Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Niin-varmaan-joo
Viestit: 38
Liittynyt: 17.8.2009 23:00

Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Niin-varmaan-joo »

Tänne keskustelut eilen alkaneesta kaudesta. Ei juonipaljastuksia yms. spoilereita. Keskustelu siis telkkaritahtiin, kiitos. :pesis:
"Mähän olen maailman kiltein mies." - A. Vaalanne
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja fakki »

Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

fakki kirjoitti:Juonipaljastuksille on oma ketju: http://ismolaitela.com/spoiler-juonipal ... t-t318.php
Kuten aloituspostissa oli, ketju on telkkaritahtiin.

Antaa palaa!
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja fakki »

Väärin lukeminen näyttää painavan, kun kirjottaa juuri heränneenä x)
Majuri
Viestit: 43
Liittynyt: 4.7.2012 22:19

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Majuri »

Anni karkasi sitten sairaalasta. Severi lienee sittenkin elossa. Tää Sievisten kuvio on kyllä ihan mielenkiintoinen, muuten todella kuivaa. Tuota Marian yliajo-juttuakin tullaan tietysti venyttämään vielä pari tuotantokautta. Ismon ja Ossin karaokepelleilyt saisivat jo kohtapuoliin riittää. Onneksi Peppi ei alkanut laulamaan. Meinasin jo laittaa telkkarista äänet pois.
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Kallekin häpesi silmät päästään isänsä vuoksi. =)
Avatar
Niin-varmaan-joo
Viestit: 38
Liittynyt: 17.8.2009 23:00

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Niin-varmaan-joo »

Ossin Sergei-viha alkaa jo käymään sietämättömyyden rajoissa... :pesis:
"Mähän olen maailman kiltein mies." - A. Vaalanne
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Taas alkaa nää Aarokuviot... niin kulunut juttu jo aikoja sitten, miten ne enää jaksaa jauhaa tätä samaa >:/ kohta loppuu mun salkkujen seuraaminen jos tämä menee taas tällaiseksi
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Majuri
Viestit: 43
Liittynyt: 4.7.2012 22:19

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Majuri »

Ropin Huud kirjoitti:Taas alkaa nää Aarokuviot... niin kulunut juttu jo aikoja sitten, miten ne enää jaksaa jauhaa tätä samaa >:/ kohta loppuu mun salkkujen seuraaminen jos tämä menee taas tällaiseksi
Aaron henkiin herättäminen oli kieltämättä järjetön veto, mutta onnistunut ja mielenkiintoinen hahmohan se on hyöstettynä hyvällä näyttelijällä. Salkkarit ovat tällä hetkellä TODELLA puuduttavaa katsottavaa, mutta Sieviset+Vanalat/Vaalanteet/Vataset pelastavat jotain, nimenomaan kaikkine järjettömyyksineen ne luovat vielä jonkin asteista mielenkiintoa. Sitä miettii vain, että millähän teorialla on mahdollista, että Aaro on hengissä, koska siellä hangessahan se makasi "kuolleena", ja sitten siinä oli ympärillä ties ketä omaista ja viranomaista.

Kalle palasi Brasiliasta. Ehkä Laitelan huusholliin saadaan pitkästä aikaa jotain kunnollista perhedraamaa? Ismon nyrkki heilahtaa? Jos Ismo jatkaa Duo Osmon peräsimessä tai "Soolo-Ismona", niin sitten herää kysymys, tarvitaanko koko ukkoa enään sarjassa.

Peppi, Heidi, Iida, Lari, Elias, Matlenaa, Liisa.. milloin noista päästään eroon? Eikös sillä Liisallakin ollut joku vankeustuomio ja nyt ollaan kuin ei olisi mitään. Pepin vinkuminen saa ärsytyskynnykseni liian korkealle, samoin Heidin jatkuva kitinä käy hermoille. Nykyteinien kuviot ovat todella kuivaa paskaa, tosin Janne on jutuillaan tällä hetkellä sarjan kantava voima. Tale tietysti tarjoaa usein Jannelle paikat iskeä.

Marian yliajo jutska oli ihan mielenkiintoinen, mutta aivan liian kauan kestänyt venytys on vienyt siitä mielenkiinnon, ja todennäköisesti se venytys tulee kestämään vielä hyvän tovin.

