan kokeilekaan.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Hole »

Nuuskaa olen kolme (3) kertaa kokeillut. Kahdella ensimmäisellä kerralla se oli paskaa ja siitä tuli huono olo. Kolmannella ei tullut enää huono olo, vaan semmoinen tavallaan rento. Sen jälkeen en olekkaan sitten koskenut koko tuotteeseen.

Tupakkaa olen muutaman kerran maistanut myös, mutta se on yhtä paskaa kuin nuuska. Ja jää semmoinen paha maku suuhun vielä polttamisen jälkeenkin. :alas:

Alkoholiin en ole vielä koskenut kertaakaan.

Huumeisiin en tule ikinä koskemaankaan.
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Tappis
Viestit: 14
Liittynyt: 12.5.2010 12:15

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Tappis »

Aika helvetin moisen listan olen erilaisia tajusteita käynnyt läpi, mutta vain kerran ollut koukussa tiettyyn päihteeseen, Subutexiin, ja okei alkoholiin. Aika paljon ennen tuli seka-käyttöä viina-lääkkeet+gbl, ja jos halus siivota niin vähän tramadolia tai vauhtia..
Noh väsäänpä nyt listan, olen siis useamman kerran kokeillut jokaista näistä päihteistä, saattaa olla että osa unohtuu. Lääkkeisiin on ollut reseptit aikoinaan, ja vieläkin osiin. (Nykyään kuivilla opiaateista, eikä tule käytettyä muutenkaan laittomia, alkoholia menee vieläkin)

1. Kodeiini
2. Tramadoli
3. Alkoholi
4. Tupakka
5. Kannabis
6. LSD
7. GBL/GBH (lakka, gamma)
8. Erilaiset bentsot (pamit, tennarit, rivat ja xanorit tällä hetkellä reseptillä ja menee ihan oikeilla annostuksilla.)
9. RC:t. MDPV joskus aikoinaan kokeilin, 4-HEO-met, DOC (sokeriin tiputettuna tippa) JWH-018 (synteettinen kannabinoidi)
10. Subutex, myöhemmin Oxycodone
11. Sienet, tatit muutaman kerran.
12. LSA (Hawaiin babywood rose) muodossa, useita kertoja.
13. DXM (Eroteltuna, useita kertoja aikaisemmin nykyään ei ollenkaan)
14. Concertat ja dexedrinet ("apteekki" amfetamiinia.)
Listasta saattaa / puuttuukin päihteitä jotka nyt ei heti tule mieleen.
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Tappis kirjoitti:
1. Kodeiini
2. Tramadoli
3. Alkoholi
4. Tupakka
5. Kannabis
6. LSD
7. GBL/GBH (lakka, gamma)
8. Erilaiset bentsot (pamit, tennarit, rivat ja xanorit tällä hetkellä reseptillä ja menee ihan oikeilla annostuksilla.)
9. RC:t. MDPV joskus aikoinaan kokeilin, 4-HEO-met, DOC (sokeriin tiputettuna tippa) JWH-018 (synteettinen kannabinoidi)
10. Subutex, myöhemmin Oxycodone
11. Sienet, tatit muutaman kerran.
12. LSA (Hawaiin babywood rose) muodossa, useita kertoja.
13. DXM (Eroteltuna, useita kertoja aikaisemmin nykyään ei ollenkaan)
14. Concertat ja dexedrinet ("apteekki" amfetamiinia.)
Listasta saattaa / puuttuukin päihteitä jotka nyt ei heti tule mieleen.
Pakko ihan mielenkiinnosta kysyä, millaisissa hinnoissa suurinpiirtein pyöritään kun totaalisen uusia sanoja henk.kohtaisesti?
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Tappis
Viestit: 14
Liittynyt: 12.5.2010 12:15

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Tappis »

