Salkkareiden kultakausi

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Minä vuonna näytettiin parhaita Salattuja elämiä? Aivan alussa? Vuosituhannen puolivälissä? Nyt?

Itse tykkäilen yllättävänkin paljon tämän hetken Salkuista, en ollenkaan kaipaa Miiaa ja kumppaneita toisin kuin monet muut.
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Avatar
Tinoski
Kanta-asiakas
Viestit: 189
Liittynyt: 22.5.2009 14:07

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja Tinoski »

Hmm sanotaan että 04-06 välinen aika oli sitä parhainta. Tosin nytkin salkkarit on muuttunut paljon mielenkiintosemmaks :D
Otas tosta

Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Minä taas olen sitä mieltä, että salkkarit on viimeaikoina mennyt huonompaan suuntaan. 2000-luvun alun salkkareista minulla ei ole kauheasti muistikuvia, olin silloin melko nuori ja seurailin sarjaa lähinnä satunnaisesti. Viime vuosien jännittävintä aikaa oli ehkä Ismon peliriippuvuus-ajat :D Mutta voisin kompata Tinoskia, kulta-aika oli siinä vuosien 04-07 välillä, sunnilleen. Mutta kuka tietää, saatan olla eri mieltä muutaman vuoden kulutta, sarjahan jatkuu ainakin vuoteen 2015 asti, ja siinä välissähän saattaa tapahtua vaikka mitä.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja PSakari »

En ole puristi, salkkarit on aina ollu yhtä hyviä, paitsi en pitänyt 2003-2006 jaksosta. En kaipaa menneitä jaksoja, jotka olivat hyviä, koska nykyäänkin näytellään perfektisti.
Avatar
OIvikissaIV
Viestit: 13
Liittynyt: 22.8.2009 20:32
Paikkakunta: Kokkola

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja OIvikissaIV »

Omasta mielestäni ne parhaat salkkarit tuli sillon ihan alussa, ku oli vielä Aki Nikkinenki mukana. Se oli, ja on edelleen se mun lempihahmo koko sarjassa. Sarjaa on kuiteskin tullu katottua alkuajoista asti ja melkeinpä puolet koko eliniästä, niin siitä on vaikea enää luopuakkaan. Ja toisaalta nykyisissä jaksoissakin tapahtuu toisinaan aika mielenkiintoisia asioita. Alkuajoista nykyisiinjaksoihin tultaessa näyttelijät on huonontunu huomattavasti ja ohjelman skaala on muuttunu vielä äkkiarvaamattomammaksi. Mutta jokatapauksessa HUIPPUSARJA!
Suomen seksikkäin Shemale Sonja ♥
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Hmm. Tämä onkin mielenkiintoinen aihe. Nykyään kuulee usein sanottavan, että parhaita jaksoja olivat alkupään jaksot, ja että nykyään sarjan taso on laskenut huomattavasti. Moni kaipaa Pihlajakadun entisiä teinejä Sakua, Miiaa, Kallea ja Siljaa.

Itse olen pohdiskellut asiaa useinkin. Olen katsonut Salkkareita ensimmäisestä kaudesta lähtien ja omasta mielestäni sarja on aina ollut hyvä, eikä mitään erityisiä ylämäkiä tai alamäkiä ole ollutkaan. Siksi en osaa erotella Salkkareiden historiasta mitään kultakautta. Jokainen kausi on ollut katsomisen arvoinen.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Omasta mielestäni ensimmäisinä kausina näytteleminen oli hirveää, nykyään se on kyl jo hyvää :). Ehkä se on vaan niin että aika pyyhkii huonot muistot.
Kalervo
VIP
VIP
Viestit: 622
Liittynyt: 2.8.2009 13:19

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

Kultakautta oli mielestäni 2000-luvun alku ja Aaron aika. Nykyäänkin tulee kyllä :ylos: :n arvoista tavaraa.
Mad Fanclubin jäsen #117
Lihapullamies
VIP
VIP
Viestit: 576
Liittynyt: 9.8.2009 12:15