Ja seuraavaksi sarjaan palaa puhkikulutettu ja nykyään kovin tylsä hahmo... paska sarja, mutta pakko katsoa. Kesäuusinnoista tuli mieleen, että tuolloin (2007-2008) valitettiin paskaa laatua. Väitän, että tuo oli mestarillista verrattuna nykyiseen tuubaan. Puhumattakaan sitten sarjan alkuajoista (v. 1999). Mielestäni sarjan taso alkoi laskea jyrkästi siinä 2010 hujakoilla, kun laitettiin Taalasmaan Karia ja Joonatania ulos. Ei tämän päivän taso hirveästi tuota aikaa huonompi ole.

Mutta hyvillä hahmoilla voi saada kehnonkin käsikirjoituksen hyväksi, joten nyt vaan Karia (vaikka Vara-Kari jos se siitä kiinni on), Nilkki Nikkistä ja Salinien alkoholistiperhettä takasin ja paskimpia pois ja sitä kautta elvytystä sarjalle.
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Joo kyllä kuka tahansa muu ois voinut mun puolesta henkiin herätä. En jaksanut salkkareita silloin aikoinaankaan katsoa, kun Aaro oli kuvioissa, niin kuolettavan tylsä ja raivostuttava hahmo :pesis: :nick: En mä sitä järjettömyyttä inhoa, vaan tota saman huopaamista. Eiköhän noi oo jo nähty noi Aaron käänteet ja väänteet :alas:
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Mun mielestä Aaro oli/on hyvä hahmo ja hienoa että palasi sarjaan. Ja nykyään just noi salkkareiden nuoret ovat sarjan heikointa antia (Jannea ja ehkä jopa Talea ei lasketa mukaan). Toivon sitä että Peppi ja Heidi heivattaisiin sarjasta mutta pahalta näyttää sillä jatkavat vielä ainakin vuoden TV:ssä näkyvissä jaksoissa.

On salkkarit vielä kuitenkin ihan katsottava ohjelma ja parempi kuin esimerkiksi uusi päivä jne. :)
Avatar
Niin-varmaan-joo
Viestit: 38
Liittynyt: 17.8.2009 23:00

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Niin-varmaan-joo »

Kyllä Aaron juttuja ja hähähähä-naurua on aina ilo kuunnella. Tänäänkin oli ihan liekeissä: "Äiti, äiti, äiti, äiti..." :D
"Mähän olen maailman kiltein mies." - A. Vaalanne
JonnittiHi
Viestit: 1
Liittynyt: 13.9.2012 00:31

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja JonnittiHi »

Ossi ja sergei vääntöä on juuri kiva katsoa ja mielenkiinnolla odotan mitä Sergei keksii Ossin pään menoksi, tai toisinpäin.. Ja Aaro on just hyvä juttu, saapahan vähän toimintaa tähänkin sarjaan, ja hemmetin hyvä näyttelijä niin kiva katsella.

Kallen ois kyllä voinu jättää tuomatta takaisin mutta toivottavasti Ismon ja Kallen tai Kallen ja Katariina välille tulis jotain riitaa niin olis jotain mielenkiintoa siitäkin.

Ja vaikka Heidi onkin ärsyttävä välillä niin kyllä ainakin minä ihan mieluusti sitä katselen, koska on niin pirun hyvännäkönen :D

Maria p*skan vois kyllä heittää jo P*rseeseen...

Ja teinejä on kyllä kuolettavan tylsä katsoa, varsinki Matleena ja Tale juttuja D: Hyi Matleena.. Ismo ja Seppo edelleen parhaat koko sarjassa, ja Kari takas! :P
Avatar
SönkköX
Kanta-asiakas
Viestit: 185
Liittynyt: 4.6.2010 14:00

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja SönkköX »

Kuka on sitä mieltä että Eeron harhanäyt keväällä 2009 olivatkin totta? ???
Aaro ja Eero -fani
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

SönkköX kirjoitti:Kuka on sitä mieltä että Eeron harhanäyt keväällä 2009 olivatkin totta? ???
Välil mua jännittää käydä vessas iltapesuilla myöhäääääänku kattelen näit ennakkoon ku tuli se taustamusiikki ku ne puhu Aarost =DD ei mua muuten pelottais mutt ku se taustamusiikki antaa sellasen fiiliksen, hrr!
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

SönkköX kirjoitti:Kuka on sitä mieltä että Eeron harhanäyt keväällä 2009 olivatkin totta? ???
En minä ainakaan, miten Aaro pääsi esimerkiksi Paulan viereen nukkumaan, ja haihtui ilmaan Paulan herätessä?
Ja miten Aaro aina vähät väliä tupsahteli Sievisten asunnossa, seinienkö läpi hän tuli? tuskin..

