Minä oksennan kohta ?

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Arjanhetero
Viestit: 1
Liittynyt: 15.12.2014 07:30

Minä oksennan kohta ?

Viesti Kirjoittaja Arjanhetero »

Miten joku normaali terve ihminen voi katsoa,kun Salkkareissa joku koulupoika työntää kalunsa toisen nössikän sonta-aukkoon,josta tämä on juuri ulostanut edellisenä päivänä syöneensä hernerokan muhennoksena ? Hyi helvetti mitä moskaa maikkari suoltaa meille ? Onko käsikirjoitta aivan sekaisin päästään ?
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: Minä oksennan kohta ?

Viesti Kirjoittaja Salin »

Voi hyvää päivää, nyt tämä hörhö löysi sitten tiensä Suomi24:stä tännekin. :pokeri:

Ilmeisesti sinä kuitenkin olet kovinkin kiinnostunut moisesta ?? Ai niin, mutta kysehän olikin nyt normaaleista ja terveistä ihmisistä ?
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Minä oksennan kohta ?

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Voimia Arjanheterolle ja hänen lähiomaisilleen kovasti! Toivottavasti pääset yli traumastasi. Minä syytän tästä kaikesta maikkaria. Kanavan olisi pitänyt varoittaa että ruudussa näytetään kaluja ja sonta-aukkoja parhaaseen katseluaikaan!
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Minä oksennan kohta ?

Viesti Kirjoittaja fakki »

:D
Salin
Kanta-asiakas
Viestit: 326
Liittynyt: 25.11.2012 01:28

Re: Minä oksennan kohta ?

Viesti Kirjoittaja Salin »

R1ku kirjoitti:Kanavan olisi pitänyt varoittaa että ruudussa näytetään kaluja ja sonta-aukkoja parhaaseen katseluaikaan!
minun ruudussani ei ainakaan näytetä ? ???
The_Films_
Kanta-asiakas
Viestit: 170
Liittynyt: 19.3.2012 15:01

Re: Minä oksennan kohta ?

Viesti Kirjoittaja The_Films_ »

Turpakiinni mikkihiirit
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Minä oksennan kohta ?

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Salin kirjoitti:
R1ku kirjoitti:Kanavan olisi pitänyt varoittaa että ruudussa näytetään kaluja ja sonta-aukkoja parhaaseen katseluaikaan!
minun ruudussani ei ainakaan näytetä ? ???
Se oli sarkasmia :D
Vastaa Viestiin