Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Vähemmän moderoitu alue. Hyvän maun rajoissa.

Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Hesburger
40
37%
McDonald's
57
53%
Rolls
10
9%
 
Ääniä yhteensä: 107

Kkimi_
Kanta-asiakas
Viestit: 68
Liittynyt: 23.2.2011 16:53

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Kkimi_ »

Dale12 kirjoitti:meen huomenna mäkkii nii otan siel 1 big mac aterian ja sit veän juustoja
(X) Kiinosti
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Japp »

kinosti mua ainaki
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
SönkköX
Kanta-asiakas
Viestit: 185
Liittynyt: 4.6.2010 14:00

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja SönkköX »

Mäkkärissä on parhaat ranskikset mutta suomen tivolissa on parhaimmat niissä on valtavasta mausteita
Aaro ja Eero -fani
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja fakki »

Oma ääni menee tonne teinien mäkkäriin. Ihan sen takia, että täällä Raumalla ei ole edes Rollssia ja kolme hesburgeria on, mutta jotenkin aina mennään kavereiden kanssa sitten tuonne ainoaan mäkkäriin. Varmaan sen takia, koska euron juustot siellä. Itse tykkään hesestä, koska siellä saa pirtelöä ja mäkistä ei.

Aika usein tulee mäkkärissä käytyä, jos kaupungilla oon kavereiden kanssa.
Avatar
dottis
VIP
VIP
Viestit: 675
Liittynyt: 28.5.2009 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja dottis »

fakki kirjoitti:Oma ääni menee tonne teinien mäkkäriin. Ihan sen takia, että täällä Raumalla ei ole edes Rollssia ja kolme hesburgeria on, mutta jotenkin aina mennään kavereiden kanssa sitten tuonne ainoaan mäkkäriin. Varmaan sen takia, koska euron juustot siellä. Itse tykkään hesestä, koska siellä saa pirtelöä ja mäkistä ei.

Aika usein tulee mäkkärissä käytyä, jos kaupungilla oon kavereiden kanssa.
Täällä saa pirtelöä mäkistäkin :ylos:
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #20
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Ekku »

dottis kirjoitti:
fakki kirjoitti:Oma ääni menee tonne teinien mäkkäriin. Ihan sen takia, että täällä Raumalla ei ole edes Rollssia ja kolme hesburgeria on, mutta jotenkin aina mennään kavereiden kanssa sitten tuonne ainoaan mäkkäriin. Varmaan sen takia, koska euron juustot siellä. Itse tykkään hesestä, koska siellä saa pirtelöä ja mäkistä ei.

Aika usein tulee mäkkärissä käytyä, jos kaupungilla oon kavereiden kanssa.
Täällä saa pirtelöä mäkistäkin :ylos:
Saahan sitä täälläkin. Tavallista ja tuplamakupirtelöä :ylos:
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

En olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta mun suosikki noista kolmesta on nykyään Hese!
Mäkin ruuat on myrkkyä! Etenkin pirtelöt maistuu ihan kemikaalilta, ja maha voi todella huonosti niiden jälkeen.
Euron juustot ovat yleensä ihan käristyneitä, kuivia, onnettoman näköisiä, eikä edes muutamastakaan taltuta nälkää.
Toisinsanoen euron juustot ovat yliarvostettuja.

Ei nyt Hesekään mikään laatupaikka ole, jos haluun laadukkaita sekä maistuvia purilaisia, niin Chicos on ainoa oikea vaihtoehto. <3
Miksei muuten otsikossa ole Chicosia? :( :alas:
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

En käy nykyään pikaruokaloissa mutta silloin kun kävin suosin mäkkäriä. Ei hesessäkään mitään vikaa ole.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Kaakkis kirjoitti:Ei nyt Hesekään mikään laatupaikka ole, jos haluun laadukkaita sekä maistuvia purilaisia, niin Chicos on ainoa oikea vaihtoehto. <3
Miksei muuten otsikossa ole Chicosia? :( :alas:
Chicos ei ole varsinainen pikaruokapaikka, puhumattakaan hampurilaispaikasta.

Itsekin pidin Chicosista ennen. Aiemmin tänä vuonna vaihtoivat menua ja siinä samassa pihvien laadun aivan olemattomaan. Pihvit ovat nykyään prosessoitua teollista lihaa, jonka lihapitoisuus tuskin ylittää 50%. Sama koskee myös ainakin Amarilloa. Parempaa laatua saa McDonald'sista. :alas:

Hävetkää S-ryhmä. :( :pesis:
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Pariisissa tuli käytyä Quickissä ja täytyykin mainita, että siinä todellinen pikaruokala.

