Silmälasit ja aurinkolasit

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Vastaa Viestiin
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Japp »

Käytätkö silmälaseja tai piilolinssejä? Kuinka kauan olet pitänyt niitä? Monetko lasit olet omistanut? Millaiset ensimmäiset lasisi olivat? Kuinka huono näkö sinulla on?

Onko sinulla aurinkolaseja? Millaiset? Onko ne vahvuuksilla? Mistä hommasit ne? Oletko tyytyväinen niihin?

Paljon kysymyksiä :japp:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

En ole vielä saanut aikaiseksi hommata aurinkolaseja itselleni. Ostaa semmoiset ajattelin H&M:ltä tai sitten Jack&Jonesista. Tarvin niitä esimerkiksi ajaessa, kun aurinko paistaa :)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Turska »

Eioo silmälaseja ja toivottavasti en tarvii vielä pitkään aikaan.

Aurinkolaseja löytyy ainakin viidet, kaikki jotain halppis-henkkamaukka-laseja. Ajavat asiansa ihan hyvin eikä hukkuessa harmita niin paljon. Mutta vähän jäi kyllä mietityttämään Arska-Antin puheet halppislasien vaaroista...
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Japp »

Sain silmälasit 5. luokalla, kun terkkari käski optikolle. Mun näkö ei oo kovin huono, toisessa linssissä ei itseasiassa taida olla mitään. Ilman laseja toisella silmällä nään kauas melko sumuisasti, ja pää tulee heti kipeeksi ilman laseja.
Ekat lasit oli mustavalkoiset :pokeri: ns. puolihengettömät lasit :pokeri:
Yhdeksännellä luokalla sain uudet, ja nämä on nytkin mulla. Vuoden päästä kesällä ehkä uudet. :ylos:
Nyt on mustat Dieselin kehykset, joissa ruskea sisus..
Piilolinssejä en uskalla käyttää, vaikka houkuttaaki
Kuva

Tänä kesänä ostin ekat arskatkin, Ray Banin Caribbeanit, vahvuuksilla :) En tajunnut kaupassa nopeasti koittaessa että tämä ei ollutkaa Wayfarer, mutta kyl mä näihin totun, hienot nääki <3
Kuva
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja fakki »

Piilolinssejä en uskalla käyttää, vaikka houkuttaaki
Eka kerta tuntuu oudolta, toka kerta myös, kolmaskin, mutta sitten se alkaa luonnistumaan t. 3 vuotta piilolinssejä aktiivisesti käyttänyt.
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Ekku »

Itellä on samantyyliset lasit kun Japilla. Kesäkuussa sain, eli melko uudet vielä.
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

^ Minkalaiset tommoset lasit on käyttää? Tarkoitan noita, joissa ei ole "nenätukia".

Mullakin on silmälasit, kauas en näe ilman niitä mutta lähelle näen ilmankin. :) Piilolaseja on tullut harkittua mutta en ole niitä kyllä hommannut.
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Ekku »

Aaro/Eero kirjoitti:^ Minkalaiset tommoset lasit on käyttää? Tarkoitan noita, joissa ei ole "nenätukia".
Alussa oli outoa ja vaati totuttelua, tuntui jopa että laseista puuttuu jotain. :D Mut kyl niihin tottuu. :ylos:
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Japp »

En enää muista miltä ne tyynyt tuntu, nää kyl pysyy mukavasti tossa nenulla näin :japp: ja onhan tos tollaset pienet läpinäkyvät ulokkeet
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Silmälaseja en ole vielä tarvinnut, sillä näköni on aika hyvä. Aurinkolasejakaan en ole hankkinut, vaikka voisihan sellaiset ihan coolit olla. Ilmankin olen hyvin pärjännyt. :)
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Aurinkolasit hommattu tänään, vaikka tosin cittarista ne kympillä hain :nick: ihan yhtä coolit ne on kuin esim. merkkiaurinkolasit. Ensiksi ajattelin hommata H&M:ltä, mutta mielestäni nämä on hienommat ja säästin kymmenen euroakin siinä :)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Mul on pienestä pitäen ollut vahva luonne, ja kun mulle määrättiin 6-7 vuotiaana silmälasit, ja ostettiin jopa sellaiset, niin minä en suostunut niitä käyttämään, monen väännön jälkeen silmälasit jäivät lopullisesti kaappiin :)
Peruskoulussa mulla oli hyvä näkö, joten pärjäsin ilman mitään silmälaseja, lähinnä ihmettelen edelleenkin miks lääkäri aikoinaan mulle sellaiset määräs

No nyt on kyllä näkö vähä heikentyny, mut silmälaseja en tule todellakaan käyttämään mikäli sellaisia suositelleen, ne ei sovi muutenkaan mulle :D
Ehkä piilolinssejä olisin tulevaisuudessa valmis harkitsemaan, mikäli näköni olisi niin huono että se haittaisi normaalia elämääni

Aurinkolasejakaan en ole pahemmin käyttänyt, itseasiassa aina pärjännyt ilman niitäkin
Olisha ne coolit ja sillai, mut nääh.. mul varmaan joku lasikammo :D
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

lasit ei oo sillee mun juttu mutt käytän arskoi vaa autoa ajellessa kun aurinko paistaa
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Tämmösset aurinkolasit menin ostamaan. Laseille tuli hintaa 95€, kotelo 5€. Laseja kyllä tykkään käyttää etenkin ajaessa.
Kuva
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
Strawr
Kanta-asiakas
Viestit: 216
Liittynyt: 23.7.2014 18:18

Re: Silmälasit ja aurinkolasit

Viesti Kirjoittaja Strawr »

Silmälaseja en toistaiseksi tarvitse.

Aurinkolaseja tykkään käyttää kesällä.
Live. Laugh. Love.
Vastaa Viestiin