Salattujen elämien huonoimmat näyttelijät?

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Salattujen elämien huonoimmat näyttelijät?

Viesti Kirjoittaja Hole »

Matilda kirjoitti:Huonoin näyttelijä, ihan ylitse muiden ja vuodesta toiseen, Sara Säkkinen eli Peppi. Karmeeta näyttelemistä ja elekieli on jotenkin tosi rasittavaa kateltavaa. Esimerkiksi Heidin näyttelijä Venla Savikuja on omasta mielestä ainakin paljon luontevampi ja uskottavampi.
Minusta kumpienkin näyttely on tavallaan huonontunut, koska heille on laitettu niin epäaitoja repliikkejä. Tai ei kyllä oikeastaan näyttely ole huonontunut, mutta uskottavuus. Tämmönen offtopicci tähän väliin. :japp:
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Matilda
Kanta-asiakas
Viestit: 517
Liittynyt: 8.1.2011 23:40

Re: Salattujen elämien huonoimmat näyttelijät?

Viesti Kirjoittaja Matilda »

Hole kirjoitti:
Matilda kirjoitti:Huonoin näyttelijä, ihan ylitse muiden ja vuodesta toiseen, Sara Säkkinen eli Peppi. Karmeeta näyttelemistä ja elekieli on jotenkin tosi rasittavaa kateltavaa. Esimerkiksi Heidin näyttelijä Venla Savikuja on omasta mielestä ainakin paljon luontevampi ja uskottavampi.
Minusta kumpienkin näyttely on tavallaan huonontunut, koska heille on laitettu niin epäaitoja repliikkejä. Tai ei kyllä oikeastaan näyttely ole huonontunut, mutta uskottavuus. Tämmönen offtopicci tähän väliin. :japp:
Oon samaa mieltä, että käsikirjoituksella on osansa. Mutta silti Peppi/Sara on musta surkeimmista surkein :D
Avatar
Madsi
Kanta-asiakas
Viestit: 77
Liittynyt: 28.5.2011 20:20

Re: Salattujen elämien huonoimmat näyttelijät?

Viesti Kirjoittaja Madsi »

Matilda kirjoitti: Oon samaa mieltä, että käsikirjoituksella on osansa. Mutta silti Peppi/Sara on musta surkeimmista surkein :D
Itse en ole taas ollenkaan samaa mieltä.

Pepistä on tehty hahmona ärsyttävä, mutta hyvin Sara roolinsa hoitaa. En näe yhtään syytä valitukselle, vaikka en hahmosta tykkääkkään. Jatka vain samaan malliin Sara :ylos:
MiroHolm
VIP
VIP
Viestit: 2420
Liittynyt: 6.6.2009 08:12

Re: Salattujen elämien huonoimmat näyttelijät?

Viesti Kirjoittaja MiroHolm »

Madsi kirjoitti:
Matilda kirjoitti: Oon samaa mieltä, että käsikirjoituksella on osansa. Mutta silti Peppi/Sara on musta surkeimmista surkein :D
Itse en ole taas ollenkaan samaa mieltä.

Pepistä on tehty hahmona ärsyttävä, mutta hyvin Sara roolinsa hoitaa. En näe yhtään syytä valitukselle, vaikka en hahmosta tykkääkkään. Jatka vain samaan malliin Sara :ylos:
Näin. Musta Sara on aivan loistava (tykkään kyllä hahmostakin), mutta se ei johdu Sarasta, vaan siitä että Pepin hahmo on mun mieleen, ja Sara näyttelee musta hyvin.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010

Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Salattujen elämien huonoimmat näyttelijät?

Viesti Kirjoittaja Burnis »

MiroHolm kirjoitti:
Madsi kirjoitti:
Matilda kirjoitti: Oon samaa mieltä, että käsikirjoituksella on osansa. Mutta silti Peppi/Sara on musta surkeimmista surkein :D
Itse en ole taas ollenkaan samaa mieltä.

Pepistä on tehty hahmona ärsyttävä, mutta hyvin Sara roolinsa hoitaa. En näe yhtään syytä valitukselle, vaikka en hahmosta tykkääkkään. Jatka vain samaan malliin Sara :ylos:
Näin. Musta Sara on aivan loistava (tykkään kyllä hahmostakin), mutta se ei johdu Sarasta, vaan siitä että Pepin hahmo on mun mieleen, ja Sara näyttelee musta hyvin.
Sara on ihan hyvä, kehittynyt kyllä roimasti vuoteen 2008 verrattuna. Peppihän kyllä hahmona :alas:
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Vastaa Viestiin