Pihlajakatu 23 B

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Pihlajakatu 23 B

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

En tiedä kuuluko tämä tänne, mut laitan silti.

Peppi ja Sergei muutti Luomasen asuntoon, joka sijaitsee ensimmäisessä kerroksessa Taalasmaiden asunnon oikealla puolella (kun tulet sisälle rappuun niin siitä katsottuna), eikö näin ole? Silloinhan Taalasmaitten ikkuna on Pepin asuntoon ja Pepin ikkuna Sepon asuntoon. Eli Taalasmaitten keittiöikkuna ja Pepin ja Sergein keittiöikkuna kohtaavat. Tämä häiritsee mua koko ajan.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Pihlajakatu 23 B

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Noni eilen tuli kävellen käytyä pihlajakadulla (huvilakadulla). Hiljaista oli, yls nainen käveli kahvikuppi kädessä ohi :) no pääsin sitten sinne sisäpihalle, missä on ne parvekkeet ja roskapöntöt. Siinä moikkasin yhtä talossa asuvaa paappaa ja naapurissa asuvaa naista. Mutta aika kuollu paikka oli.

Sitten kävin siinä kentaurin ovella eli pietarinkadulla :) siinä oli jo vähän enemmän elämää. Kentaurin liiketilaa myytiin ja ovi oli lukossa munalukolla :D mutta juu paikka tullu tsekattua.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Pihlajakatu 23 B

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Nipsu kirjoitti:En tiedä kuuluko tämä tänne, mut laitan silti.

Peppi ja Sergei muutti Luomasen asuntoon, joka sijaitsee ensimmäisessä kerroksessa Taalasmaiden asunnon oikealla puolella (kun tulet sisälle rappuun niin siitä katsottuna), eikö näin ole? Silloinhan Taalasmaitten ikkuna on Pepin asuntoon ja Pepin ikkuna Sepon asuntoon. Eli Taalasmaitten keittiöikkuna ja Pepin ja Sergein keittiöikkuna kohtaavat. Tämä häiritsee mua koko ajan.
Tästä on tainnut olla täälläkin juttua jo kaaaaaaaaaauan sitten.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Strawr
Kanta-asiakas
Viestit: 216
Liittynyt: 23.7.2014 18:18

Re: Pihlajakatu 23 B

Viesti Kirjoittaja Strawr »

Mietin vaan että kuinka monia kymmeniä ihmisiä talossa on mahtanut asua...?

Olisi niin kiva päästä käymään tuolla sisällä, tosin oon kuullu että talo olisi "kulissia" ettei ole oikeasti lainkaan sellainen kuin sarjassa näytettynä.
Live. Laugh. Love.
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Pihlajakatu 23 B

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Strawr kirjoitti: Olisi niin kiva päästä käymään tuolla sisällä, tosin oon kuullu että talo olisi "kulissia" ettei ole oikeasti lainkaan sellainen kuin sarjassa näytettynä.
Youtubessa on ainakin joskus ollut pätkä, jossa kuvataan kyseisen talon rappukäytävää. Ja tosiaan, sisältä se on erilainen kuin salkkareissa.
AriNikkilä
Kanta-asiakas
Viestit: 130
Liittynyt: 3.2.2015 01:19

Re: Pihlajakatu 23 B

Viesti Kirjoittaja AriNikkilä »

On siinä yllättäen myös pientä samanhenkisyyttä: https://www.instagram.com/p/BAmPSFbnLEH/ Vaikka tokihan koossa, muodossa, seinäkuviossa ja monessa muussa on eroa
Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Viestit: 606
Liittynyt: 17.6.2016 08:15

Re: Pihlajakatu 23 B

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Tämän hetkinen tilanne Pihlajakadulla

Kerros
B1: Aure – Asukkaita ei ole näytetty.
B2: Taalasmaa – Ulla Taalasmaa, Kari Taalasmaa ja Benjamin Taalasmaa
B3: Kuula – Sergei Kuula
Kerros
B4: Mustavaara – Monica Mustavaara, Camilla Mustavaara ja Gunnar Mustavaara
B5: Eerikäinen / Helenius – Linda Eerikäinen ja Viola Helenius
B6: Lilja – Asukkaita ei ole näytetty.
Kerros
B7: Tamminen – Eva Tamminen ja Nella Tamminen
B8: Taalasmaa – Onni ”Tale” Taalasmaa, Sanni Taalasmaa ja Ilja Taalasmaa
B9: Laitela / Taalasmaa – Ismo Laitela, Kalle Laitela ja Seppo Taalasmaa
Kerros
Ullakkoasunto B10: Vuorela / Mustonen – Sebastian Vuorela, Oliver Vuorela ja Iida Mustonen
I'm afraid of all I am
My mind feels like a foreign land
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Pihlajakatu 23 B

