Salkkarit kyllästyttää...

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
yzerman207
Viestit: 33
Liittynyt: 20.10.2010 19:27

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja yzerman207 »

Mul jäi kattomat yks kausi, Katoin ekan jakson sit totesin et iha kuraa koko sarja mut nyt katon aktiivisest
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja allas »

Salkkareihin ei voi kyllästyä, koska se on kaikin puolin niin hyvä sarja. Varsinkin sarjan aitous, uudet ja odottamattomat juonikuviot ja loistavat näyttelijät olivat salkkareissa sitä mitä jaksoi katsoa vuodesta toiseen. Silti, jostain syystä kiinnostus sarjaa kohtaan katosi, ja nyt ollut 2kk ilman salkkareita.
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Olen pohtinut, miksi minun kiinnostukseni Salkkareita kohtaan on nyt viime aikoina horjunut pahemman kerran, enkä ole koko kevätkaudella katsonut kuin muutaman jakson.

Todennäköisesti syy on se, että nyt Salkkareissa valtaosa hahmoista alkaa olla hyvin tuoreita, ja suurin näyttelijöistä on tullut sarjaan vuonna 2008 tai myöhemmin, eikä näistä uusista hahmoista oikein jaksa innostua. Tähän sarjaan kuuluu erityisesti Topi, Tale & muut teinit joiden nimiä en muista, Antti ja Liisa. En pidä tuollaisita Talen kaltaisista pikkupennuista sarjassa, mieluummin joko ihan lapsia tai sitten kunnolla teini-ikäisiä. Niko on rasittava vinkuja, Peppi myös ja Heidikin ottaa jotenkin päähän. Eli on tultu tilanteeseen, jossa suosikkiteinikseni on tullut Jiri, joka oli inhokkini vielä muutama kuukausi sitten.

Tällä kaudella on tyyli tarinallisesti muuttunut melko vahvasti aiempiin vuosiin nähden. Dramaattisia cliffhangereita on toistuvasti, mikä ei vielä esimerkiksi viisi vuotta sitten ollut kovin yleistä. Cliffhangerit lässähtävät miltei poikkeuksetta aina seuraavan jakson alussa, joten mitään syytä "jännittämiseen" ei ole. Ja tällä kaudella näitä juonikuvioita on jotenkin puitu niin pitkään ja hartaasti (esimerkiksi Isabellan valeraskaus), että minun kiinnostukseni on jo lopahtanut paremman kerran.

Jonkin verran vielä kiinnostusta minulla on Salkkareita kohtaan, ja katselen jakson, jos tiedän että jotain vähän parempaa on luvassa. Tällä kaudella niitä onkin ollut onneksi, mm. Jarkon, Tuomon ja Katjan vierailut ja Sievisten erikoisjakso.

Luulin, että pitäisin sarjasta, jossa tapahtuu koko ajan jotakin muutakin kuin vain ihmissuhdekiemurointia, mutta taisin olla väärässä. Mieluummin palaisin takaisin sinne muutaman vuoden takaiseen vähän positiivisemmin värittyneeseen ihmissuhdesarjaan.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
tomzy
Viestit: 1
Liittynyt: 2.12.2010 20:13

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja tomzy »

salkkareihin alkaa sillai kyllästyä kun se menee kokoajan fiktiivisemmäksi
Avatar
Sirimontan
Kanta-asiakas
Viestit: 78
Liittynyt: 22.10.2009 13:38
Paikkakunta: Porvoo

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Sirimontan »

Vuoden 2008 jälkeen pelkkää paskaa tullut ruudusta.
Madin Fanclubin #23 jäsen
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Salkkarit pyörinyt kesätauon jälkeen vasta viikon, ja nyt olen jo kyllästynyt seuraamaan koko ohjelmaa. ;D
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Larry »

