Ohikulkija tappoi pesäpallomailalla

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Luumupuu
Kanta-asiakas
Viestit: 201
Liittynyt: 9.7.2009 17:42

Ohikulkija tappoi pesäpallomailalla

Viesti Kirjoittaja Luumupuu »

Kuva

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200911 ... 1_ul.shtml

Miksi nämä velka- ja pesäpallouutiset muistuttavat niin paljon Ismoa? Tuokin kuva muistuttaa hieman Ismoa. :D
Avatar
Kuosma
Kanta-asiakas
Viestit: 92
Liittynyt: 1.10.2009 11:13

Re: Ohikulkija tappoi pesäpallomailalla

Viesti Kirjoittaja Kuosma »

Ei voi tietää jos vaikka se onkin Eskon salainen harrastus. :D Toisaalta tuosta saa kuvan että tämä mies tekee sitä ihan huvikseen vain. Hieman niin kuin "harrastuksena".

...Mutta ei voi muuta sanoa kuin että: Kyllä niitä sekopäitä maailmassa riittää. :(
dulsul
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Ohikulkija tappoi pesäpallomailalla

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Hmm..en nyt ehkä ihan ymmärtänyt että mitä tämä aihe tekee Salatut elämät-alueella? Ei tuollaisista asioista välttämättä saisi vitsailla. Eihän Ismo edes koskaan lyönyt ketään pesäpallomailalla? Eikös se mennyt niin että Miia löi Ismoa? Korjatkaa toki jos olen väärässä. :O :D
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3659
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Ohikulkija tappoi pesäpallomailalla

Viesti Kirjoittaja Enigma »

No jostain syystä ne ovat aina laittamassa Ismon käteen sen pesarin. Menee minultakin vähän ohi.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Ohikulkija tappoi pesäpallomailalla

Viesti Kirjoittaja allas »

En mäkään tajua. Monilla sellainen käsitys että Ismo hakkaa kaikkia pesäpallomailalla? ??? Taitaa olla nuo sadat (huonot) remixit se syy, kun pesäpallomaila-repliikkiä ängetty joka väliin. Tsajajaja pesäpallomailalla... :alas: :S
Avatar
Tinoski
Kanta-asiakas
Viestit: 189
Liittynyt: 22.5.2009 14:07

Re: Ohikulkija tappoi pesäpallomailalla

Viesti Kirjoittaja Tinoski »

Nojoo mutta pesäpallomaila on jo ihan legenda =) Remixeillä on siihen tietty osuus mut ei se mua haittaa vaikka se ei olis koskaan lyönykkään pesäpallomailalla...

Ja vielä pesäpallomailalla! :pesis:
Otas tosta

Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
Lihapullamies
VIP
VIP
Viestit: 576
Liittynyt: 9.8.2009 12:15

Re: Ohikulkija tappoi pesäpallomailalla

Viesti Kirjoittaja Lihapullamies »

Lausahdushan tulee tästä: "Mä sanon että Kalle on lyöny mua ennenkin. Ja vielä pesäpallomailalla."
Miiahan se tosiaan tais jossain vaiheessa löydä Ipiä..
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
Vastaa Viestiin