Salkkarit kyllästyttää...

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Milloin on tullut olo, että nyt juonet kiertävät kehää, ei kiinnosta enää, en jaksa katsoa? Vai onko sellaista oloa ollut?

Itselläni oli pari kuukautta sitten kahden viikon jakso, että en ladannut/katsonut Salkkareita ollenkaan, koska ei huvittanut katsoa. Mutta sitten katsoin kaikki kerralla ja innostus palasi :) Happy end. :D
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Ittelläkin oli joku pari viikkoa taukoa salkkareista, kun ei jaksanu kattoa mutta nyt vähän harmittaa ku oon ihan sebastian korppi jutut missannu
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja allas »

Varmaan joka kaudella alkanut jossain vaiheessa mennä ei-niin-kiinnostavaksi, että se katsominen sitten vain jää, kunnes alkaa sitten jossain vaiheessa uudestaan. Viimeksi syksyllä 2009 taisi olla juuri sen kuukauden päivät kestävä tauko, jolloin ei vaan kiinnostanut. Sitten kaikki sen ajan jaksot putkeen.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Koskaan ei kyllästymisen tunnetta ole tullut.

No okei, aloitin Salkkareiden katsomisen joskus ekalla ja seurasin sarjaa silloin aktiivisesti, mutta aina välillä tuli aikakausia, kun katsoin Salkkareita vain silloin tällöin kun satuin sopivasti avaamaan telkkarin n. klo 19:30.

Nykyään nuo ajat ovat historiaa. Olen ollut pitkään täysin koukussa Salkkareihin, eikä montaa jaksoa ole jäänyt väliin. Salkkarit on elämäni tärkein sarja.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Ekku »

Luumukiisseli kirjoitti:Koskaan ei kyllästymisen tunnetta ole tullut.

No okei, aloitin Salkkareiden katsomisen joskus ekalla ja seurasin sarjaa silloin aktiivisesti, mutta aina välillä tuli aikakausia, kun katsoin Salkkareita vain silloin tällöin kun satuin sopivasti avaamaan telkkarin n. klo 19:30.

Nykyään nuo ajat ovat historiaa. Olen ollut pitkään täysin koukussa Salkkareihin, eikä montaa jaksoa ole jäänyt väliin. Salkkarit on elämäni tärkein sarja.
Itse olen nyt eilisestä asti ollut kattomatta salkkareita, ja voin todeta että ei ole helppoa..
Mutta huomenna sitten pääsee katsomaan 3 jaksoa putkeen :ylos:
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
Avatar
ismo666
Kanta-asiakas
Viestit: 64
Liittynyt: 15.5.2009 21:39
Viesti:

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja ismo666 »

Itse jaksan salkkarit aina katsoa mutta kyllä tästä jotain on kadonnu. Jos esimerkiksi katsoo salkkarit ennakkoon ja sitten seuraavana päivänä joku kysyy että mitä illalla tulevassa jaksossa tapahtuu, niin ei oikeasti osaa vastata koska ei muista jaksosta mitään. Eli aika mitäänsanomattomaksi on mennyt. Tämänpäiväsestäkin jäi mieleen vaan lopun klovnikohtaus sen erikoisuuden vuoksi. Yleensä käänteet kyllä omalla tavallaan tietää ja muistaa kun katsoo seuraavaa jaksoa mutta mitään erikoista kerrottavaa ei nykyajan jaksoista löydy. Sinänsä huvittavaa ku joskus 2006 vuoden jaksoja katsoessa ajatteli "vanhat on paljon parempia". Nyt kun katsoo nykyajan jaksoja, niin ajattelee että "2006 vuoden jaksot oli paljon parempia". Eli eiköhän se taso ole aika paljon viimisien vuosien aikana tippunut. Sen huomaa siitäkin että omanalainen realistisuus on on kadonnut. Ekoina vuosina pystyi oikeasti suhtautumaan jotenkin inhimillisesti hahmojen kohtaloon vaikkei toimintaa kauheasti ollutkaan. Nykyään tuntuu että tästä ollaan tekemässä jotain trilleri / kauhusarjaa tai sitten ihan täyttä komediaa, jotta saataisiin epätoivosesti ihmiset katsomaan seuraavankin jakson. Tietysti tämä toiminta on piristänyt paljon, koska ilman sitä tää sarja olis luultavasti pelkästään noiden teinien säätämistä jota ei jaksa kukaan täysjärkinen katsoa.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3659
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Missään vaiheessa ei ole mitenkään erityisesti kyllästyttänyt, mutta tuohon teinipaskaan meinasi mennä hermot tänä syksynä. ARGH.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

kausi 2006-2007 jäi melkeinpä katsomatta kokonaan, oli sen verran huonoja jaksoja. Tällä kaudella on tullut aina satunnaisesti vastaan tilanteita jolloin teki mieli ottaa sarjasta taukoa mutta en kuitenkaan ole jättänyt yhtäkään jaksoa katsomatta


