Serranon Perhe

Televisio-, elokuva-, musiikki- ja muu viihdekeskustelu
Vastaa Viestiin
Avatar
Sebastiann
Kanta-asiakas
Viestit: 178
Liittynyt: 11.10.2010 13:32

Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja Sebastiann »

Onkohan kukaan seurannut tätä Espanjalaista sarjaa?. Enää ei uusia jaksoja tule , mutta uusintoja tulee joka lauantai TV1 Klo: 13:50. On kyllä suuri pettymys kun ei voi vain joka-päiväisesti niitä uusintoja tulla kun taas olen sarjasta innostunut. PS: Kysymys miksiköhän areenasta ei näe enään jaksoja?
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #32
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Muutama kesä sitten innostuin seuraamaan Serranon perhettä aktiivisesti, mutta sitten se innostus vain lopahti ja kyllästyin sarjaan. Aika hauska sarja kuitenkin kokonaisuudessaan.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja Japp »

On tää aika hauska sarja, ono nähny alku-ja keskivaiheen jaksot.. miinus on et ne on niin pitkiä! Ei meinaa jaksaa kattoo loppuun ohjelmaa. Mun lemppppari oli Curro ja Guille :P
Ja Lucia.
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Sebastiann
Kanta-asiakas
Viestit: 178
Liittynyt: 11.10.2010 13:32

Re: Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja Sebastiann »

tiätääköhä kukaan mistä näitä voisi kenties ladta laillisesti tai warettaa torrentista ei pysty lataamaan kun ei oo seedaajia
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #32
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja Hole »

Sebastiann kirjoitti:tiätääköhä kukaan mistä näitä voisi kenties ladta laillisesti tai warettaa torrentista ei pysty lataamaan kun ei oo seedaajia
Miksi et ostaisi tuotantokausia kaupasta? Helppoa ja mukava katsoa TV:stä.

Seurasin sarjaa melkein ensimmäisestä jaksosta lähtien silloin kun tätä Suomessa alettiin näyttämään. Taisi olla 3. tai 4. jakso kun aloin katsomaan ja loppuun asti tuli sitten joka kesä katsottua. Harmi vain, että jäi aika paljonkin jaksoja väliin kun koulut alkoivat eikä enää pysynyt aamuisin katsomaan. Nyt olen vasta ensimmäisen kauden saanut DVD:lle hommattua, mutta tarkoitus olisi kaikki hommata. Ärsyttää, että ne kaudet on pitänyt jakaa osiinkin, menee niin helvetisti sitten rahaa niihin. :alas:
Mutta ehkä hauskin sarja ikinä. Ja aina semmoinen lepposa tunnelma, ei mene liian vakavaksi. Tosin Lucian lähdön jälkeen meni vähän huonompaan suuntaan, mutta ihan hyvällä tasolla kuitenkin pysyi.
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
allas
VIP
VIP
Viestit: 2432
Liittynyt: 25.5.2009 16:06

Re: Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja allas »

Muutama vuosi sitten kesällä katsoin pari jaksoa, ja ihan kivalta sarjalta vaikutti.
Dale12
Kanta-asiakas
Viestit: 115
Liittynyt: 21.5.2011 16:26

Re: Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja Dale12 »

oon joskus kesällä kattonu niitä mutta eihä noita enää ees jaksa kattoa ku ne on paskaa
jumalauta!
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Ihan mukava sarja semmosta hauskaa ja lepposta katteltavaa mutta eipä tätäkään enään nykyään pahemmin jaksa kattoa.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Avatar
Burnis
VIP
VIP
Viestit: 3027
Liittynyt: 16.7.2009 01:00

Re: Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Serranon perhettä tuli silloin aikoinaan seurattua melko aktiivisestikin. Jaksot olivat vaan kauhean pitkiä, eikä niitä aina jaksanut katsoa kokonaan. Ja taisipa tulla Salkkareidenkin kesäuusinnat silloin aamupäivällä samaan aikaan.

Taisin lopettaa sarjan katsomisen hyvin pitkälti niillä main, kun Lucia kuoli. Sarja ei enää oikein iskenyt sen jälkeen samalla tapaa. Sarjan loppu oli toki hyvä ainakin näin Lucia-fanin näkökulmasta katsottuna.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja Hole »

Nyt olen alotellut ykköskautta tässä kesäloman kunniaksi. Harmi vain, että kohta se loppuu ja sitten pitäisi ostaa 2. kausi ja sitten 3. kausi jne. Mutta onneksi on kesätöitä. :D Ja minusta tuo jaksojen pituus on vain todella hyvä asia. <3
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
UberLoLz
Viestit: 15
Liittynyt: 14.7.2011 17:11
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja UberLoLz »

Oon kattonu tätä 4 vuotta sitten ja oli aika hyvä
Avatar
Hole
VIP
VIP
Viestit: 936
Liittynyt: 7.9.2010 20:01
Paikkakunta: Atlantis

Re: Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja Hole »

Löysin vihdoin viime viikolla toisen tuotantokauden, joka on meinannut olla loppu joka liikkeesta. Mutta Anttilasta kuitenkin löytyi. Tänään sairaana aloitin sitten katsomaan ja ensimmäiset kolme jaksoa katsoin. Hyviähän ne olivat, ja mukava katsoa kun ei täysin muista mitä tapahtuu.
oksat pois

Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Avatar
Strawr
Kanta-asiakas
Viestit: 216
Liittynyt: 23.7.2014 18:18

Re: Serranon Perhe

Viesti Kirjoittaja Strawr »

Kaikki kaudet olen katsonut, mutta mun mielestä 1-5 kaudet oli parhaimpia. Lucían kuoleman jälkeen sarja huononi, ja tavallaan harmittaa että Tetén ja Guillen suhde on suora kopio Marcosin & Evan suhteesta.

"Äijätrio:n" eli Santiagon, Diegon, Fitin sekoilut ei mua miellytä. Eniten tykkäsin seurata nuorten puuhia etenkin Marcosin & Evan suhdetta.
Live. Laugh. Love.
Vastaa Viestiin