Salkkarit tulevat uniin

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Sebastiann
Kanta-asiakas
Viestit: 178
Liittynyt: 11.10.2010 13:32

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Sebastiann »

Olen nähnyt sellaista unta että mä olin kari taalasmaa ja seppo oli minun kanssa saunassa sitten aaro vai eero tuli sinne ja juteltiin kaikenlaista sen jälkeen kari (minä) ja seppo lähdettiin pois niin eero/aarolla oli alasti :D ja se huusi meille mitä v*ttua katsotte minun omaa kun sitä on jo pienenä tarpeeksi haukuttu sit me lähdettiin juoksemaan eeroa/aaroa pakoon ja hän heitti meitä jollain neuloilla,mutta yhtäkkiä ollaan juomassa elinan kanssa kahvia :D hämärä uni
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #32
omgxd94
Viestit: 5
Liittynyt: 6.9.2010 19:32

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja omgxd94 »

näin unta että olin kari taalasmaa. ja isabella pamahti huoneeseen ja nuolin sen Taskumatti
Patukointi Vaarantaa Impeytesi
joo
apm_1337
Viestit: 1
Liittynyt: 19.11.2010 07:21

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja apm_1337 »

En oo mikään hurja salkkari fani. Seuraan sarjaa olosuhteide pakosta kun kaikki hyvät sarjat on tauolla..

Unessa katsoin salkkareita sohvalta. Lassen nainen oli pettämässä lassea jonkun mustan miehen kanssa. Lassen akka(mikä lie nimi) sitte koitti kertoa syrjähypystään. Lasse kuitenkin tulkitsi, että neekeri oli raiskannut hänen naisensa. Lasse, Ismo ja Seppo löi sitte viisaat päänsä yhteen ja lähti jäljittämään mustaa miestä. Neekeri sitten lopulta löytyi Ismon kaupalta ja Ismo myi tälle neekerille mattopuukon ennen tappelun alkua.
Tappelussa puukotettiin kaikki salkkari sankarit. Unen lopussa vaan kikattelin riemuissani, että kuinkaha paljo Lasse tykkää ku akka selittää sairaalassa mitä sen musta miehe kans oikeesti tapahtu..
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

ku mä oon melkeen aina toivonu Karin olevan mun isoveli niin se sit kävi todeksi (mun unessa) joka tykkäs huolehtii must ja pysyi hauskana tyyppinä XD Karihan on aina ollut mun suosikkihahmoni... ja sit sitä ett Seppo on paljastunu mun vaariks x'D
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
jeboupelle||
Viestit: 2
Liittynyt: 3.5.2011 19:28

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja jeboupelle|| »

jeboou.. mä näin kerran sellasta unta että menin salkkareihin näyttelee olin katjan tyttö joka oli tyyliin joku nikon ikänen eli mitä siis niko nyt on. sit mä rakastuin sergeihin ja se otti mut damdamiin töihin ja sit se jätti isabellan koska isabella alko ehtii sebastiania ja sitten sergei alkoi mun kans olemaan ja me mentiin naimisiin ja saatiin kaks lasta joita näytteli sofian ja severin vauvanäyttelijät. myöhemmin sit samat tyypit jotka oli onnilla ja oonalla sillon tarhaiässä. enempää en siitä unesta muistakaan.
MiroHolm
VIP
VIP
Viestit: 2420
Liittynyt: 6.6.2009 08:12

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja MiroHolm »

jeboupelle|| kirjoitti:jeboou.. mä näin kerran sellasta unta että menin salkkareihin näyttelee olin katjan tyttö joka oli tyyliin joku nikon ikänen eli mitä siis niko nyt on. sit mä rakastuin sergeihin ja se otti mut damdamiin töihin ja sit se jätti isabellan koska isabella alko ehtii sebastiania ja sitten sergei alkoi mun kans olemaan ja me mentiin naimisiin ja saatiin kaks lasta joita näytteli sofian ja severin vauvanäyttelijät. myöhemmin sit samat tyypit jotka oli onnilla ja oonalla sillon tarhaiässä. enempää en siitä unesta muistakaan.
Eihän Onnilla ole ollut tarhaikäistä näyttelijää?
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010

Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
sakk33
Kanta-asiakas
Viestit: 203
Liittynyt: 15.4.2010 19:03

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja sakk33 »

Olihan sillä ainakin leikki-ikäinen.
jeboupelle||
Viestit: 2
Liittynyt: 3.5.2011 19:28

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja jeboupelle|| »

sakk33 kirjoitti:Olihan sillä ainakin leikki-ikäinen.
niin se pikku-onni sillä oli
laurawwr
Viestit: 9
Liittynyt: 22.7.2011 19:51

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja laurawwr »