Riippuu suhteista, saatavuudesta, ja päihteestä. DXM saat apteekista ilman reseptiä (Resilar) ja erottelu tavarat googlettamalla, hintatietoja en tiedä onko laillista kertoa, mutta sanotaanko että Tramadoli (100mg) tabletti on noin 1.5€ kappale. Subutex on n. 40€ pks, mutta esim. oulussa kuuelma porukka maksaa jopa 100€+. GBL (päihdyttävä annos on noin 1-2ml, ilman toleranssia) maksaa euron milli yleisesti ottaen. LSA:ta et "katukaupassa" törmää koska sitä saat tilattua netistä, eikä maksa paljon mitään.
Amfetamiini n. 40€ grammalta, ja siis hinnat on suuntaa antavia, ja eivät ole laskettu että jos ostat kilon amfetamiinia niin ei helvetissä maksa 40€/g. Oxycontteja on vähän vaikee välillä löytää (erittäin vahva kipulääke, vahvempi kuin morfiini) yleisesti 0.50snt-1€/mg. 2mg rivatrillit taitanee pyöriä 2€ luokassa, mutta itsellä toistaiseksi resepti. Tutkimuskemikaalien hintaa on vaikee sanoa, ne yleensä tilataan itse / joku kaveri tilaa, ja myy sitten kaveri hintaan. Concertat 56mg ~3€. LSD:tä nyky päivänä suht vaikea löytää ku on kaiken maailman tutkareita sotkettu sokruihin/blottereihin. n. 10-15e/sokeripala

Kaikki hinnat ovat suuntaa antavia.
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Tappis kirjoitti:Riippuu suhteista, saatavuudesta, ja päihteestä. DXM saat apteekista ilman reseptiä (Resilar) ja erottelu tavarat googlettamalla, hintatietoja en tiedä onko laillista kertoa, mutta sanotaanko että Tramadoli (100mg) tabletti on noin 1.5€ kappale. Subutex on n. 40€ pks, mutta esim. oulussa kuuelma porukka maksaa jopa 100€+. GBL (päihdyttävä annos on noin 1-2ml, ilman toleranssia) maksaa euron milli yleisesti ottaen. LSA:ta et "katukaupassa" törmää koska sitä saat tilattua netistä, eikä maksa paljon mitään.
Amfetamiini n. 40€ grammalta, ja siis hinnat on suuntaa antavia, ja eivät ole laskettu että jos ostat kilon amfetamiinia niin ei helvetissä maksa 40€/g. Oxycontteja on vähän vaikee välillä löytää (erittäin vahva kipulääke, vahvempi kuin morfiini) yleisesti 0.50snt-1€/mg. 2mg rivatrillit taitanee pyöriä 2€ luokassa, mutta itsellä toistaiseksi resepti. Tutkimuskemikaalien hintaa on vaikee sanoa, ne yleensä tilataan itse / joku kaveri tilaa, ja myy sitten kaveri hintaan. Concertat 56mg ~3€. LSD:tä nyky päivänä suht vaikea löytää ku on kaiken maailman tutkareita sotkettu sokruihin/blottereihin. n. 10-15e/sokeripala

Kaikki hinnat ovat suuntaa antavia.
Ahaa, mielenkiintoista. Harvemmin törmää näihin jotka oikeasti osaa sanoa muutakin kuin sen mitä on kuuklettamalla saanut selville.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Yarmo kirjoitti:
Tappis kirjoitti:Riippuu suhteista, saatavuudesta, ja päihteestä. DXM saat apteekista ilman reseptiä (Resilar) ja erottelu tavarat googlettamalla, hintatietoja en tiedä onko laillista kertoa, mutta sanotaanko että Tramadoli (100mg) tabletti on noin 1.5€ kappale. Subutex on n. 40€ pks, mutta esim. oulussa kuuelma porukka maksaa jopa 100€+. GBL (päihdyttävä annos on noin 1-2ml, ilman toleranssia) maksaa euron milli yleisesti ottaen. LSA:ta et "katukaupassa" törmää koska sitä saat tilattua netistä, eikä maksa paljon mitään.
Amfetamiini n. 40€ grammalta, ja siis hinnat on suuntaa antavia, ja eivät ole laskettu että jos ostat kilon amfetamiinia niin ei helvetissä maksa 40€/g. Oxycontteja on vähän vaikee välillä löytää (erittäin vahva kipulääke, vahvempi kuin morfiini) yleisesti 0.50snt-1€/mg. 2mg rivatrillit taitanee pyöriä 2€ luokassa, mutta itsellä toistaiseksi resepti. Tutkimuskemikaalien hintaa on vaikee sanoa, ne yleensä tilataan itse / joku kaveri tilaa, ja myy sitten kaveri hintaan. Concertat 56mg ~3€. LSD:tä nyky päivänä suht vaikea löytää ku on kaiken maailman tutkareita sotkettu sokruihin/blottereihin. n. 10-15e/sokeripala

