Salkkarit tulevat uniin

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
MiroHolm
VIP
VIP
Viestit: 2420
Liittynyt: 6.6.2009 08:12

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja MiroHolm »

Näin unta, jossa olin Sergein ja Topin kanssa baarissa (itse join tosin vaan kokista). : D Topilla oli joku huono päivä, mutta Segellä riitti virtaa. :ylos:
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010

Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Viime yönä näin unta, jossa Iida oli samassa tehtaassa töissä kuin minä. Enpä siitä unesta paljon muuta muista kuin että jotenkin siinä ihastuin Iidaan, ja sitten kun olin hänen kanssa yhdessä jossain tapahtumassa, niin jossain päin väkijoukkoa näkyi vihainen Janne. :D
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Hohoo
Kanta-asiakas
Viestit: 183
Liittynyt: 8.7.2009 20:24

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Hohoo »

Pari vuotta sitten ainakin näin tällaista unta.

Olin suuressa kaupassa jossa kuvattiin Kotikatua, ja tästä loukkaantunut Ismo (mahdollisesti :pesis: kanssa) kurkisteli vähän väliä nyrpeänä hyllyjen välistä.
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Jiihuu näin minäkin ekaa kertaa Salkkariunta ;D Olin Miikan vankina meidän entisessä mummolassa, mutta sitten muistin, että kellarin kautta pääsee ulos, joten pakenin sitä kautta sillä aikaa, kun Miika oli veskissä.

Sitten Antti ja Jenni ja Ekku nappasi minut tuolta Hollolan yheltä tieltä, ja me mentiin kaupunkiin pelastamaan Nikoa. Siellä Miika olikin meitä vastassa ja se pakeni katolle, sitten me otettiin Niko ja lähettiin livohkaan ja Miika jäi taloon... Saanette itse päätellä, miten Miikalle sitten kävi.

Mutta vähän ärsytti, kun sitten sisko soitti mulle ja heräsin :|
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
W.A.S.P.
Kanta-asiakas
Viestit: 191
Liittynyt: 17.5.2011 18:46

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja W.A.S.P. »

Näin unta että katoin jaksoa missä Alexander kuolee :D
En tiiä tarviko toi tagit mutta pistetään nyt.
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Näin kuumeisena ja kipeänä näin tänä yönä yllättävän unen.
Aaro , sekä Eero olivat molemmat hengissä ja molemmat yhdessä Anni-äitinsä avustuksella piinasivat Pihlajakadun asukkaita.
Olipas outo uni ja vielä oudompaaa oli hyvin pitkästä aikaa nähdä Salkkareista unta :O
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
OmppuPemppi
Viestit: 8
Liittynyt: 4.1.2012 04:10

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja OmppuPemppi »

Muutama viikko sitten näin unta että olin menossa läheiselle itä-helsinkikäiselle puistolle talvella ja pimeällä, ja puistossa loistikin iso talo johon halusin ku oli kylmä. Siin oli jotenki viel estetty mun pääsy ja siin laski lapsia pulkilla sikana sillee et en päässy sinne talolle. Mut sit ku menin, ni siin oli sellanen betonikäytävä ku avas oven ja sit päädyssä pieni huone mos oikeella oli sairaalasänky ja siin makas joku tuntematon ja Niko istu siin viere ja pillitti ja siin unessa se oli sen mutsi.

Siit huoneesta oli viel ovi ja siel oli isompi huone mikä oli väsätty tosi akuutiks diskoks mis oli pimeetä ja paska musa soi hiljasella ja siel oli Peppi ja jotai muut jengii. Kurkkasin vaa ja repesin Pepin housuille, sil oli sellaset pinkit mitkä oli perseen kohalta ihan sika isot ja pussilla ni nauroin et onpa rumat ja laitoin oven kii. Menin siihen sairaalasängylle siin ei ollu enää ku Niko hengaa se mutsi oli hävinny ja pussattii Nikon kaa.

Wood..?? :D
Ihan superouto uni, ja mistköhän siel oli just Niko mitä inhosin melko paljon, sikkii.
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Ekku »

Juu, toissapäivänä unessani seikkailivat Aaro, Ekku, Ropsu ja ropsun/ekun siskonpojat (en nyt muista kumman ne oli) :D

Uni eteni jotenkin näin: Aaro oli kaapannut siskonpojat ja uhkaili ropsua ettei se näkis niitä enää ikinä. (Ropsu oli siis roolitukseltaan niinku Paula ja mä niinku Anni) :D Aaro oli piilottanut siskonpojat jonnekin ja yritin saada siltä selville missä ne oli. No Aaropa paljasti mulle että ne on vedenalaisessa kammiossa ja eikä niitä saa pois ilman Aaron kikkoja.

