Kysymyksiä salattujen elämien historiasta.

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Monitoimikone

Kysymyksiä salattujen elämien historiasta.

Viesti Kirjoittaja Monitoimikone »

Joku tuossa kysyi Jennin vankilaan joutumisesta, ja kävin miettimään että itse olen jo aika hyvin unohtanut ensimmäisten vuosien tapahtumia. En tiennyt mitään ketjua jossa kysyä, joten perustin uuden.

Ensimmäisenä tulee mieleen Tyyne Puustisen kuolema. Jäänyt mielikuva että Aki oli sekaantunut, muttei suoraan tappanut. Miten se lopulta menikään?
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Kysymyksiä salattujen elämien historiasta.

Viesti Kirjoittaja Turska »

Timmyh kirjoitti:Joku tuossa kysyi Jennin vankilaan joutumisesta, ja kävin miettimään että itse olen jo aika hyvin unohtanut ensimmäisten vuosien tapahtumia. En tiennyt mitään ketjua jossa kysyä, joten perustin uuden.

Ensimmäisenä tulee mieleen Tyyne Puustisen kuolema. Jäänyt mielikuva että Aki oli sekaantunut, muttei suoraan tappanut. Miten se lopulta menikään?
Akia siitä joo epäiltiin, mutta muistaakseni ei siihen kuitenkaan mitenkään ollut osallinen. Lopullista ratkaisua tapaukseen en kyllä minäkään muista :0
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Monitoimikone

Re: Kysymyksiä salattujen elämien historiasta.

Viesti Kirjoittaja Monitoimikone »

Turska kirjoitti:
Timmyh kirjoitti:Joku tuossa kysyi Jennin vankilaan joutumisesta, ja kävin miettimään että itse olen jo aika hyvin unohtanut ensimmäisten vuosien tapahtumia. En tiennyt mitään ketjua jossa kysyä, joten perustin uuden.

Ensimmäisenä tulee mieleen Tyyne Puustisen kuolema. Jäänyt mielikuva että Aki oli sekaantunut, muttei suoraan tappanut. Miten se lopulta menikään?
Akia siitä joo epäiltiin, mutta muistaakseni ei siihen kuitenkaan mitenkään ollut osallinen. Lopullista ratkaisua tapaukseen en kyllä minäkään muista :0
Kun muistelin tarkemmin niin jäänyt mielikuva että Aki olisi tullut asuntoon (kaupannut jotakin?) ja sitten tapahtunut joku onnettomuus tms. Voi olla että muistan täysin pieleen.
Avatar
ismo666
Kanta-asiakas
Viestit: 64
Liittynyt: 15.5.2009 21:39
Viesti:

Re: Kysymyksiä salattujen elämien historiasta.

Viesti Kirjoittaja ismo666 »

Timmyh kirjoitti:
Turska kirjoitti:
Timmyh kirjoitti:Joku tuossa kysyi Jennin vankilaan joutumisesta, ja kävin miettimään että itse olen jo aika hyvin unohtanut ensimmäisten vuosien tapahtumia. En tiennyt mitään ketjua jossa kysyä, joten perustin uuden.

Ensimmäisenä tulee mieleen Tyyne Puustisen kuolema. Jäänyt mielikuva että Aki oli sekaantunut, muttei suoraan tappanut. Miten se lopulta menikään?
Akia siitä joo epäiltiin, mutta muistaakseni ei siihen kuitenkaan mitenkään ollut osallinen. Lopullista ratkaisua tapaukseen en kyllä minäkään muista :0
Kun muistelin tarkemmin niin jäänyt mielikuva että Aki olisi tullut asuntoon (kaupannut jotakin?) ja sitten tapahtunut joku onnettomuus tms. Voi olla että muistan täysin pieleen.
Eiks tää menny jotenkin niin että joku sai selville että Puustisen asunnossa oli nähty palovarotinasentaja(?) just noihin aikoihin. Myöhemmin Markus selvitti että Aki oli toiminu palovarotinasentajana aikaisemmin. Sitten kai Puustinen oli saanu jonkun kohtauksen ja Aki oli jättänyt sen sinne kuolemaan.

En ihan varma tästä ole mutta itselläni on pieni muistikuva tuosta kohtauksesta. Tai sit tää on ollu jotain mun unta. Olin kuitenkin aika nuori ku sarjassa oli tää vaihe menossa.
Monitoimikone

Re: Kysymyksiä salattujen elämien historiasta.

Viesti Kirjoittaja Monitoimikone »

ismo666 kirjoitti:
Eiks tää menny jotenkin niin että joku sai selville että Puustisen asunnossa oli nähty palovarotinasentaja(?) just noihin aikoihin. Myöhemmin Markus selvitti että Aki oli toiminu palovarotinasentajana aikaisemmin. Sitten kai Puustinen oli saanu jonkun kohtauksen ja Aki oli jättänyt sen sinne kuolemaan.

En ihan varma tästä ole mutta itselläni on pieni muistikuva tuosta kohtauksesta. Tai sit tää on ollu jotain mun unta. Olin kuitenkin aika nuori ku sarjassa oli tää vaihe menossa.
Joo, voi olla juurikin noin. Muistelin kanssa että jotakin siellä teki ja jätti vain kuolemaan. Todennäköisesti tuon kaupustelun heitin vain hatusta. Muistatko miten asia jatkui? Markus syytti Akia? Youtubessakin pyörivissä kohtauksissa naapurit syyttivät Akia, joten levisikö tämä tieto?

Kohtahan nämä tietysti DVD:ltä nähdään. :)
Vastaa Viestiin