Ainoa mikä voisi edes pitää paikkaansa on tuo jossa Eero kaivoi hautausmaalla Aaron hautaa, siinä Aaro käveli Eeron luokse ja työnsi hänet kumoon, tässä luulen että tuo oli totta eikä Eeron harhanäkyä.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Kaakkis kirjoitti:
SönkköX kirjoitti:Kuka on sitä mieltä että Eeron harhanäyt keväällä 2009 olivatkin totta? ???
En minä ainakaan, miten Aaro pääsi esimerkiksi Paulan viereen nukkumaan, ja haihtui ilmaan Paulan herätessä?
Ja miten Aaro aina vähät väliä tupsahteli Sievisten asunnossa, seinienkö läpi hän tuli? tuskin..

Ainoa mikä voisi edes pitää paikkaansa on tuo jossa Eero kaivoi hautausmaalla Aaron hautaa, siinä Aaro käveli Eeron luokse ja työnsi hänet kumoon, tässä luulen että tuo oli totta eikä Eeron harhanäkyä.
Siis ennenhän Aaro oli valmis vaik tappamaan ihmisiä, ja mua hieman nauratti siin vaihees ku yhes vaihees Aaro puhu jtn Paulast tappajana ett "Paula työnsi mut parvekkeelta, luuletsä ett mä voin antaa pojan tollasten käsiin?!" ja miten se kohteli ennen Oonaa pienenä, nykyään sehän on ihan pehmo Severille
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Wunderbaum kirjoitti:
Kaakkis kirjoitti:
SönkköX kirjoitti:Kuka on sitä mieltä että Eeron harhanäyt keväällä 2009 olivatkin totta? ???
En minä ainakaan, miten Aaro pääsi esimerkiksi Paulan viereen nukkumaan, ja haihtui ilmaan Paulan herätessä?
Ja miten Aaro aina vähät väliä tupsahteli Sievisten asunnossa, seinienkö läpi hän tuli? tuskin..

Ainoa mikä voisi edes pitää paikkaansa on tuo jossa Eero kaivoi hautausmaalla Aaron hautaa, siinä Aaro käveli Eeron luokse ja työnsi hänet kumoon, tässä luulen että tuo oli totta eikä Eeron harhanäkyä.
Siis ennenhän Aaro oli valmis vaik tappamaan ihmisiä, ja mua hieman nauratti siin vaihees ku yhes vaihees Aaro puhu jtn Paulast tappajana ett "Paula työnsi mut parvekkeelta, luuletsä ett mä voin antaa pojan tollasten käsiin?!" ja miten se kohteli ennen Oonaa pienenä, nykyään sehän on ihan pehmo Severille
Aarohan on Severin setä eli sukulainen. Oonahan ei ollut mitään sukua jne.
Osteri-Ossin poika
Kanta-asiakas
Viestit: 117
Liittynyt: 12.10.2010 20:43

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Osteri-Ossin poika »

Avatar
Niin-varmaan-joo
Viestit: 38
Liittynyt: 17.8.2009 23:00

Re: Salatut elämät: 15. tuotantokausi (2012–2013)

Viesti Kirjoittaja Niin-varmaan-joo »

Jaa-a, kukahan paparazzi kuvas Segeä, Peppiä ja Helenaa, ja miksi?

Entä mitä mieltä olette, voisiko Aaro palata Pihlajakadulle, eihän sitä tuolla mökilläkään kauan voi pitää asumassa, jos se meinaa pitempään sarjassa olla. :D
"Mähän olen maailman kiltein mies." - A. Vaalanne
Vastaa Viestiin