No sitten uni hyppäskin oman siskon kämppään, jossa oltiin siskonpojat ja ropsu mukaanlukien. Siskonpojat oli nukkumassa ja minä, ropsu ja Aaro olkkarissa. Sitten kilahdin Aarolle kaappausjutun takia ja osoitin sitä pyssyllä ohimoon. Harmi vaan, että kyseessä oli leikkipyssy oikean pyssyn sijaan (luulin eka oikeaks). :( Aaro sai sitten hirveät raivarit siitä ja olin kuulemma menettänyt sen luottamuksen täysin. (Aiemmin siis luotti muhun) Sit rukoilin polvillani sen edessä että saisin sen takaisin, mutten saanut. :/ Sit kyllästyin koko juttuun ja lähdin kämpästä ulos. Aaro luuli etten ilmottais poliiseille vaan lähtisin vaan menee. Juoksin karkuun (koska luulin että Aaro lähti perään, muttei lähtenyt) ja menin metsään soittaa poliisit. Poliisit tuli hiljaa noin kilometrin päähän kukkulalle, josta oli suora näkymä siskon kämpän keittiöön. Aaro nojaili keittiön ikkunaan ja poliisit ampui sitä tarkkuuskiväärillä päähän. :D Aaro ei ekaks kuollu vaan vannoi kostavansa ropsulle ja siskonpojille, kun tajusi että olin vasikoinut kytille.. Sit poliisit ampui sitä keittiön ikkunan alapuolelta uudestaan ja se kuoli. Aluks luulin, että Aaro oli tappanut ropsun ja pojat, muttei se ollut. Aseiden laukauksista tulleen savun keskeltä nousi itkuinen ropsu ja otin sen syleilyyn ja halasin :japp: Sit uni loppui :(

Tällaista tällä kertaa.. Ei yhtään kopioitunut uni salkkareiden juonesta. :D
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Viime yönä näin unta Aarosta...

aaro oli siepannut mut ja mun pikkuveljen. Meidät oli etsintäkuulutettu ja Aaro stressasi jos meidät löydetään. Aloin puhumaan Aarolle et se on itsekäs ja on sairasta kaapata ihmisiä ja pitää ne itsellään. Sitte kerroin aarolle että hän on narsisti ja hän hämmentyi. Hän rupesi kysymään miten voisi muuttua ja sanoin et mee hoitoon. Se rupes itkemään ja soitti poliiseille. Sanottiin hyvästi ja lähdettiin pikkuveljen kanssa kotia. Aaro meni mielisairaalaan ja lähetti mulle kiitoskirjeen :japp:

Oli kyl aika jännä uni :D Heräsin siihen kun Paula suuttui mulle kun paljastin Aaron...
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Aaro ei selvästikään jätä Ipiläläisiä rauhaan, sillä viime yönä minäkin näin unta, jossa hän oli. Ihan tarkkaan sitä en muista, mutta jotenkin niin se meni, että Aaro oli kaapannut Severin ja yritti paeta. Minä olin siinä unessa Joonatan. Otin autosta pakenevan Aaron kiinni, kaadoin maahan ja hakkasin hänet. Kanssani oli Lasse tai joku, joka soitti poliisille, mutta poliisia ei koskaan tullut ja Aaro pääsi pälkähästä. Enempää ei tainnutkaan tapahtua, tai sitten en vain muista.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Taas näin yhden salkkariunen liittyen ensiviikkoiseen murhamysteeriin :D Laitan sen spoilerissa koska on pitkä ja liittyy kuiteskin ensi viikkoon.
Istuin Sebastianin kyydissä autossa kun ajoimme johonkin teollisuushalliin. Sinne vainoaja oli meidät käskeny. Sebastian nousi autosta ja Isabella oli siellä ??? Hän kummasteli että mitä me siellä tehdään, hänet oli kutsuttu siivoamaan halli. Sebu kerto Isbelle koko jutun ja Isbe järkytty. Sitten Helena pamahti paikalle. Mä istuin autossa koska pelkäsin että jos nousen autosta nii se ampuja ampuu mut. Sebastian avasi oven ja pakotti mut ulos autosta :D

Sitten yhtäkkiä tulinkin Heidin asuntoon ja menin makaamaan sohvalle. Aloin juttelemaan Ronin kanssa joka söi jogurttia. Sitten vilkaisin ulos. Teollisuushalli jossa äsken olin, savusi. Sitten tajusin että se oli ydinvoimala ??? :D joka oli räjähtämässä. Lähdin juoksemaan asunnosta itään päin kunnes pamahti. Takanani paloi ja roihusi, joten otin auton ja lähdin ajelemaan pohjoiseen. Ajoin pakoon sitä saastepilveä Utsjoelle asti ja se pilvi seuras mua. Sitten heräsin :D

Olipa taas eriskummallinen uni :D
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Näin tässä yks päivä ihan sekoa unta.. Janne oli sidottu johonkin pommiin kiinni xD Sitten Heidi yritti auttaa sen siitä pois, mutta sitten Janne räjähtikin :O. Myöhemmin unessa selvisi että Janne murhattiin vahingossa sillä hänen luultiin olevan Kuulille sukua.. ihan outo uni..
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
duo-osmo
Viestit: 1
Liittynyt: 19.3.2013 17:20