Ja olen muuten siitä mieltä että tämä kausi ja kausi 2009-2010 voittavat kaudet 2006-2007 ja 2007-2008 helposti.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

pazi kirjoitti:kausi 2006-2007 jäi melkeinpä katsomatta kokonaan, oli sen verran huonoja jaksoja. Tällä kaudella on tullut aina satunnaisesti vastaan tilanteita jolloin teki mieli ottaa sarjasta taukoa mutta en kuitenkaan ole jättänyt yhtäkään jaksoa katsomatta
Tämä mullakin, jotenkin ne jaksot herätti mussa kamalaa myötähäpeää. Vaikka olenkin seurannut Salkkareita ihan alkuajoista asti.
Kyllä tässä välillä on tullut sellaista, että on ladannut jaksot, mutt kelannut melkeen koko jakson. : D
elsa
Kanta-asiakas
Viestit: 91
Liittynyt: 13.11.2010 11:22

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja elsa »

Mulla ei oo never ollu kyllästymisen tunnetta salkkareihin. Jotenki ne osaa näytellä niin hyvin ja kun muutenki tykkään katsoa niitä. Ehkä välillä se on pelkkää seputusta eikä oikeesti tapahdu mitään ja näin, mut niitäkin tosi harvakselta on. Nykyään on muutenkin paljon jännempiä jaksoja kuin ennen aikaan (esim 2006-2007). Henkilötkin on selvästi parantunu. Mut kyl miuta vähän ottaa päähän, ku koko ajan sieltä rupee kuolemaan just ne parhaimmat ja miun lemppari tyypit. Ja kohta sieltä rupee häviämään kaikki nuoretkin, ja vanhat jää. :---& Ja muutenki tänävuonna esiintyneet henkilöt salkkareissa tulee ja menee. Ihan tyhmää. )=
mikä boogie
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Oli tuossa muutama viikkos sitten viimeksi sellainen vaihe, ettei vaan jaksanut enää katsella Salkkareita. En jaksanut enää uhrata energiaani jaksojen lataamiseen saatikka katsomiseen (työlästä, tiedän :D). Mutta Jarkon vierailun vuoksi oli pakko katsoa, ja sitten jäikin taas tavaksi. Tosin en kyllä edelleenkään ole jaksanut katsoa niitä jaksoja, jotka jäivät välistä.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

No kyllähän mua on alkanu kyllästyttää nää samat juonet jotka kiertävät koko ajan ympäri eivätkä koskaan lopu ja keksi uutta saman vanhan juonen tilalle, mutta sitten alkaa ärsyttää vielä enemmän jos missaan pari jaksoo, enkä enää ymmärrä seuraavista jaksoista kun oon jäänyt pikkasen juonen keskeltä pois. Silti oon yrittäny jaksaa kattoo joka ilta.
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Hole »

Pienempänä tuli Salkkarit aina katsottua TV:stä, mutta sitten tuli semmoinen aikakausi, että en yhtään sarjaa seurannut. Muistaakseni siihen aikaan kun teini-Oona oli tullut sarjaan. Nykyään lataan aina jaksot, enkä jätä yhtään välistä. Mutta ei kyllä olla enää vanhojen aikojen tasolla. Tänäänkin kaveri kysyi koulussa, että mitä tämän päivän jaksossa tapahtuu, enkä yksinkertaisesti muistanut mitään. Mitään merkittävää ei oikeasti tapahdu 95% jaksoista. Siksi tuo Katan mökkiahdistelu-jakso oli piristävä poikkeus.

Kaikista parasta on katsoa monta Salkkarit jaksoa putkeen. Mutta tämä on myös vähän ärsyttävää, kun joutuu odottamaan niin kauan. Lisäksi sisarukset katsovat sarjaa TV:stä, niin ei meinaa juonipaljastuksilta sitten säästyä.
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Avatar
Mad
VIP
VIP
Viestit: 374
Liittynyt: 10.7.2009 16:57
Paikkakunta: Big City Nights

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Mad »

Mulla oli myös tässä vähän taukoa, mutta nyt olen taas ruvennut seuraamaan sarjaa telkkarista, ihan aktiivisesti :)
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Itse olen vanha salkkareiden katsojat konkari. Aloitin katsomisen vuonna 2000 ja tavallisesti näin vain joskus viikonloppuisin uusinnat jos silloin satuin telkkaria katsomaan (pienenä oli niin paljon muuta puuhaa ettei tvn katselusta tullut oikein mitään)

Muistan aivan selvästi noi Sofian isyyskohtaukset , Aleksi ja Hanna mökillä, jolloin Jukka uhkasi heitä kirveellä, Katjan lukitseminen häkkiin, Miian aivokasvaimet, Siljan lähtö vaihto-oppilaaksi Amerikkaan.. Ynnä muita ihania juttuja joita onneksi vielä muistan. Paras muisto ja jännittävin oli pienenä kun Petra ryösti Sofian.

