Salkkarit tulevat uniin

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
pöllöilijä
VIP
VIP
Viestit: 701
Liittynyt: 3.11.2009 21:13

Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja pöllöilijä »

Varmaan jokaisella innokkaalla sarjan seuraajalla on joskus ollut häiritseviä öitä, jolloin uniin ovat saapuneet Pihlajakadun ihmiset. Onko Seppo tarjonnut pontikkaa yön pikkutunneilla tai Ipi lyönyt uniseinämän takana vihamiehiäsi turpaan tai jotain muuta yhtä uskomatonta? Kerro unesi!

Viimeisin oli toissaöinen uneni, joka oli ilmeisesti jokin kokkishow, sillä siinä Nigella Lawson opetti Iiristä tekemään ruokaa. Tosin molemmat puhuivat ranskaa ja miljöö oli Kaukovaarojen keittiö.
Silence I'm here
No words, no songs, no pain or doubts.
MiroHolm
VIP
VIP
Viestit: 2420
Liittynyt: 6.6.2009 08:12

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja MiroHolm »

Heh, minulle on paljastunut että olen Aaron lapsi . Sitten sitä oltiin viemässä vankilaan, sen verran hämärä uni, etten enää muista miksi. No kuitenkin, istuin oikeudenkäynnissä puolustamassa isääni ja asianajaja oli tottakai nuori Oona Kiviranta ja sitten mä haukuin sen ihan lyttyyn. Sitten se mun isä, tämä Aaro joutui vankilaan, ja mä en oo varma, miksi, mutta mä muutin Miikan ja Jennin luo, jotka oli yhessä ja Nikokin asui siellä o_O.

Ja myöskin Miro on pyytänyt minua firmaansa töihin eräässä uneessa. En aluksi suostunut, mutta sitten sen äiti tuli ja rupesi tarjoamaan rahaa (ja tuli muuten nelinumeroisia lukuja). Kyllä mä suostuin, ja mentiin tekemään töitä Norjaan, jossa törmäsimme myös Joonataniin. Hmm. Melko mielenkiintoista, sillä selvisi, että Tuukka työskentelee edelleen siellä öljynporauslautalla.

Ja kerran menin naimisiin Sebastianin kanssa - en tiedä, mistä näitä unia tulee.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010

Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Minä näin kerran unta, että Miia ja Saku (yksi Salkkareiden kaikkien aikojen pareista muuten) saivat lopulta toisensa. Tämä oli joskus pari vuotta sitten kesällä; kesäuusinnoissa Saku lähti armeijaan ja hyvästeli Miian. Mutta minä palautin heidän uneni voimalla yhteen. :)

Joskus monta vuotta sitten, kesällä jälleen kerran, näin unta, että Salkkarit siirtyy esitettäväksi Neloselle. Meillä ei siihen aikaan näkynyt vielä Nelonen, ja tietysti asia juili minua. Samassa unessa muutin Salkkareiden juonikuvioita niin, ettei Miia ollutkaan kuollut, ja ettei Hanna kuole siinä onnettomuudessa. Vuosi oli siis ilmeisesti 2003, sillä Hannahan oli kuoleman partaalla tuon kesätauon ajan ennen kuin sitten kuoli.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Näinpä viime yönä unta, että Otto ampui hyvin minimaalisella pistoolilla kätensä irti ja lähti vaan sitten kävelemään irrallinen käsi olallaan pois. En muista enempää. Jotain kai siinä riideltiin ja Otolla oli sama ilme kokoajan.. :D
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja allas »

Salkkarihahmot ovat kyllä vierailleet unissani, mutta en muista niistä unista mitään.
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Salla kirjoitti:Salkkarihahmot ovat kyllä vierailleet unissani, mutta en muista niistä unista mitään.
Sama juttu minullakin. Ainakin Elina ja Tanja ovat joskus olleet joissain unissani, mutta ei vaan ole mitään kunnollista muistikuvaa niistä unista.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja PSakari »

eipä tuu muuta mieleen, kuin kerran näin unta kun remixasin ihme supermiesnopeudella johonkin minuuttiin remixin ja pistin youtubeen. lähdin mökille ja mökiltä tullessa katoin et 2 miljoonaa viewsiä viikossa.???
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

Viime kesänä näin unta että olin kotona ja en uskaltanut lähteä ulos koska aaro oli oven takana/ pihalla. Aina jos satuin menemään ulos, aaro oli jossain.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Avatar
30euroa
Kanta-asiakas
Viestit: 196
Liittynyt: 4.2.2010 04:10

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja 30euroa »

Joku viikko takaperin näin semmosta unta, että Jenniä ja muita hahmoja kuljettanut auto murskautui rotkon pohjalle. :pesis:
Paketti hiivaa, sokeria kuutisen kiloa. Tekijälle paljon iloa.
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Itse olen todella aktiivinen fani ja olen katsonut monta vuotta jokaisen jakson, mutta uniin eivät ole Salkkarit tulleet. Näen kyllä paljon unia.

Sääli sinänsä.
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Viime yönä näin jotain unta, jossa esiintyi Paula. En paljoakaan muista siitä, mutta sen verran, että Paula hyppäsi siinä laiturilta veteen vaatteet päällä. :D
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Joskus näin unta että Aaro kidnappas Lauran. Ja jostain Sakusta ja Miiasta oon unta nähny..
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Avatar
30euroa
Kanta-asiakas
Viestit: 196
Liittynyt: 4.2.2010 04:10

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja 30euroa »

Viime yönä olin Elsan kulmassa ja kauppias-Ismo sai jonkun puhelun. Kaupassa oli myös Oiva, edesmenneen Elsan mies elävänä (mutta miksi!). Kun Ismo vastasi puheluuun, siellä vastasi joku vieras henkilö: "Kiitos kun autoit Elsaa" ja heti sen jälkeen kuiskaava, vihainen ääni: "KUOLE!" Samassa Oiva kaatui maahan ja alkoi sätkiä hullun lailla. Hän alkoi madella maassa yrittäen haukata jalkaani ja siinä hän myös onnistui osittain.
Paketti hiivaa, sokeria kuutisen kiloa. Tekijälle paljon iloa.
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Meinasin unohtaa kertoa, mutta näin viime yönä unta Salkkareista. Pätkittäistä, mutta kuitenkin.

