Ismon Deli

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Joonas kirjoitti:Veikkaan, että Ismon tulevaisuus liittyy jotenkin Elsan kauppaan. :D
Niin minäkin. :D Kyllä se Ismo vielä Delinsä perustaa, ja Salkkarit tuntien melko suurella todennäköisyydellä juuri tuohon liikehuoneistoon.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja allas »

Minä olen sitä mieltä, että voimme jättää veikkailut ja suuret todennäköisyydet pois. Tämä on sataprosenttisen varma asia. Siinä vaiheessa olin tästä täysin varma, kun näin Elsan Kulman ensimmäistä kertaa. Näin se tulee olemaan.

Tarpeellinen sivuhuomautus:
Olen tietoinen elämän tosiasioista, kuten siitä että "Mikään ei ole varmaa", joten jättäkäähän nämä viisaudet pois viesteistänne. Kiitos.
Noooramoi
Kanta-asiakas
Viestit: 101
Liittynyt: 7.2.2010 19:26

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja Noooramoi »

Sinne Elsan putiikkiin se sen perustaa joo, mutta tuskin toi Elsa nyt tosta vaan suostuu, että joo myyn tän sulle ja saat tehdä tähän Delin. Tai no eihän sitä voi tietää, mutta enpäs oikeen usko. Miten Ismo saa liiketilan itselleen?
Vai poistuukohan toi Elsa? Kuolee/lähtee ja myy ton Ismolle, koska se on varmaan ainut tyyppi, jonka kanssa Elsa on tekemisissä.
Tuleekohan Ismon Delistä sitten niinkun Kentauri 2? Että siellä käydään aina, niinkun nyt muita paikkoja ei maailassa olisi. No kivalta kuitenkin vaikuttaa. :D
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Kyllä Ismo Delinsä tuonne Elsan kioskiin perustaa, sehän on selvä.

Se miten se onnistuu saamaan nimiinsä sen, on hieman vaikeampi sanoa. Vaatisiko se peräti avioitumisen? :D
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
BakeBakeSake
Kanta-asiakas
Viestit: 58
Liittynyt: 12.2.2010 07:10

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja BakeBakeSake »

Elsa kuolee vanhuteen ja hänellä ei ole sukulaisia..joten kaikki omaisuus siirtyy ismolle ja ismo tekee Elsan-kioskista=Ismon delin :)
Jumpe
Kanta-asiakas
Viestit: 135
Liittynyt: 28.9.2009 21:49
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja Jumpe »

Yarmo kirjoitti:Kyllä Ismo Delinsä tuonne Elsan kioskiin perustaa, sehän on selvä.

Se miten se onnistuu saamaan nimiinsä sen, on hieman vaikeampi sanoa. Vaatisiko se peräti avioitumisen? :D
Hahaa! :D Tää oli hyvä! Ja aika paha :D Tää avioitumis juttu olis kyl loistava! Elsa alkaa jo valittelemaan vanhuutta ja vaivojaan ja huikkaa Ismolle, että olisiko hän halukas perimään liiketilan. No, tottakai Ismo olisi aivan innoissaan tästä, kunnes kuitenkin paljastuu, että Elsa vaatii Ismoa avioliittoon hänen viimeisien elinpäivien ajaksi. Juttua tietenkin puitaisiin yhdessa Sepon ja Helenan kanssa ja lopulta Ismo kallistuu avioitumiseen :D
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja allas »

Oikeasti näin saattaa tapahtua. Jotain sellaista, mitä käsikirjoittajilta tähän sarjaan voi odottaa. En yllättyisi yhtään. Olisiko se sitten hyvä vai huono asia? Siihen en sano mitään.
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Salla kirjoitti:Oikeasti näin saattaa tapahtua. Jotain sellaista, mitä käsikirjoittajilta tähän sarjaan voi odottaa. En yllättyisi yhtään. Olisiko se sitten hyvä vai huono asia? Siihen en sano mitään.
Itse yllättyisin hieman, edelliseen vaimoon verrattuna Ismon käsivarressa olisikin 30 vuotta vanhempi muoriska! :D
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Yarmo kirjoitti:
Salla kirjoitti:Oikeasti näin saattaa tapahtua. Jotain sellaista, mitä käsikirjoittajilta tähän sarjaan voi odottaa. En yllättyisi yhtään. Olisiko se sitten hyvä vai huono asia? Siihen en sano mitään.
Itse yllättyisin hieman, edelliseen vaimoon verrattuna Ismon käsivarressa olisikin 30 vuotta vanhempi muoriska! :D
Itse asiassa 50 vuotta nuorempi! Elsa on 81-vuotias ja Salla on noin kolmekymppinen (Hanna Karjalainen on 29-vuotias). Eli Sallaan verrattuna ikäeroa noin 50 vuotta!

