Eka Ismo-video

Ismo-remixit ja muut muokkaukset
PalikKa6
Viestit: 1
Liittynyt: 6.12.2011 11:31

Eka Ismo-video

Viesti Kirjoittaja PalikKa6 »

Tein tossa ekan Ismo-videon: http://www.youtube.com/watch?v=seKPiEd54GM.

On kuulemma kavereitten mielestä tosi hyvä, mutta joidenki muitte mielestä tylsä. Kertokaa oma mielipiteenne
tuosta videosta tänne ja antakaa ohjeita, miten keksitte sopivaan kohtaan sopivan replan ja miten, itse saatte hauskan videon?
Itehä kelasin koko Ismo-sanavaraston läpi!

JA vielä youtube tunnisteista sen verran, että minkälaisia tunnisteita tuohon mun videoon pitäs laittaa. Ja onko parempi olla vaan
joku 6-10 kappaletta, jotka on tosi videoon liittyviä, vai lähemmäs 30, jotka on jonniin verran asian vierestä? ???
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Eka Ismo-video

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Aika eeppinen.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Eka Ismo-video

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Olisit voinut jättää noi Ismo-selostukset pois ihan typeriä ja turhia ja haittaavat ihanan Tikun ja Takun katsomista. Meillä oli juuri tuo pätkä Tiku ja Taku elokuvakasetilla, joka on nykyään kadonnut johonkin,, joten oli kiva nähdä nyt tuota, herätti paljon nostalgisia muistoja. Remix - videoista en ole koskaan pitänytkään ja tuossakin haittasi tekemäsi Ismo lisäykset. 2/5 tähteä (Tikun ja Takun ansiosta 4 tähteä, Ismojuttujen takia -2 tähteä )
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Candy200
Viestit: 16
Liittynyt: 14.11.2012 19:22

Re: Eka Ismo-video

Viesti Kirjoittaja Candy200 »

Oli aivan mahtava :D !!! 5/5 :ylos: !!!
Aku Laitela on etsimässä Tanjaa appelsiinipuusta :nipsu: !!!
Candy200
Vastaa Viestiin