Burnis kirjoitti:Salkkarit pyörinyt kesätauon jälkeen vasta viikon, ja nyt olen jo kyllästynyt seuraamaan koko ohjelmaa. ;D
Heh, sama juttu. Ei minkäänlaista jännitystä, mitä jaksossa tai seuraavassa jaksossa voisi tapahtua :| :alas:
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Fooni kirjoitti:
Burnis kirjoitti:Salkkarit pyörinyt kesätauon jälkeen vasta viikon, ja nyt olen jo kyllästynyt seuraamaan koko ohjelmaa. ;D
Heh, sama juttu. Ei minkäänlaista jännitystä, mitä jaksossa tai seuraavassa jaksossa voisi tapahtua :| :alas:
Vielä pahempaa on se, että jaksoa katsoessa minulle tulee tunne, ettei kiinnosta yhtään ja joko katselen vain mieluisat kohtaukset tai sitten en katso ollenkaan.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Larry »

Burnis kirjoitti:
Fooni kirjoitti:
Burnis kirjoitti:Salkkarit pyörinyt kesätauon jälkeen vasta viikon, ja nyt olen jo kyllästynyt seuraamaan koko ohjelmaa. ;D
Heh, sama juttu. Ei minkäänlaista jännitystä, mitä jaksossa tai seuraavassa jaksossa voisi tapahtua :| :alas:
Vielä pahempaa on se, että jaksoa katsoessa minulle tulee tunne, ettei kiinnosta yhtään ja joko katselen vain mieluisat kohtaukset tai sitten en katso ollenkaan.
Jeps, tulee helposti kesken jakson pelattua iPodilla jotain surkeeta peliä ja kelattua selvästi tylsiä kohtia =/
Jotenkin vaan ei kiinnosta.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3659
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Minkään sortin kyllästymistä ei edelleenkään ole havaittavissa ainakaan minulla.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Hole »

Enigma kirjoitti:Minkään sortin kyllästymistä ei edelleenkään ole havaittavissa ainakaan minulla.
Sama täällä. Jaksaa kyllä kiinnostaa jokainen jakso enkä mielelläni jätä yhtäkään väliin. Muutama vuosi sitten kyllästyin kyllä Salkkareihin ja silloin en katsonut pitkään aikaan koko sarjaa. En kyllä muista mikä osio silloin oli menossa, olisikohan teini-Oona tullut niihin aikoihin sarjaan...
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Larry »

Hole kirjoitti:
Enigma kirjoitti:Minkään sortin kyllästymistä ei edelleenkään ole havaittavissa ainakaan minulla.
Sama täällä. Jaksaa kyllä kiinnostaa jokainen jakso enkä mielelläni jätä yhtäkään väliin. Muutama vuosi sitten kyllästyin kyllä Salkkareihin ja silloin en katsonut pitkään aikaan koko sarjaa. En kyllä muista mikä osio silloin oli menossa, olisikohan teini-Oona tullut niihin aikoihin sarjaan...
Juu, en minäkään kyllä yhtään jaksoa jätä väliin, ja lataan aina heti kun vaan mahdollista, mutta odotukset vaan tuppaa olemaan korkeammalla kun se totuus :D
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja allas »

Jep jep, kyllähän niitä välillä on joitakin huonompia jaksoja, mutta jokainen jakso tulee silti katsottua, on vaan tullut tavaksi tässä vuosien aikana.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Enigma kirjoitti:Minkään sortin kyllästymistä ei edelleenkään ole havaittavissa ainakaan minulla.
Näin minullakin. Kyllä Salkkareita edelleenkin mielellään katsoo. Juuri koskaan ei kuitenkaan tule odotettua etukäteen illan jaksoa kärsimättömänä, kuten ehkä joskus ennen vanhaan. Salkkari-jakson katsominen on siis vain päivittäinen rutiini.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
tOmmi2k
Viestit: 27
Liittynyt: 10.11.2010 20:11

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja tOmmi2k »

allas kirjoitti:Jep jep, kyllähän niitä välillä on joitakin huonompia jaksoja, mutta jokainen jakso tulee silti katsottua, on vaan tullut tavaksi tässä vuosien aikana.
^ sama, ei voi olla kattomatta jaksoakaan. = D
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Aikoja sitten olen jo kyllästynyt ja nykyään en jaksa katsoa kokonaista jaksoa vaan yleensä pätkin turhat kohdat jos edes katson.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
krrr
Kanta-asiakas
Viestit: 270
Liittynyt: 30.4.2011 09:07