Luumukiisseli kirjoitti:
Salla kirjoitti:Salkkarihahmot ovat kyllä vierailleet unissani, mutta en muista niistä unista mitään.
Sama juttu minullakin. Ainakin Elina ja Tanja ovat joskus olleet joissain unissani, mutta ei vaan ole mitään kunnollista muistikuvaa niistä unista.
Samat jutut kuin kahdella edellisellä kirjoittajalla..... Tanja ja Ken ovat ainakin seikkailleet unissani !! :)
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Mä oon kerran nähny unta, ett olin saanu jonkun lapsen Pihlajakadulta ja pidin sitä omanani =DD tuntui vähän teiniäitiydeltä tuo uni joka elää Pihlajakadul ja Sieviset ollu taas apuna ihan niinku ne autto Romeota ja Maijaa mutt unessa Romeon sijasta olin minä. en muista oliko se lapsikin Maija mutt osas se ainakin jo puhuu ja konttaa. ;O
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Matilda
Kanta-asiakas
Viestit: 517
Liittynyt: 8.1.2011 23:40

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Matilda »

Näin unta syksyn ensimmäisesta jaksosta viime viikolla :D Helena oli jääny bussin alle ja Seppo lähti sen johdosta hyppäämään Benji-hyppyä Kaivariin. Isabella ja Sebastian sai pojan sijasta tytön, joka nimettiin Lilyksi, Isabellan äidin mukaan. Heidi ja Jiri jäi kiinni taikamaton hallussapidosta ja ne joutu maksamaan 5000e sakkoja. Ne sakkorahat meni sitten Pepille, joka pysty maksamaan sen velat. Iiris, Panu ja lapset oli taas mukana kuvioissa, mutta tällä kertaa niiden lasten määrä oli tuplaantunu. Ismo ja Liisa oli Karibialla menossa naimisiin, mutta sitten Ullan haamu (wtf) tuli ja työnsi Liisan mereen. Sitten Liisasta tuli merenneito ja Ossi, joka oli miespuolinen merenneito, tuli Liisaa rannalle vastaan.


Aika sekava ja outo uni, täytyy myöntää :D
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Matilda kirjoitti:Näin unta syksyn ensimmäisesta jaksosta viime viikolla :D Helena oli jääny bussin alle ja Seppo lähti sen johdosta hyppäämään Benji-hyppyä Kaivariin. Isabella ja Sebastian sai pojan sijasta tytön, joka nimettiin Lilyksi, Isabellan äidin mukaan. Heidi ja Jiri jäi kiinni taikamaton hallussapidosta ja ne joutu maksamaan 5000e sakkoja. Ne sakkorahat meni sitten Pepille, joka pysty maksamaan sen velat. Iiris, Panu ja lapset oli taas mukana kuvioissa, mutta tällä kertaa niiden lasten määrä oli tuplaantunu. Ismo ja Liisa oli Karibialla menossa naimisiin, mutta sitten Ullan haamu (wtf) tuli ja työnsi Liisan mereen. Sitten Liisasta tuli merenneito ja Ossi, joka oli miespuolinen merenneito, tuli Liisaa rannalle vastaan.


Aika sekava ja outo uni, täytyy myöntää :D
Oli ainakin hauskaa luettavaa. :D :ylos:

Muistaisinpa itsekin noin tarkasti unet, joissa Salkkari-hahmoja on esiintynyt. Viime yönäkin muistan selvästi nähneeni unta, jossa olin Jirin kanssa jossain kaupassa, mutta sen enempää en sitten muistakaan. :/
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Turska »

Viime yö oli poikkeuksellinen uniyö ja Salkkaritkin mahtuivat mukaan:
- Kaikki sarjan teinit (mukaan lukien kaikki Talesta ja Sirusta Peppiin..) kuolivat vesi-ilmapallo sodassa
- Juulia ja Noora seurustelivat, mut mä ainoastaan tiesin siitä
- Ami ja Tuomo olivat Pihlajakadun kellarissa, jossa oli suunnilleen polviin saakka vettä. Yhtäkkiä vesi oli poissa ja lattialla oli öljyä ja Ami laittoi sähköjohdon pistorasiaan, josta lähti tulta johtoa pitkin kohti öljyä ja sininen ruutu..

