Kysy & Vastaa

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Kysy & Vastaa

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

^^ Mun muistaakseni Kata tönäs Saran siit sillalta mutt Saran haamu sitten jatko Katan piinaamista sen jälkeen kunnes Kata sai hoitopaikan (en muista saiko se hoitopaikan mutt jostain syystä se kuitenkin toipu siitä). ja ne Katan harhat Sarasta oli pelkkää Miikan jälkeä kostoksi joka paljasti samalla tän Miikan sairauden/hulluuden
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
riiku
Viestit: 28
Liittynyt: 21.12.2012 11:12

Re: Kysy & Vastaa

Viesti Kirjoittaja riiku »

Mietin tässä, että miten Kallen homous tuli ilmi? Kuka sai ensimmäisenä tietää ja miten Miia ja Ismo sai sen selville?
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Kysy & Vastaa

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Eikös se selvinnyt pikku hiljaa ja Kalle lopulta myönsi ja kertoi kaikille olevansa homo. Joku korjaa jos olen väärässä.

Mitenkäs Sepon ja Ullan suhteelle kävi sillon ku Seppo siinä yhessä päätösjaksossa luki sen kirjeen? Erosko ne vai saiko ne sovittua?
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Kysy & Vastaa

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Nipsu kirjoitti:Eikös se selvinnyt pikku hiljaa ja Kalle lopulta myönsi ja kertoi kaikille olevansa homo. Joku korjaa jos olen väärässä.
Pikkuhiljaa selvisi joo, tässä kohdassa Kalle myöntää asian sekä Harrille että itselleen. En ole täysin varma, oliko tuo salkkarihistorian ensimmäinen kohta missä Kallen homous tulee ilmi:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-wGspDLLDrQ[/youtube]
Tässä hän tunnustaa asian Sakulle:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3RXINanUx24[/youtube]
Joskus oli Youtubessa video, missä Kallen homous selviää Ismolle. He tappelivat ja Kalle suunnilleen näin:" Tää sun täydellinen poikas on homo! Kuulit oikein, mä oon homo!" Valitettavasti en löydä tätä pätkää enää Youtubesta.
Nipsu kirjoitti: Mitenkäs Sepon ja Ullan suhteelle kävi sillon ku Seppo siinä yhessä päätösjaksossa luki sen kirjeen? Erosko ne vai saiko ne sovittua?
Erohan siitä tuli, korjatkaa jos olen väärässä. Myöhemmin kuitenkin palasivat tai ainakin meinasivat palata yhteen.

Seuraava kysymys: Miten Aleksin ja Karin autokorjaamon lopulta kävi?
riiku
Viestit: 28
Liittynyt: 21.12.2012 11:12

Re: Kysy & Vastaa

Viesti Kirjoittaja riiku »

^ Eikös se mennyt niin, että kun Ulla tunkeutui yleisavaimilla luvatta muiden asuntoihin sun muuta, Pihlajakatulaiset halusi että heidät erotettaisiin talonmiehen tehtävistä. Sitten Taalasmaat muutti autokorjaamosta (joka ei oikein menestynyt) Talotaikurit jotta saisivat jatkaa huoltoyhtiönä.
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Kysy & Vastaa

Viesti Kirjoittaja R1ku »

^^ Väärä vastaus. Tietääkö joku muu?
Vastaa Viestiin