Kuvaile salkkarihahmo

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
FUU
Kanta-asiakas
Viestit: 207
Liittynyt: 5.4.2010 19:29

Kuvaile salkkarihahmo

Viesti Kirjoittaja FUU »

Siitä on ollut bolemiikkia, että onko salkkarien roolihahmoissa syvyyttä edes sen vertaa, että voisi kuvailla niiden luonteita tms. Ihminenhän on tosi elämässäkin ailahtelevainen, kaikki eivät ole tasapainoisia, tai heistä on muutenvain vaikea ottaa selkoa. Silti salkkareissa nähdyt luonteenpiirteiden, ja käytöksen ylikorostumiset laidasta laitaan ovat mielestäni toisinaan vertaansa vailla.

Minä aloitan:

Aki Nikkinen:

Aki on aina ollut perso tarttumaan tilaisuuteen joka mahdollistaa oman edun tavoittelua vaikka se olisikin kyseenalaista, ja myös itse näitä tilanteita luomaan. Aki saattaa myös käyttää muita häikäilemättömästi hyväkseen. Voidaan kuitenkin puhua, että hänellä olisi edes jonkinlainen moraali, ja jonkinverran ihan puhdasta hyväntahtoisuuttakin. Hyvää puolta Akista nähtiin varsinkin sarjan alkuaikoina, ja ne vähän tarinat joita Aki on kertonut lapsuudestaan, osoittavat, että kyseessä on kuitenkin inhimillinen tyyppi, joka ei ole tunnemaailmaltaan täysin kivettynyt psykopaatti. Viimeaikoina Akista on nähty lähinnä peluri puolta, mutta uskon silti, ettei hän ole täysin paha, ja hänellä on kykyä empatiaan. Ainakin hänellä on hyvä huumorintaju, ja motivaation ollessa kohdillaan uskon hänen olevan hyvinkin ymmärtäväinen persoona.

Kristiina:

Hänestä ei ole kovin paljon sanottavaa, täysin absurdi hahmo itselle, josta ei ota mitään tolkkua.

Janne Haukkala:

Sanoisin, että jossainmäärin ehkä yksi sarjan tasapainoisimpia hahmoja. Jannella on selvä oma tyyli, ja maneerit, jotka toistuvat hänen käytöksessään. Huumorintajuinen hauskuuttaja, joka viihtyy kavereidensa kanssa, tykkää urheilusta, naisista ja oluesta ja hyvistä bileistä. Ehkä tällaista hahmoa on helppo näytellä??

Siinä nyt alkuun muutamia, lisää ehkä myöhemmin. Katsotaan nyt ensin lähteekö topicci näillä käyntiin.
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Kuvaile salkkarihahmo

Viesti Kirjoittaja fakki »

Samaa mieltä, että Hemmon on varmaan aika helppoa näytellä Jannea, koska taitaa itsekin elää vähän samankaltaista elämää kuin roolihahmonsa.
FUU
Kanta-asiakas
Viestit: 207
Liittynyt: 5.4.2010 19:29

Re: Kuvaile salkkarihahmo

Viesti Kirjoittaja FUU »

Koska ja vaikka mä olen katsonut lähes kaikki tai suurimman osan jaksoista joissa Kristiina on ollut paluunsa jälkeen, enkä silti osaa kuvailla häntä edes yhdellä kokonaisella lauseella, niin että vielä kuulostaisi että on jonkinnäkönen ihmishahmo kyseessä niin voiskojoku yrittää tehdä sen puolestani?

Kristiinan voisi mun puolesta muuttaa vaikka varjoksi sen aikaa mitä se nyt sarjassa vielä on :D . Eihän se olisi edes kaukaa haettua kun onhan se kuollutkin jo ja kaikkea.
Vastaa Viestiin