Katariinan hiippari

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Vastaa Viestiin
MiroHolm
VIP
VIP
Viestit: 2420
Liittynyt: 6.6.2009 08:12

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja MiroHolm »

kartsa69 kirjoitti:
peppihän huomisen jakson perusteella. pisti sen karkin mis oli se viesti sinne takkiin ku muutenki kuulostii aika teennäiselt toi "en mä ainakaan pistäny
Musta tuntuu että se ei todellakaan ole Peppi. Voihan Peppi olla kirjoittanut yhden karkin, mutta joihinkin uhkailuihin Peppi ei voi olla syyllinen (on ollut ihan muualla uhkausten sattuessa.)
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010

Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3659
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Katariina on itse sekoamassa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
koo
Kanta-asiakas
Viestit: 72
Liittynyt: 14.3.2011 21:30

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja koo »

Kyllähän se suht selvää alkaa tässä vaiheessa olemaan. Ennalta-arvattavaa, kuten Salkkareissa yleensäkin. Ellei käsikirjoittajat sitten halua yllättää - mitä taas ei olekaan nähty aikoihin.
tepuu
Viestit: 28
Liittynyt: 3.3.2010 18:31

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja tepuu »

Mun mielestä ois mahtavaa jos Peppi ois noiden juttujen takana. Niko oliskin joskus paljastanut Pepille Katariinan teot ja nyt kostoksi Nikon&Katariinan säädöstä Peppi ahdistelee Katariinaa. Nojoo, ehkä ei.

Mut toi on ihan mielenkiintoinen käänne jos ahdistelija on Katariina. Vähiten toivon että Sara olisi elossa, koska se menisi yli, ellei olisi toteutettu jotenkin hyvin.
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Mä oon jääny miettii ett Antti on ottanu epäilyttävän hyvin siskonsa Saran kuoleman. Normaalimpaahan ois se ett masentuu ees jonkin aikaa läheisensä kuolemasta, mutt Antti vaan meni pokaamaan heti Katariinaa Miikan paettuaan.
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
koo
Kanta-asiakas
Viestit: 72
Liittynyt: 14.3.2011 21:30

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja koo »

tepuu kirjoitti:Vähiten toivon että Sara olisi elossa, koska se menisi yli, ellei olisi toteutettu jotenkin hyvin.
Paitsi ettei koskeen tippuminen tarkoita, että Sara olisi kuollut. Eli ei sikäli menisi yli. Tylsää se sen sijaan olisi. Anttihan on voinut "tunnistaa" ruumiin väärin joko vahingossa tai mitä luultavimmin tahallaan, kiero kun on. Olen edelleen sitä mieltä, että Antti on salannut kaikilta tahallaan sen, että Sara on elossa. Kukaan muuhan ei edelleenkään sitä ruumista tunnistanut, ja se järvestä noukittu tyyppi on voinut olla kuka tahansa hukkunut.

Mutta joo, ei ole kyllä kovin normaalia alkaa pokaamaan heti siskonsa tappajan tyttöystävää/ex-vaimoa. Toisaalta tämä on Salkkarit.

Katariinankin sekoamisesta alkaa mennä jo uskottavuus, Katahan on jo ylinäytellyn säikky, vaikka kai se on tarkoituskin... kaikkein mielenkiintoisin kuvio olisi, jos vainooja olisi Peppi, mutta hyvin epätodennäköistähän tämä on. Sääli.
Mr. Mirkku
Viestit: 43
Liittynyt: 26.5.2009 22:36

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Mr. Mirkku »

koo kirjoitti:
tepuu kirjoitti:Vähiten toivon että Sara olisi elossa, koska se menisi yli, ellei olisi toteutettu jotenkin hyvin.
Paitsi ettei koskeen tippuminen tarkoita, että Sara olisi kuollut. Eli ei sikäli menisi yli. Tylsää se sen sijaan olisi. Anttihan on voinut "tunnistaa" ruumiin väärin joko vahingossa tai mitä luultavimmin tahallaan, kiero kun on. Olen edelleen sitä mieltä, että Antti on salannut kaikilta tahallaan sen, että Sara on elossa. Kukaan muuhan ei edelleenkään sitä ruumista tunnistanut, ja se järvestä noukittu tyyppi on voinut olla kuka tahansa hukkunut.

Mutta joo, ei ole kyllä kovin normaalia alkaa pokaamaan heti siskonsa tappajan tyttöystävää/ex-vaimoa. Toisaalta tämä on Salkkarit.