Kaikki hinnat ovat suuntaa antavia.
Ahaa, mielenkiintoista. Harvemmin törmää näihin jotka oikeasti osaa sanoa muutakin kuin sen mitä on kuuklettamalla saanut selville.
Minunkin mielestä oli erittäin mielenkiintoista, vaikkei huumeet kiinnosta tippaakaan. Ihan sivistyksen kannalta mielenkiintoista tietoa.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
dottis
VIP
VIP
Viestit: 675
Liittynyt: 28.5.2009 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja dottis »

Rambo-Ossi kirjoitti:
Yarmo kirjoitti:
Tappis kirjoitti:Riippuu suhteista, saatavuudesta, ja päihteestä. DXM saat apteekista ilman reseptiä (Resilar) ja erottelu tavarat googlettamalla, hintatietoja en tiedä onko laillista kertoa, mutta sanotaanko että Tramadoli (100mg) tabletti on noin 1.5€ kappale. Subutex on n. 40€ pks, mutta esim. oulussa kuuelma porukka maksaa jopa 100€+. GBL (päihdyttävä annos on noin 1-2ml, ilman toleranssia) maksaa euron milli yleisesti ottaen. LSA:ta et "katukaupassa" törmää koska sitä saat tilattua netistä, eikä maksa paljon mitään.
Amfetamiini n. 40€ grammalta, ja siis hinnat on suuntaa antavia, ja eivät ole laskettu että jos ostat kilon amfetamiinia niin ei helvetissä maksa 40€/g. Oxycontteja on vähän vaikee välillä löytää (erittäin vahva kipulääke, vahvempi kuin morfiini) yleisesti 0.50snt-1€/mg. 2mg rivatrillit taitanee pyöriä 2€ luokassa, mutta itsellä toistaiseksi resepti. Tutkimuskemikaalien hintaa on vaikee sanoa, ne yleensä tilataan itse / joku kaveri tilaa, ja myy sitten kaveri hintaan. Concertat 56mg ~3€. LSD:tä nyky päivänä suht vaikea löytää ku on kaiken maailman tutkareita sotkettu sokruihin/blottereihin. n. 10-15e/sokeripala

Kaikki hinnat ovat suuntaa antavia.
Ahaa, mielenkiintoista. Harvemmin törmää näihin jotka oikeasti osaa sanoa muutakin kuin sen mitä on kuuklettamalla saanut selville.
Minunkin mielestä oli erittäin mielenkiintoista, vaikkei huumeet kiinnosta tippaakaan. Ihan sivistyksen kannalta mielenkiintoista tietoa.
Samaa mieltä täälläkin, että mielenkiintoista tietoa. Ei ihan joka päivä törmää tällaiseen.

Topiciin vastaus: Itse en käytä enää mitään, mutta olen ennen käyttänyt mietoja sekä väkeviäkin alkomaholeja ja myös tupakkaa. Tupakka jäi pois lukion jälkeen lopullisesti ja alkoholit samoihin aikoihin. Viime aikoina olen muutaman lasin viiniä maistanut ruuan kanssa, mutta siinäpä se. :)
Huomannut ainakin, että ryypiskelyyn menee hirveästi rahaa ja nykyään säästää aika mukavasti :ylos:
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #20
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

dottis kirjoitti:Topiciin vastaus: Itse en käytä enää mitään, mutta olen ennen käyttänyt mietoja sekä väkeviäkin alkomaholeja ja myös tupakkaa. Tupakka jäi pois lukion jälkeen lopullisesti ja alkoholit samoihin aikoihin. Viime aikoina olen muutaman lasin viiniä maistanut ruuan kanssa, mutta siinäpä se. :)
Huomannut ainakin, että ryypiskelyyn menee hirveästi rahaa ja nykyään säästää aika mukavasti :ylos:
Alkoi kyllä pahasti "..en käytä enää mitään, mutta.." :D

Mainittakoon nyt itseaiheeseen että otsikosta jälkimmäisempää tulee naukkailtua aina silloin tällöin. Enää ei jaksa ihan tillintallin vaappua ihmisten ilmoilla, vanhuus iskenyt. (?).
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
desupernoob
Kanta-asiakas
Viestit: 79
Liittynyt: 8.2.2011 21:22

Re: Huumeet ja päihteet

Viesti Kirjoittaja desupernoob »

Tupakkaa olen 6 vuotta polttanut, alkoholia juon joka viikonloppu (oluita, lonkeroa), kannabista olen muutaman kerran maistanut. Mielestäni se tulisi laillistaa
Vastaa Viestiin