Ei pliis Elsaa ja Ismoa yhteen! :D
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja allas »

Yarmo kirjoitti:
Salla kirjoitti:Oikeasti näin saattaa tapahtua. Jotain sellaista, mitä käsikirjoittajilta tähän sarjaan voi odottaa. En yllättyisi yhtään. Olisiko se sitten hyvä vai huono asia? Siihen en sano mitään.
Itse yllättyisin hieman, edelliseen vaimoon verrattuna Ismon käsivarressa olisikin 30 vuotta vanhempi muoriska! :D
Kaikki on nykyään mahdollista. Olisinko viiden vuoden takaisissa pääasiassa parisuhdeongelmista koostuvista salatuista elämistä uskonut, että joskus se Kentaurikin vielä räjähtää? En. Kaikkea ne tähän sarjaan voi keksiä. Ehkä Ismo ja Elsa päätyvät yhteen. Molemmathan on sinkkuja.
Jumpe
Kanta-asiakas
Viestit: 135
Liittynyt: 28.9.2009 21:49
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja Jumpe »

Joo, eikä tarvitse olla edes Sinkku. Salkkareissahan on ihan sama onko sinkku vai varattu, kummiski mennää hässii jonkun kanssa. Ja suurinpiirtein kaikilla Pihlajakadun asukkailla on ollut juttua keskenään, eikä iällä tai sukupuolella ole mitään väliä. :D
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Itse näen sen jo miten Elsan kuoleman jälkeen, Ismoa pyydetään lukemaan Elsan testamentti jonka Ismo lukee ääneen "Täten jätän kioskini hyvälle ystävälleni" (Hetken hiljaisuus) "... Ismo laitelalle" Ja Ismolla on järkyttynyt ilme kasvoillaan --> Sinistä.
Ja sitten Herra Lakimies kertoo, että Elsalla ei ollut muita lähimmäisiä. TA-DAA! Ja sitten se oli siinä, eihän Salkkareissa sen pidemmälle mietitä. Sitten Ismo saa Delinsä ja on iloinen.
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Laatikko kirjoitti:Itse näen sen jo miten Elsan kuoleman jälkeen, Ismoa pyydetään lukemaan Elsan testamentti jonka Ismo lukee ääneen "Täten jätän kioskini hyvälle ystävälleni" (Hetken hiljaisuus) "... Ismo laitelalle" Ja Ismolla on järkyttynyt ilme kasvoillaan --> Sinistä.
Ja sitten Herra Lakimies kertoo, että Elsalla ei ollut muita lähimmäisiä. TA-DAA! Ja sitten se oli siinä, eihän Salkkareissa sen pidemmälle mietitä. Sitten Ismo saa Delinsä ja on iloinen.
Loistavasti tiivistetty! :D Näinhän tää homma menee.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
tiijaa
Viestit: 7
Liittynyt: 25.8.2009 14:01

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja tiijaa »

määki luulen et ismon tulevaisuus liittyy elsan kauppaan :)
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Huumeita kirjoitti:
Laatikko kirjoitti:Itse näen sen jo miten Elsan kuoleman jälkeen, Ismoa pyydetään lukemaan Elsan testamentti jonka Ismo lukee ääneen "Täten jätän kioskini hyvälle ystävälleni" (Hetken hiljaisuus) "... Ismo laitelalle" Ja Ismolla on järkyttynyt ilme kasvoillaan --> Sinistä.
Ja sitten Herra Lakimies kertoo, että Elsalla ei ollut muita lähimmäisiä. TA-DAA! Ja sitten se oli siinä, eihän Salkkareissa sen pidemmälle mietitä. Sitten Ismo saa Delinsä ja on iloinen.
Loistavasti tiivistetty! :D Näinhän tää homma menee.
Heh, samaa mieltä olen minäkin. Tuo selostus kuulosti jo niin salkkarimaiselta, että tuskin menee veikkaus paljonkaan väärin. :D
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Jumpe
Kanta-asiakas
Viestit: 135
Liittynyt: 28.9.2009 21:49
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja Jumpe »

Kaikkien suureksi yllätykseksi Elsa testamenttasi putiikkinsa Ismolle!! Ja tästä Ismon on hyvä jatkaa Elsan kulman perinnettä mutta vielä tulee olemaan mutkia matkassa...
Avatar
Rahkapulla
Viestit: 21
Liittynyt: 26.4.2010 20:35

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja Rahkapulla »

Toi mikä lie DaMdAm cafe on pöllinyt ton Ismon Delin idean.
Se oli joke! (c) Ossi
plaaplaa
Kanta-asiakas
Viestit: 293
Liittynyt: 31.3.2010 19:46

Re: Ismon Deli

Viesti Kirjoittaja plaaplaa »

Oli kyllä tuhoon tuomittu idea alusta asti. Siinä pöydälläkin näkyi joku pieni tehosekoitin ja sillä sitten olisi pitänyt tehä niitä "fruiteeteeta" koko sakille.
Madin Faniclubin #13 jäsen
Vastaa Viestiin