Jännittävin/pelottavin kohta

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Miialainen
Kanta-asiakas
Viestit: 213
Liittynyt: 28.4.2013 06:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jännittävin/pelottavin kohta

Viesti Kirjoittaja Miialainen »

..
Viimeksi muokannut Miialainen, 16.7.2017 12:01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Philmare
Viestit: 1
Liittynyt: 12.5.2013 09:53

Re: Jännittävin/pelottavin kohta

Viesti Kirjoittaja Philmare »

Aaron häät. Ja oli se kentaurin rähjähdyski aika pelottava/jännittävä ;) Mehän menetetiin siin ainaki Juulia ;(
Philmare
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Jännittävin/pelottavin kohta

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

- Aaron kummittelu
- Tommin (sen Siljan hullu kaveri) sekoilut
- "Luomisen koputtelut" ja se kun Peppi alko kirkumaan kun Luomisen ovella lukikin Kuolon pesä
- Severin mielikuvitukset
- Valtterin ja Kallen raiskauskohtaus D: (tää kyl oikeesti voittaa muut kauhukohtaukset, HYI!)
- Moottorikelkalla yliajo Ismoon

Noi on tommosia mitkä tuli nyt mieleen jotka aiheutti mulle hämmennystä tai sellasta säikähdystä/pelokkaan fiiliksen
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Makemies
Kanta-asiakas
Viestit: 418
Liittynyt: 27.5.2011 20:43

Re: Jännittävin/pelottavin kohta

Viesti Kirjoittaja Makemies »

Tässäpä omia:

-Kenin ratikkaonnettomuus. Oikeesti, miten se on mainittu täällä ehkä kerran? :| Kokonaisuudessaan koskettavin ja jännittävin jakso mitä olen ikinä nähnyt. Hiiteen Michael Bay- efektit ja psykopaattien kuolinkohtaukset! Tämä jakso oli puhdasta tiivistä jännitystä ja dramatiikkaa alusta loppuun!

-Painajaiskohtaukset. Eritoten Cindyn muistot pannuhuoneesta. Painajaiskohtauksissa käytettävät kuvakulmat ja efektit tuovat omaa jännitystään ja ovat melkeimpä samaistuttavia. Toki esim. Katrin raiskaustraumauni oli omalla tavallaan uhkaavan tuntuinen. Jotenkin tulee aina kylmät väreet aina kun TV:ssä tai elokuvissa tietynlaisessa synkässä kohtauksessa hahmo katsoo suoraan kameraan. Suoraan minuun...

-Severin Aaroäänidebyytti. Se oli ihan right out of nowhere, ja erittäin creepy. "Punahilkan... Äiti lue mulle Punahilkka..." Koko Paulan Aaroharha oli kyllä aika jännästi toteutettu, paremmin kuin Lauran kuvio, vaikka meni vähän ikäväksi että Paulastakin tehtiin mielisairas. Oli vähän pala kurkussa kun tyhjäkatseinen Paula nosti veitsen pöydältä... Ja kun Aaro ilmestyi hoitokodissa kaksikolle kummittelemaan... :S

Mitään muuta erityistä ei tule mieleen, mitä nyt aiemmissa viesteissä oli hyviä esimerkkejä. En vain huomannut että näille olisi annettu tarpeeksi niille kuuluvaa arvostusta. Itse toki olen sinänsä heikkohermoinen ihminen ja kova pelästymään :P
Vastaa Viestiin