Katariina & Kalle

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
kill3rpias
Viestit: 1
Liittynyt: 22.2.2013 21:54

Katariina & Kalle

Viesti Kirjoittaja kill3rpias »

mitä mieltä ootte katariinasta ja kallesta ? musta ne ainki vois alkaa seurustelee (: ne on nii sulosia :3 mun mielipide !
kill3rpias
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Katariina & Kalle

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

on ne sulosii <3
Kyllä Kalle nyt paremmin Katariinalle sopis kuin Katariinan aijemmat (Miika, Niko, Antti, Sebastian, Jiri)
Taino olihan se Miikakin ihan hyvä mies Katariinalle (kaikesta huolimatta :D )
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Laitismo
Kanta-asiakas
Viestit: 747
Liittynyt: 23.8.2009 14:02

Re: Katariina & Kalle

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

En tykkää, mielestäni Kallen kuuluu olla homo.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: Katariina & Kalle

Viesti Kirjoittaja Salin »

Laitismo kirjoitti:En tykkää, mielestäni Kallen kuuluu olla homo.
Sama täällä. Ei toki sillä, etteikö tuollaista voisi oikeassa elämässä tapahtua. Se Kallen homous nyt vaan oli alkuaikoina niin iso juttu ja juonikuvio, että typerältä tuntuu mennä se mitätöimään. Olisivat eheyttäneet mieluummin vaikka Eliaksen ja/tai Larin.

Minua muuten on jo pitkään mietityttänyt, oliko homoseksuaalisia hahmoja ollut suomalaisissa sarjoissa jo ennen Kallea, vai oliko hän kenties ensimmäinen. Jos oli, niin vielä tyhmempää. Mutta tietääkö kukaan?
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Katariina & Kalle

Viesti Kirjoittaja Larry »

Hyi, ällöttävää.
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Katariina & Kalle

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Salin kirjoitti:
Laitismo kirjoitti:En tykkää, mielestäni Kallen kuuluu olla homo.
Sama täällä. Ei toki sillä, etteikö tuollaista voisi oikeassa elämässä tapahtua. Se Kallen homous nyt vaan oli alkuaikoina niin iso juttu ja juonikuvio, että typerältä tuntuu mennä se mitätöimään. Olisivat eheyttäneet mieluummin vaikka Eliaksen ja/tai Larin.

Minua muuten on jo pitkään mietityttänyt, oliko homoseksuaalisia hahmoja ollut suomalaisissa sarjoissa jo ennen Kallea, vai oliko hän kenties ensimmäinen. Jos oli, niin vielä tyhmempää. Mutta tietääkö kukaan?
Mä en ainakaan tiedä että olisi aiemmin ollut missään homoja. Kyllä tuo on aika tyhmää kuitenkin kun mitätöidään yksi alkuaikojen suurimmista juonikuvioista mutta minkäs teet, käsikirjoittajathan ne päättää näissä asioissa.

Edit. Team Ahma ohjelmassa muuten oli homo ja se oli joskus 90-luvun alussa tai puolessavälissä.
Avatar
Luumukiisseliä
Viestit: 14
Liittynyt: 4.7.2009 10:40
Paikkakunta: Ismon Luumukiisselikattila.

Re: Katariina & Kalle

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseliä »

Aaro/Eero kirjoitti:Team Ahma ohjelmassa muuten oli homo ja se oli joskus 90-luvun alussa tai puolessavälissä.
Eikös niistäkin tehty ensimmäiset jaksot vasta joskus '98 tai jotain.

Kyllähän salkkarit taisi olla jos ei nyt ensimmäinen niin ainakin ensimmäisten joukossa siinä, että sitä homoasiaa niin näkyvästi käsiteltiin. Siis Suomessa.
Soita mulle heti, jos kaupallakin on käyny Mörköjä viime yönä.
Avatar
Strawr
Kanta-asiakas
Viestit: 216
Liittynyt: 23.7.2014 18:18

Re: Katariina & Kalle

Viesti Kirjoittaja Strawr »

Oli suloinen pari, mutta ei suhteella ollut tulevaisuutta Kallen homouden takia.
Live. Laugh. Love.
Vastaa Viestiin