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja Lihapullamies »

Olisko jotain kolme ekaa kautta, jolloin salkkarit oli parhaimmillaan.
Ismo oli vielä kovis, ja nuoret oli parempia.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Silloin kun Ismolla oli vielä peliriippuvuus ja kävi baareissa.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja allas »

04-07 kaudet parhaimpia. Jotkut oli sanonut että tämän hetken salkkarit on hyviä O_o pitäisiköhän sitten taas alkaa katsomaan? Viimeiset parikymmentä jaksoa olisi katsomatta...
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Omasta mielestäni ihan alku salkkarit oli parhaita.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Tumppi
Kanta-asiakas
Viestit: 112
Liittynyt: 21.4.2009 15:18

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja Tumppi »

Kyllähän ne 1999-2003 oli ne parhaimmat, vaikken muista niistä kovin paljoa. :/
Avatar
Jarzka
Viestit: 11
Liittynyt: 25.8.2009 01:20

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja Jarzka »

Kaikki kelpaa, paitsi nykyiset. Kesäuusintoja saatan vielä katsella, mutta nykyisiä en ole katsonut enää pitkään aikaan (satunnaisia jaksoja lukuun ottamatta jonkun toisen seurassa).

Ei sillä, että Salkkarit olisi joskus ollut realistinen, mutta viimeaikaiset näyttelijöiden vaihdokset ja jumalolentoina räjähdyksestä selvinneet hahmot eivät enää kiinnosta...
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Lihapullamies kirjoitti:nuoret oli parempia.
aina nuoret on ollu huonoja; erityten nyt se pepin pissiskaveri. Mutta oon huomannu et Miro on kyl hyvä näyttelee :D
Avatar
HiivaLihaKiisseli
Kanta-asiakas
Viestit: 117
Liittynyt: 23.7.2009 09:47

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja HiivaLihaKiisseli »

Eiköhän se kultakausi ollut siinä 04-07 vuosien paikkeilla. Monet hyvät jaksot tullut tuolta ajalta.

Nämä nyky-salkkarit on alkanut tökkimään meikäläisen kohdalla aika pahasti. Silti kyllä tulee katsottua edelleenkin joka kerta.
Laitetaan kaikki punaselle.
Abonce

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja Abonce »

Sillon kun Aaro oli puikoissa sarja tarjosi parasta mahdollista viihdykettä! Nyttemmin taso laskenut merkittävästi; nousua odotellessa siis.
Avatar
FistHitter
Kanta-asiakas
Viestit: 168
Liittynyt: 17.8.2009 20:47

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja FistHitter »

Kyllähän tämä on aina kelvannut ,vaikka en ihan 1999 vuodelta ole salkkareita kattonu . Noin 1-2 vuotta sitten oli hyviä , mutta nyt vielä parempia :)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #22
Avatar
sardiinirasia
Kanta-asiakas
Viestit: 104
Liittynyt: 24.5.2009 22:40

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja sardiinirasia »

Ainahan nuo on ollut katsottavia. Vaikea sanoa milloin ollut parhaillaan... Alusta asti en ole katsonut joten vaikea sanoa niistä mitään, nykyisin on jokaisella kaudella ollut sekä hyviä ja huonompia jaksoja, aika saman verran aina.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #12
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Salkkareiden kultakausi

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Salkkareiden kultakausi tuli ja meni viime vuosituhannen lopussa ja tämän vuosituhannen alussa. Ei ole jäljelläkään enää siitä laadusta, jota aikaisempina vuosina sarjassa nähtiin.

Nykyisin taso on jo niin alhaalla, ettei jaksoja pysty enää edes kokonaan katsomaan. Pitää kaikkein vaivaannuttavimmat kohtaukset hyppiä yli.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Vastaa Viestiin