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja krrr »

Minulle ei ole koskaan tullut sellaista vaihetta, ettei huvittaisi katsoa salkkareita. Joskus tietysti on tylsempia aikoja sarjassa, mutta olen katsonut silti.
Avatar
ismo666
Kanta-asiakas
Viestit: 64
Liittynyt: 15.5.2009 21:39
Viesti:

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja ismo666 »

En tiedä että kyllästyttääkö. Ehkä siinä mielessä että ennen tuli edellisen jakson loputtua mietittyä seuraavan jakson tapahtumia. Nykyjaksojen tapahtumia hädin tuskin edes muistaa seuraavana päivänä. Nykyään tuo on vaan enemmänkin "aivot narikkaan" viihdettä. Toimintaa riittää lähes joka jaksossa, joka tosin on niin kornia ja amerikkalaismaista että se enemmän naurattaa kun jännittää.

Mutta joo, kyllä salkkarit edelleen jokapäiväiseen elämään kuuluu vaikka tuskin se mitään vierotusoireita aiheuttas vaikka pari jaksoa jäis väliin. Kyllä tätä edelleenkin mieluummin katselee ku jotain Kauniita ja rohkeita joka on niin tylsä sarja ettei mitään rajaa.
Avatar
Lasse Jr.
Kanta-asiakas
Viestit: 56
Liittynyt: 19.9.2011 11:21

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Lasse Jr. »

ismo666 kirjoitti:En tiedä että kyllästyttääkö. Ehkä siinä mielessä että ennen tuli edellisen jakson loputtua mietittyä seuraavan jakson tapahtumia. Nykyjaksojen tapahtumia hädin tuskin edes muistaa seuraavana päivänä. Nykyään tuo on vaan enemmänkin "aivot narikkaan" viihdettä. Toimintaa riittää lähes joka jaksossa, joka tosin on niin kornia ja amerikkalaismaista että se enemmän naurattaa kun jännittää.

Mutta joo, kyllä salkkarit edelleen jokapäiväiseen elämään kuuluu vaikka tuskin se mitään vierotusoireita aiheuttas vaikka pari jaksoa jäis väliin. Kyllä tätä edelleenkin mieluummin katselee ku jotain Kauniita ja rohkeita joka on niin tylsä sarja ettei mitään rajaa.
Komppaan täysin.
Avatar
Luumupuu
Kanta-asiakas
Viestit: 201
Liittynyt: 9.7.2009 17:42

Re: Salkkarit kyllästyttää...

Viesti Kirjoittaja Luumupuu »

Itse olen lopettanut sarjan seuraamisen aikapäiviä sitten. Ennen kun lopetin, ohjelman katsominen oli lähinä vanha tapa joka oli jäänyt vaikka Salkkareitten kulta-ajat & meemu-ajat olivat jo menneet. Lopulta lopetin lähinä ajanpuutteen takia joka johtui töistä ja sarjan yleisestä huonosta laadusta. Ainahan sarjassa on ollut hieman heikko taso ja itselläni tuli vain yksinkertaisesti mitta täyteen. Ei sarjan syy sinäänsä, kaikki kuviot oli vaan nähty jo tuhat kertaa. Mielummin käytän sen 21min paremmin.

Ja nyt kun Ismo meemi on kuollut ja kuopattu niin oikeasti huomannut kuinka huono näyttelijä Esko Kovero lopulta on. Muistelen varsinkin vuosia 2007-2009 lämpimästi kun sarjan suosio ja remixit olivat huipussaan. Kiitos näistä siis! Itse tuossa jo uppasinkin jo viimeisen osan Don Laitela/Ismo Laitela Hitsistä lähinä closerina minun sarjan seuraamiselle.

Nyt ongelmaksi vain muodostuu se, että saas nähä mihin tungen kaiken tämän itse keräämäni ja nauhoittamani Salkkari matskun vuosien varrelta kun sitä on monen sadan gigan edestä tullut kerättyä. Kivahan se on fiilistellä vanhoja aikoja, mutta aika worthless enää pitää niitä tilaa syömässä.
Vastaa Viestiin