Salkkari rekvisiitat

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Seppo Taalasmaa
Viestit: 27
Liittynyt: 22.4.2009 20:37

Salkkari rekvisiitat

Viesti Kirjoittaja Seppo Taalasmaa »

Terve,

Nyt on pakko päästä kehumaan...
Kaikki varmasti muistavat legendaarisen Roosa Kemppaisen (Aamun ja Teemun sisko) ja sen sinisen/violetin helmikaulakorun, jota Roosa piti melkein joka jaksossa. Minä omistan juuri sen kyseisen muovisen helmikaulakorun.

Kuva (En löytänyt kuvaa netistä missä Roosalla olisi se ollut päällä)

Niihin aikoin kun Roosa oli juuri lopettanut salatuissa elämissä, niin kokoonnuimme joka ilta yhden kaverin kanssa minun luokse ja joimme siinä aina iltakaljat. Toinen kaveri oli sitten assarina eräässä leffassa, missä salattujen elämien lavastaja oli myös. Kaverini sitten kertoi minusta ja tästä toisesta kaverista tuolle lavastajalle ja kertoi että Roosa oli meidän suosikki hahmo. Niin tämä kiltti lavastaja täti toi tuon kaulakorun sitten kaverilleni ja kaveri antoi sen minulle.


Omistaako muut mitään salkkareissa näytettyä romua??
"Paketti hiivaa. Sokeria kuutisen kiloa, siitä tekijälle paljon iloa. Luritetaan litku pulloon. Pullo pankolle ja hyvää tulloo" -Seppo Taalasmaa-
Del
Viestit: 17
Liittynyt: 23.7.2009 18:26

Re: Salkkari rekvisiitat

Viesti Kirjoittaja Del »

Mä omistan samanlaiset korvikset kuin Salkkari-Oona. Sellaset litteet musta-valkoraidalliset korvikset.
Avatar
Luumupuu
Kanta-asiakas
Viestit: 201
Liittynyt: 9.7.2009 17:42

Re: Salkkari rekvisiitat

Viesti Kirjoittaja Luumupuu »

Tarkoitat varmaan näitä helyjä:
Kuva
Vastaa Viestiin