Katariinankin sekoamisesta alkaa mennä jo uskottavuus, Katahan on jo ylinäytellyn säikky, vaikka kai se on tarkoituskin... kaikkein mielenkiintoisin kuvio olisi, jos vainooja olisi Peppi, mutta hyvin epätodennäköistähän tämä on. Sääli.
Tällein ois ainakin helppo saada selvyys asiasta.
maticki
Viestit: 4
Liittynyt: 20.9.2010 22:03

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja maticki »

Katariina: Katariina voi olla kirjoittanut uhkaksesnsa ahdistuksissaan ja muistamatta myöhemmin tapahtumaa. Sillä voi olla vaikka kaksisuuntainen mielialahäiriö!
Maanis-depressiivisyyteen ei kuulu tämänkaltaiset oireet... Kyseisessä sairaudessa mielialat vaihtelevat, joten Katariina tuskin tästä kärsii :D Silti sanoisin, että Katariina kirjoittelee näitä uhkauksia itselleen ja vielä :pesis:mailalla
Epi
Viestit: 1
Liittynyt: 24.3.2011 11:02

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Epi »

Se on katariina ite
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Larry »

Se on joku jota emme ole ennen nähneet :I
tOmmi2k
Viestit: 27
Liittynyt: 10.11.2010 20:11

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja tOmmi2k »

S.P = Sara Polvijärvi ?
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Hole »

tOmmi2k kirjoitti:S.P = Sara Polvijärvi ?
Heei! Niinpä!! Voisiko tuo pitää paikkaansa??! Vihdoinkin joku ratkaisi tämän jännittävän mysteerin. Meinasinkin jo kuolla jännitykseen kun en tiennyt mitä tuo S. P. saattaisi mahdollisesti tarkoittaa! :ylos: :ylos:
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Voi helvetti, miten ihmiset ei heti hoksannu noita nimikirjaimia? Katariinaki just puhui Sara Polvijärvestä siellä Spa'ssa ja melkeen heti sen jälkeen sai sen hääkarkin ja siltä meni pari yötä tajuumaan mitä ne nimikirjaimet tarkottaa. Mä tajusin sekunnissa että nimikirjaimet tarkottaa Sara Polvijärveä, ei siinä neropattia tarvita että tajuaisi sen.

Tai sitten tää on vaan taas näitä katsojien hämäystä, jos sen tarkoitus ei ookaan "Sara Polvijärvi"
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Hole »

Wunderbaum kirjoitti:Voi helvetti, miten ihmiset ei heti hoksannu noita nimikirjaimia? Katariinaki just puhui Sara Polvijärvestä siellä Spa'ssa ja melkeen heti sen jälkeen sai sen hääkarkin ja siltä meni pari yötä tajuumaan mitä ne nimikirjaimet tarkottaa. Mä tajusin sekunnissa että nimikirjaimet tarkottaa Sara Polvijärveä, ei siinä neropattia tarvita että tajuaisi sen.

Tai sitten tää on vaan taas näitä katsojien hämäystä, jos sen tarkoitus ei ookaan "Sara Polvijärvi"
Kyllähän suurin osa sen tajusikin. Ja jos et tajunnut, tuossa minun tekstissäni oli pienen pieni sarkasmin häiväys. Mutta minäkin olen ollut alusta asti sitä mieltä, että tuo ei ole Sara vaan joku muu.
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
elsa
Kanta-asiakas
Viestit: 91
Liittynyt: 13.11.2010 11:22

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja elsa »

Se on Sara Polvijärvi.
mikä boogie
Sorkkis
Viestit: 3
Liittynyt: 25.8.2009 19:47

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Sorkkis »

Se S.P varmaa mun mielest meinaa Sara Polvjärvee?
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Oon päivittäny tota äänestystä kun kauheen moni on alkanut floodaamaan Sara Polvijärvee sen tapaamis-kirjeen jälkeen.
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Flessu
Viestit: 41
Liittynyt: 2.9.2010 19:23

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja Flessu »

S.P. = Sivu Persoona, eli Katariinan omaa paranoiaa/skitsofreniaa :P
byyttasd
Viestit: 2
Liittynyt: 1.3.2011 05:09

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja byyttasd »

Kaiken takana on somalian partiolaiset.
MiroHolm
VIP
VIP
Viestit: 2420
Liittynyt: 6.6.2009 08:12

Re: Katariinan hiippari

Viesti Kirjoittaja MiroHolm »

Se mikään Sara ole.

Antti ja Sergei :)
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010

Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
Vastaa Viestiin