Iidan sijaisnäyttelijä

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Strawr
Kanta-asiakas
Viestit: 216
Liittynyt: 23.7.2014 18:18

Iidan sijaisnäyttelijä

Viesti Kirjoittaja Strawr »

Kuva
Iidan roolissa on tällä hetkellä sijaisnäyttelijä, Pinja Kanon joka nähtiin ensimmäisen kerran sarjassa huhtikuun lopulla.

Kumpi on enemmän teidän mieleen alkuperäinen Iida, Rosa Rusanen vai sijaisnäyttelijä, Pinja Kanon?

Rosa Rusanen palaa myöhemmin takaisin sarjaan, vielä ei tiedetä milloin.


Itse pidän enemmän alkuperäisestä, koska Rosa osaa eläytyä rooliin paremmin. Ei minulla silti ole mitään Pinjaa vastaan, kyllä hänkin hommansa hoitaa ihan siedettävästi.
Live. Laugh. Love.
Makemies
Kanta-asiakas
Viestit: 418
Liittynyt: 27.5.2011 20:43

Re: Iidan sijaisnäyttelijä

Viesti Kirjoittaja Makemies »

Kuulostaa aina välillä vähän Sara Säkkiseltä. Rosaa on kyllä sikäli vähän hankala korvata, nainen kun tosiaan kaikessa ärsyttävyydessäänkni eläytyä kiukutteleluihin ja muutenkin kipakkoihin tunnetiloihin.
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Iidan sijaisnäyttelijä

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Pinja on hotimpi, mut kyl se alkuperäinen Rosa on silti parempi ja ihana ja osaa eläytyä rooliinsa paremmin (toki on näytellytkin hahmoaan niin monta vuotta)

Mut tosissaan kyllä Pinja olis tervetullut lisä sarjaan vaikka jollain uudella hahmolla
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Vikstedt
Viestit: 8
Liittynyt: 14.6.2016 20:02

Re: Iidan sijaisnäyttelijä

Viesti Kirjoittaja Vikstedt »

Mä en yhtään tykkää tästä vara-Iidasta...
akuankka1337
Kanta-asiakas
Viestit: 76
Liittynyt: 8.6.2015 19:20

Re: Iidan sijaisnäyttelijä

Viesti Kirjoittaja akuankka1337 »

Hyvät tisut vara iidalta ainakin löytyy.
Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Viestit: 606
Liittynyt: 17.6.2016 08:15

Re: Iidan sijaisnäyttelijä

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Taisi sitten tämä "sijaisnäyttelijä" jäädä lopullisesti sarjaan, ei ole ollut minkäänlaisia viitteitä, että Rosa palaisi Iidan rooliin ja jo vaihdosta reilusti yli vuosi :D
I'm afraid of all I am
My mind feels like a foreign land
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Iidan sijaisnäyttelijä

Viesti Kirjoittaja Turska »

Tuoreimmassa Kauneus & Terveys -lehdessä Pinja kertoi saaneensa keväällä vakituisen paikan.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Iidan sijaisnäyttelijä

Viesti Kirjoittaja allas »

Rosa Rusanen saisi kyllä palata sarjaan piķkuveljensä kanssa.
Vastaa Viestiin