Että tällästä tällä kertaa :D
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
MiroHolm
VIP
VIP
Viestit: 2420
Liittynyt: 6.6.2009 08:12

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja MiroHolm »

Pääsin eräänä kauniina yönä unissani kauppaan Nikon ja Pepin kanssa. Myös äitini oli mukana, mutta hän hengaili vain sivummalla. Niko pyysi minua heidän kanssaan kauppaan ja valitin, että olisi kiva tulla, muttei ole rahaa. Niko lupasi ostaa mulle sieltä kaupasta mitä vaan haluun jos vaan tuun mukaan, no lähdin tottakai mukaan ja Peppi näytti nyrpeetä naamaa, eikä sanonut sanaakaan koko reissun aikana.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010

Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Turska »

MiroHolm kirjoitti:Pääsin eräänä kauniina yönä unissani kauppaan Nikon ja Pepin kanssa. Myös äitini oli mukana, mutta hän hengaili vain sivummalla. Niko pyysi minua heidän kanssaan kauppaan ja valitin, että olisi kiva tulla, muttei ole rahaa. Niko lupasi ostaa mulle sieltä kaupasta mitä vaan haluun jos vaan tuun mukaan, no lähdin tottakai mukaan ja Peppi näytti nyrpeetä naamaa, eikä sanonut sanaakaan koko reissun aikana.
Olit siis kuin Katariina
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Näin jotakin ihmeellistä unta viime yönä, mutten oikein muista, että mitä siinä oikein tapahtui. Joka tapauksessa siinä unessa oli mukana joko Sebastian tai sitten Sebastianin näyttelijä Jarkko Nyman. Jäi vähän epäselväksi, että kumpi se oikein oli. :)
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Jezke
Viestit: 28
Liittynyt: 25.2.2011 22:00
Viesti:

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Jezke »

Kaikki varmaan muistaa kun Seppo KUULUSTELI Talea (Onnia) Pihlajakadun kellarissa. Noh, näin unta että, Seppo kysyi Talelta, "miks ihmeessä sä poltit tupakkaa?" Tale vaan nosti olkapäätänsä ja yhtäkkiä jostakin tupsahti pari ninjaa. :D (aika hassuu?) ja yksi niistä asetti kätensä Sepon pään eteen ja naks, Seppo nukahti. Noh, miks nää tupsahti?

Muistan hämärästi että kuulemma Tale oli palkannut heidät että pääsisi puhuttelusta pois, kun tulee tukala paikka. Siihe heräsin, ja olin iha "tähhh?"

Aika mielikuvituksellinen uni? :D
Kaikkea p*skaa omassa tilissäni. http://www.youtube.com/Noobulator360 Muista Tzekata.
ismo500
Kanta-asiakas
Viestit: 138
Liittynyt: 2.7.2009 19:43
Paikkakunta: www.ismolaitela.com

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja ismo500 »

Aika sekava uni, muistelen että Katariina oli jossain, mutta en muista siitä muuta. Antti lähti tutkimaan kadonneita käsirautoja. Hän meni etsimään niitä erään ystäväni talosta, ei löytänyt sieltä mitään. Talon ulkopuolella oli Seppo joka kertoi nähneensä käsirautojen hävinneen hevostallista. Sitten tuli "kohtaus", jossa Peppi ja Severi kävelivät sillalla ja Severin kädet olivat raudoissa. Sitten Pepille tuli flashback, jossa hän näki vauvoja käsiraudoissa talleilla. Sen jälkeen sillalla hän halusi mennä sänkyyn Severin kanssa. :/ Lisäksi näin Hesarissa mainoksen salkkareista, jossa kerrottiin kaikkien lasten ja vauvojen kasvaneen teineiksi (Cindyn vauvakin? :D). :O logiikka petti aika lujaa tuossa unessa.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Japp »

Tänään tuli pitkästä aikaa salssurit uniin, ehkäpä koska tänään on suuri juhlapäivä ;)
Siinä unessa mun 85v mummo meni naimisiin jonku ukon kanssa likaisessa navetassa. Mä olin lauran poika, ja laura oli menossa naimisiin aaron kans mut olin ainut joka ties. Np, mummo vihittiin ja navettaan jäi enää minä, aaro ja laura. Aaron auro oli siel navetassa ja se halus mennä lauran kans ajelulle. No, siel autossa se paljasti et on aaro, ja ajo tahallaan seinään. Lauralle ei tapahtunu mitään, mut aaro menetti tajuntabsa. Sit tähän liittyy yks tulipalo jonka mibä sytytin alkuunessa navetan nurkkaan, se ei oo kovin oleellista, mut siis ehdotin lauralle et sytytetään auto palamaan siten, että bensalla johdatetaan tuli auton luo nurkasta. No täs sit kävi niin et olin ottanu vahingossa vettä, ja just ku laura kaateli sitä vettä ni tuomo tuli ja kysy mitäs täällä tapahtuu. Laura sano että se vaan sammutti tulta. Sit mentiin aaron autol luo ja se oli kadonnut :O
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
zirpaleena
Viestit: 4
Liittynyt: 30.4.2011 12:03

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja zirpaleena »

Itse olen nähnyt usein sellaista "painajaista", missä tapahtuu jotain muka tosi pelottavaa/mystistä/dramaattista, jonka jälkeen uni muuttuu siniseksi tai sellaiseksi okran väriseksi (semmoinen millaiseksi se joskus muuttui) ja kuuluu sellainen jakson loppumisääni. :D Hämärää.
Vastaa Viestiin