Ja unihan meni siis näin:

Kohtaus 1:
Jonkun oli poistuttava Salkkareista ja Jarmo Koski ("Seppo") suostui. Salamaratkaisu: Seppo lähtee Ullan perään. Seppo meni rautatieasemalle ja kohtasi siellä Ullan ja he suutelivat kiihkeästi.
---
Kohtaus 2: Elsan puoti.
Isabella on ajautunut jonkun ventovieraan asiakkaan kanssa tukkanuottasille siellä, myös Helena on paikalla. Siellä huudetaan ja melskataan ja ilmeisesti Helena saa kuulla kaikki Isabellan kieroudet. En käsitä, mitä tapahtui, mutta yhtäkkiä huomio siirtyy erääseen naisihmiseen (eräästä toisesta kotimaisesta draamasarjasta) ja hänen tyttöönsä. Nainen uhkailee aseella tummahiuksista naista; se oli joko Katariina tai Katja, kumpi se oli, en tiedä. Nainen otti Elsin kiväärin ja pisti piipun Katariinan (?) ohimolle. Jotenkin hän vielä uhkaili ja sitten ampui kaksi kertaa. Ilmeisesti molemmilla kerroilla tuli huti (niinpä, vaikka ase oli ohimolla), kaupan oveen syntyi nyrkin mentävä reikä, sitten käsi täristen aloitti kolmannen laukauksen. Ihmettelin jo, miten Salkkareissa näytetään tällaista kauhua. Ase laukesi, mutta sieltä ei tullutkaan mikään tavallinen panos vaan jokin ihme juttu, joka ei tehnyt mitään vahinkoa.
Das Ende.

Hui, miten kylmää kyytiä. :D
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
plaaplaa
Kanta-asiakas
Viestit: 293
Liittynyt: 31.3.2010 19:46

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja plaaplaa »

Ei nyt ihan. Ei muutenkaan jää paljoa mieleen tästä rainasta, mutta pakko katsoa, kun niin tiiviisti tullu katsottua siitä 2000 luvun jälkeen.
Madin Faniclubin #13 jäsen
Täti Moonika
Kanta-asiakas
Viestit: 96
Liittynyt: 22.3.2010 20:57

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Täti Moonika »

Ikävä kyllä näin viimein unta, johon liittyi salkkarihahmo :| :

Perustin pienen, n. elsan kulman kokoisen päivittäistavarakaupan keskelle Helsinkiä. Vieressä oli samanlaisia kilpailevia kauppoja (unissahan on niin hirveästi järkeä..). Juuri kun aloin pyörittämään kauppaa niin eikös Laitelan Ipe tunkenut liikekumppaniksi.. :D
Jensku
Viestit: 17
Liittynyt: 26.5.2009 21:06

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Jensku »

Joskus näin unta että Aaro jahtas mua ympäri kotipaikkakuntaa. Iskin veitsen Aaron rintaan ja olin varma että nyt pääsin siitä eroon, mutta Aaro tulikin puukko rinnassa seuraavan kulman takaa vastaan. Se uni tais vaa loppua jossai vaiheessa ettei siihe mitää sen kummallisempaa ratkaisuu tullut.
Avatar
30euroa
Kanta-asiakas
Viestit: 196
Liittynyt: 4.2.2010 04:10

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja 30euroa »

Ei helv.. unessa Katariina halusi kuolla (Saran takia) ja loikkasi jättimäiseen lihamyllyyn poistuen jauhelihana. :S Oli tosi karmeeta katsoa sitä vierestä. Sitten Seppo ja Ismo ajeli metsätiellä mopolla ja mikroautolla.
Paketti hiivaa, sokeria kuutisen kiloa. Tekijälle paljon iloa.
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Viime yönä se tapahtui...

Jiri ja Venla seisoivat jossain Helsingin rautatieaseman sisäpihalla ja junanraiteilla. He riitelivät, jonka takia juna ajoi heidän ylitseen. Soitin hätänumeroon ja odotettuani puoli tuntia puhelimeeni soitettiin ja siellä ambulanssimies kysyi, missä on Helsingin rautatieasema. Vastasin, etten tiedä. Pirun sekava uni.
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Avatar
Wallhack
Kanta-asiakas
Viestit: 174
Liittynyt: 3.6.2010 21:20

Re: Salkkarit tulevat uniin

Viesti Kirjoittaja Wallhack »

Näin tosi oudon salkkareihin liittyvän unen pari vuotta sitten.

Kari ajo Talotaikureiden pakulla karkuun hirveetä määrää poliisi autoja.
Kari heitti konekiväärin ja käski ampua takana olevia poliiseja.
Seppo ilmestyi poliisi helikopterista joka lensi yllämme ja huusi megafonilla "KOITA NYT RAUHOTTUA!"
"Se ken leikkiin ryhtyy leikin kestäköön"
Ismo Laitela 24. joulukuuta 2006 Kauppias ja talonmies, miljonääri
"Mitä hitaammin tippuu sen parempaa tulee"
Seppo Taalasmaa 31.10.2007 Talotaikureiden perustaja ja ainoa työntekijä
Vastaa Viestiin