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Minua hämää tuo B3 -asunnon historia. Ainakin vuonna 2001 Luomanen asui kyseisessä asunnossa, tämä kävi ilmi kohtauksessa, jossa Seppo ja Kari pelleilivät rappukäytävän nimitaulun kanssa :D Sittemmin Ismo osti kyseisen asunnon joskus 2005-06 ja muistelisin Ullan sanoneen Ismolle että "ostit sitten Luomasen asunnon" Ismo kuitenkin hävisi tuon asunnon pokeripelissä ja joutui myymään sen eteenpäin. Seuraavaksi siihen muutti Juulia Autio, kun hänen vanhempansa olivat ostaneet asunnon. Tästä eteenpäin onkin todellinen blackout muistikuvissa. Missä vaiheessa Juulia muutti pois ja kuka siihen muutti tilalle, vai muuttiko kukaan hetkeen? Ja sen, mitä olen vuoden 2012-13 salkkarijaksoja Youtubesta katsonut, niin muistaakseni jossain vaiheessa kyseisestä asunnosta kannettiin ruumis ulos ja jos oikein muistan niin Seppo sanoi siinä kohtaa että Luomanen oli vanha mies??? Eli muuttiko Luomanen jossain vaiheessa takaisin entiseen asuntoonsa vai mitähän hittoa??? Tämän jälkeen ainakin Peppi ja Sergei muuttivat siihen.

Olisin kiitollinen, jos joku valaisisi minulle kyseisen asunnon historiaa tarkemmin, koska minusta tuntuu, että tuo ylempi muistelukin saattaa sisältää useita virheitä :D
Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Viestit: 606
Liittynyt: 17.6.2016 08:15

Re: Pihlajakatu 23 B

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

R1ku kirjoitti:Minua hämää tuo B3 -asunnon historia. Ainakin vuonna 2001 Luomanen asui kyseisessä asunnossa, tämä kävi ilmi kohtauksessa, jossa Seppo ja Kari pelleilivät rappukäytävän nimitaulun kanssa :D Sittemmin Ismo osti kyseisen asunnon joskus 2005-06 ja muistelisin Ullan sanoneen Ismolle että "ostit sitten Luomasen asunnon" Ismo kuitenkin hävisi tuon asunnon pokeripelissä ja joutui myymään sen eteenpäin. Seuraavaksi siihen muutti Juulia Autio, kun hänen vanhempansa olivat ostaneet asunnon. Tästä eteenpäin onkin todellinen blackout muistikuvissa. Missä vaiheessa Juulia muutti pois ja kuka siihen muutti tilalle, vai muuttiko kukaan hetkeen? Ja sen, mitä olen vuoden 2012-13 salkkarijaksoja Youtubesta katsonut, niin muistaakseni jossain vaiheessa kyseisestä asunnosta kannettiin ruumis ulos ja jos oikein muistan niin Seppo sanoi siinä kohtaa että Luomanen oli vanha mies??? Eli muuttiko Luomanen jossain vaiheessa takaisin entiseen asuntoonsa vai mitähän hittoa??? Tämän jälkeen ainakin Peppi ja Sergei muuttivat siihen.

Olisin kiitollinen, jos joku valaisisi minulle kyseisen asunnon historiaa tarkemmin, koska minusta tuntuu, että tuo ylempi muistelukin saattaa sisältää useita virheitä :D
Muistelit kaiken aivan oikein.
Juulian Tanjalle muuton jälkeen asuntoon jäi asumaan Noora ja Noora muutti hieman myöhemmin Taalasmaille (2008). Sen jälkeen asunnosta ei ollut mitään puhetta vuoteen 2012 asti.
I'm afraid of all I am
My mind feels like a foreign land
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Pihlajakatu 23 B

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

^ Sen jälkeen kun Noora lähti niin siihen oveen palasi kaikessa hiljaisuudessa Luomasen nimikyltti.
MiniHamsu
Viestit: 36
Liittynyt: 25.8.2011 14:55

Re: Pihlajakatu 23 B

Viesti Kirjoittaja MiniHamsu »

Sanokaapas, kuka omistaa Taalasmaiden asunnon nykypäivänä?
"Iskelmä viihdyttää, turruttaa,antaa ajattelemisen aihetta, tuo lohtua yksinäisiin hetkiin,kertoo maailmasta, ja joku voi jopa pitää iskelmiä elämänohjeina."
- Juice Leskinen
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Pihlajakatu 23 B

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

MiniHamsu kirjoitti: 21.2.2022 12:34 Sanokaapas, kuka omistaa Taalasmaiden asunnon nykypäivänä?
Lienee Ullan ja Sepon yhteisessä omistuksessa. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Vastaa Viestiin