Kallen paluu

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Lasse Jr.
Kanta-asiakas
Viestit: 56
Liittynyt: 19.9.2011 11:21

Kallen paluu

Viesti Kirjoittaja Lasse Jr. »

Kertokaas mitä luulette/toivoisitte Kallen hahmolle tapahtuvan tän comebackin aikana. Riippuu tietenkin onko comeback sellanen Ullan kaltainen lyhyt vierailu vai jääkö pidemmäkskin aikaa. Toivoisin että ainakin aluksi olis suht rentoa uudelleentutustumista Ismon kanssa, ja myös Liisan, varmasti tulis mielenkiintosta seurattavaa kun alkuperäishahmot taas yhdessä, ei mitään ihastumisiakaan tarttis (nais tai mies-puolisten kanssa) olla, toivoisin myös ettei Kallen hahmo nojaudu homoseksuaalisuuteensa liikaa ja niputtaudu talon muiden homojen sekaan.
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Kallen paluu

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Kyllä mä uskon että Kalle jää pidemmäksi aikaa. :) Veikkaan että Kalle ja Liisa ei tule toimeen ja Ismon täytyy tehdä valinta että kumpi on tärkeämpi.
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Kallen paluu

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Ismon täytyy tehdä valinta että kumpi on tärkeämpi.
Toihan on täyttä potaskaa! :| :|
Nyt laatua näihin viesteihin! :pesis:
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Kallen paluu

Viesti Kirjoittaja fakki »

Oon itse ainakin samaa mieltä Aaro/Eeron kanssa, että Liisa ja Kalle eivät tule toimeen.

Mutta veikkaan, että Kalle on pidemmän aikaa Pihlajakadulla kuin Ulla. Mutta en kyllä usko, että Kalle alkaisi seurustelemaan Larin/Eliaksen kanssa, koska on niitä melkein 20 vuotta vanhempi :p
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Kallen paluu

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Oon itse ainakin samaa mieltä Aaro/Eeron kanssa, että Liisa ja Kalle eivät tule toimeen.
Voi olla, mutta tuskin Ismo alkaa nyt tekemään näiden välillä mitään päätöksiä kumpi on tärkeämpi, vaikkei toimeen tulisikaan!
Kalle on haloo kolmekymppinen, KOLMEKYMPPINEN
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Vastaa Viestiin