Spotcommanderista tilaus sisään, matka kassalle ja ateria on valmis. :ylos:
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Chicos ei ole varsinainen pikaruokapaikka, puhumattakaan hampurilaispaikasta.
No ei se ole pikaruokapaikka, mutta enimmäkseeen muutamissa Chicoseissa menu koostuu erillaisista hampurilaisista.
Ja ne on aivan laadukkaan maistuvia, Triple Cheese Burger, Chicos Burger, All-Star .. namm <3
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Japp »

Oon kerran syöny chicosissa purilaista, ei se niin hyvää ollu
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Japp kirjoitti:Oon kerran syöny chicosissa purilaista, ei se niin hyvää ollu
Et ymmärrän hyvän päälle, nirppanokka! :D
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Tää oli aika vaikee. Hesen ja Mc hampparit maistuvat melki yhtä hyvälle. Hesessä on kalliimpaa, mutta toisaalta siellä aloitetaan hampparin teko ku tilaus tulee. MC voi olla hamppari ritilällä odottamassa jopa 20 min, ku tekevät niitä kokoajan. Mitta sitte taas hesessä kestää ja ne eivät meinaa millään palvella pikkulapsia. Rollsin hampparkt taas on pieniä. Kerroshamppari on saman kokoinen kuin euron juusto. Joten päädyn McDonald's.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Avatar
dottis
VIP
VIP
Viestit: 675
Liittynyt: 28.5.2009 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja dottis »

sieviset kirjoitti:Hesen ja Mc hampparit maistuvat melki yhtä hyvälle. Hesessä on kalliimpaa, mutta toisaalta siellä aloitetaan hampparin teko ku tilaus tulee.
Ootko tosissas? Olen ollut Hesessä töissä joskus vuosia sitten, ja ei pidä paikkaansa. Ainahan saat valmiin hampparin, jos niitä vain on valmiina. Ja uskoisin että Mäkillä, kuten myös Hesellä on maksimirajat, että mitä saa valmis hamppari odottaa asiakasta. Taitaa olla noin 2 minuuttia, mutta en todella tiedä, että vahditaanko näitä rajoja kuinka hyvin. 2 minuutin päästä hampparin pitäisi lentää roskiin.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #20
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Japp »

Hesen ranskalaiset on mauttomia >:/ HEI SITÄ SUOLAAA PLIIS :pesis:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

dottis kirjoitti:
sieviset kirjoitti:Hesen ja Mc hampparit maistuvat melki yhtä hyvälle. Hesessä on kalliimpaa, mutta toisaalta siellä aloitetaan hampparin teko ku tilaus tulee.
Ootko tosissas? Olen ollut Hesessä töissä joskus vuosia sitten, ja ei pidä paikkaansa. Ainahan saat valmiin hampparin, jos niitä vain on valmiina. Ja uskoisin että Mäkillä, kuten myös Hesellä on maksimirajat, että mitä saa valmis hamppari odottaa asiakasta. Taitaa olla noin 2 minuuttia, mutta en todella tiedä, että vahditaanko näitä rajoja kuinka hyvin. 2 minuutin päästä hampparin pitäisi lentää roskiin.
Näinhän sen pitäisi olla mut täällä meillä päin ja Tampereella mis oon usein käyny toimitaan ikävä kyllä usein näin kun kerroin. :/
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Avatar
pöllöilijä
VIP
VIP
Viestit: 701
Liittynyt: 3.11.2009 21:13

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja pöllöilijä »

Hese, koska sijainnit ja majoneesi. Tosin ei tule kauheasti käytyä sillä hinnat :pesis: Ylipäänsä ulkona syöminen on turhauttavan kallista.
Silence I'm here
No words, no songs, no pain or doubts.
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Voiks tässä ketjussa puhuu muistaki pikaravintoloista? Sillä mulle tulee mielee toi Snacky jossa kävin yhtenä kesänä pari kertaa. Voittaa kyl ainakin molemmat Mäkin ja Hesen. Rollsista taas ei oo mielipidettä ku en oo törmännyt sellaseen syömään
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Strawr
Kanta-asiakas
Viestit: 216
Liittynyt: 23.7.2014 18:18

Re: Hesburger, McDonald's vai Rolls?

Viesti Kirjoittaja Strawr »

Hesburger
Live. Laugh. Love.
Vastaa Viestiin