Sitten salkkareiden katseleminen jäi, mutta onneksi meillä oli ilta-yö päiväkoti, jossa katsoimme aina 19.30 salkkareiden jaksot. (tuolloin se oli varmaankin ihan laillista, on niin ihana muisto kun pikkulapset ja hoitajat katsovat samalla salkkareita)

Sen jälkeen aloitin koulun vuonna 2002 ja katsoin melkein jokaikisen salkkarijakson. Tokalla luokalla oli monen kuukausien ajanjaksoja joinna en katsonut yhtään salkkareita. Sama jatkui kuudennelle luokalle asti, jolloin katsoin salkkareita vain joskus ja joskus jäi jopa pari viikkoa väliin. (Kaudet 2004-2006 olivat äärimmäisen huonoja)

Kuudennesta luokasta lähtien olin himo aktiivinen salkkareiden seuraaja ja yritin katsoa joka jakson. Nyt yhdeksännellä luokalla ollessani olen ollut pari päivääkin katsomatta jotakin jaksoa, koska ei ole vain kiinostanut. Nyt tänne sivustoon takaisin tultua tuli taas olo että salkkarit innostaa. Mielestäni juonenkäänteet voisivat olla jännitävämpiä ja tavallisesti jos pihlajakadulla tapahtuu suuri tragedia, niin se unohdetaan jo viikossa. se on tässä sarjassa iso miinus. Muuten salatut elämät on ainoa hyvä asia mitä suomalaiset ova telkkariin tehneet. Salatut elämät <3


(Tulipas romaani)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Burnis »

En tiedä, mistä nyt kiikastaa, mutta en ole enää oikein koko tällä kaudella päässyt kunnolla kiinni Salkkareihin. Monia mielenkiintoisia juonikuvioita on ollut ja on edelleenkin menossa, mutta en siltikään ole kunnolla jaksanut aktiivisesti seurata. Viime marraskuussa alkoi katkeilla aktiivinen katsominen (kuten täällä raportoinkin), mutta Jarkon paluu sai minut hetkellisesti jälleen seuraamaan sarjaa. Sitten jäi useita jaksoja katsomatta, joista vain osan olen näin jälkeenpäin katsonut. Enkä nyt tammikuussakaan ole kaikkia jaksoja katsonut, ja ensimmäistä kertaa varmaan koko sarjan historiassa olen hyppinyt joitakin kohtia yli ja katsonut vain tiettyjä tapahtumia. :O

Ehkä jossakin vaiheessa innostun taas seuraamaan aktiivisesti. Luen kuitenkin aina juonipaljastukset ja -selostukset, jotta tiedän missä mennään. :)
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Laitela »

En tie mikä tällä hetkellä on mutta ei kiinnosta salkkarit pätkän vertaa. Haluaisin kyllä kattoo mutta jotenkin ei vaan saa semmosta innostusta päälle mitä yleensä salkkareita kattellessa ja muutenkin tällä hetkellä ei oikeen ole mitään kiinnostavia juonikuvioita kun Sebastiankin lähti. Kai sitä viimeistään lähempänä kesää taas alkaa salkkarit kiinnostaa kun jännitys tiivistyy.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Täällä päässä pidin taukoa pari viikkoa juuri ennen joululomaa.

Muuten oli kyllä ihan mukava olla ilman, mutta täällä keskusteleminen sen verran hankala jossei tienny ite missä mentiin. :D
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Flessu
Viestit: 41
Liittynyt: 2.9.2010 19:23

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Flessu »

Torsti kirjoitti:Milloin on tullut olo, että nyt juonet kiertävät kehää, ei kiinnosta enää, en jaksa katsoa? Vai onko sellaista oloa ollut?
Kyllähän sitä vähän joka kerta ihmettelee, että miksi katson tätä sarjaa. Olisi varmaan parempaakin tekemistä (kuten kirjoitella paskaa foorumeille), mutta Salkkareista on muodostunut näiden vuosien aikana rutiini, vähän kuin hampaiden pesemisestä. Varmaan olisi alkanut kyllästyttämään jo monta vuotta sitten, mutta Salkkareita jaksaa seurata tuon camp-arvon takia. Juontahan ei käytännössä ole, ja silloin kun on, ovat tapahtumat epäuskottavia ja korneja. Mutta siinä se viehätys piileekin. Vähän ironista asennetta peliin, ja Salkkarit onkin loistosarja.
Avatar
Sapwe
Viestit: 43
Liittynyt: 20.3.2010 00:25
Paikkakunta: Tuusula

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Sapwe »

Kieltämättä viime syksy oli aika tylsä salkkaririntamalla, mutta nyt kevätkausi on alkanut jännästi.
"Nyt on Laitelan laiva uponnut."
Vastaa Viestiin