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja duo-osmo »

Näin viikonloppuna unta, jossa Helena meni Sergein/Sebastianin ja sen kiristäjän kans johonki tuntemattomaan kerrostaloon. Ne kiipes sen ylimpään kerrokseen, jossa kiristäjä anto Helenalle salkun, jossa oli rahaa. Sitten Ossi tuli nurkan takaa ja hyökkäs kiristäjän kimppuun. Ossi oli tarkoituksella piiloutunut sinne. Ossi otti rahasalkun ja tiputti sen portaikkoon. Ajattelin, että se on Ossi, joka nyt kuolee, mutta kaikki pääsiki pakoon :/

Sillon, ku Paula oli lähteny metsään ja kaatunut (ku Eero pelasti sen sitte syksyllä), ni näin siloin kesällä unta, jossa se oliki joku lyhyt musta räppäri, joka oli pelastanu Paulan ???
Avatar
SönkköX
Kanta-asiakas
Viestit: 185
Liittynyt: 4.6.2010 14:00

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja SönkköX »

Olin Linnanmäellä keskellä talvea. Seppo Taalasmaa osti kaikilta salaa alkoholia Linnanmäen kaupasta. Hän alkoi juopottelemaan. Sain tehtäväksi murhata Sepon, sillä kukaan ei suvaitse hänen juopotteluaan ???
Aaro ja Eero -fani
Avatar
Miialainen
Kanta-asiakas
Viestit: 213
Liittynyt: 28.4.2013 06:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Miialainen »

...
Viimeksi muokannut Miialainen, 1.2.2018 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Miialainen
Kanta-asiakas
Viestit: 213
Liittynyt: 28.4.2013 06:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Miialainen »

...
Viimeksi muokannut Miialainen, 1.2.2018 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

On se Marianna vaan hyytävän hyvä hahmo. Nytkin on änkenyt kahtena viime yönä uniini. Toissaöisestä unesta muistan sen, että olin itse Mariannan vankina ja yritin päästä vapaaksi. Viime yönä taas olin unessa sivustakatsojan roolissa. Marianna oli jäänyt kiinni teoistaan ja monet salkkarihahmot yrittivät piirittää häntä ja ottaa kiinni. Marianna kuitenkin oli ovela ja lähti pakoon auratun tien sijaan melko syvää umpihankea pitkin juosten ja sukelsi hankeen piiloon päästyään tarpeeksi kauas niin, ettei kukaan löytänyt häntä.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Oli taas viime yönä outo uni just ennen heräämistä. Joku hemmetin "laitos" missä oli pieniä lapsia ja oli joku leikki jossa pieniä täysinäisiä noin 6-12 kaljan koripakkauksia liu'utettiin lattiaa pitkin lapselta toiselle. Ryhmän vanhimmat ihmiset olivat Sofia ja Joonatan vuodelta 2007-08. Siinä sitten Joonatan nappasi yhden kaljan korista ja alkoi juomaan sitä. Sitten laitoksen henkilökuntaan kuuluva ihminen sanoi ettei tykkää siitä että korista napataan kaljaa ja varsinkaan jos alaikäinen juo sitä. Joonatanhan oli alaikäinen vielä noihin aikoihin.

Mikäs unen outoutta sitten korosti? Noh, se, että tosielämässä kun tänään olin luistelemassa niin luistinkentällä oli perhe jossa pari lasta syystä tai toisesta liu'uttivat jäätä pitkin tyhjää sinistä kaljakoria (siis kaljakorin näköistä ainakin) Eli osittain enneuni... MITÄ!?!?!?

Kaikkia unia ei voi muistaa mutta jotenkin on sellainen käsitys että myös Marianna-kuvio on tullut uniin asti. Selkeitä muistikuvioita ei ole.
persikka-pete
Viestit: 6
Liittynyt: 7.3.2015 23:08

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja persikka-pete »

näin ihan hiljattain unta jossa sege ja stuba jahtasivat minua tappotarkoituksessa ja pakenin heitä junalla ???
Avatar
Vikstedt
Viestit: 8
Liittynyt: 14.6.2016 20:02

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Vikstedt »

Näin joskus tänä vuonna tällaista unta: Jotkut tyypit kiusasi mua ja mä menin Eliaksen ja Talen luokse. Elias meni heittämään jotain herjaa mun kiusaajille, mutta saikin pian köniin. Mä ja Tale juostiin karkuun koska ei uskallettu mennä auttamaan. Kun ne tyypit oli häipyny me palattiin Eliaksen luokse. Mä ravistelin sitä ja kokeilin, että onko Elias ees elossa. Sitten mä sain siinä jonkun mielipuolisen idean ja kiersin Eliaksen ruumiin kanssa jotain alamäkeä alas. Lopulta mä raahasin Eliaksen jonkun talon pihalle.
Vastaa Viestiin