Big Brother 2014

Televisio-, elokuva-, musiikki- ja muu viihdekeskustelu
Vastaa Viestiin
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja fakki »

Kuva

19 päivää vielä, eli 24.8 alkaa vuoden 2014 Big Brother tavallisten tallaajien tähittämänä yhden kauden tauon jälkeen. Viime kausi oli mitä oli julkkisten muodossa, joten itse ainakin lähden ihan hyvillä fiiliksillä tulevaan BB kauteen. Kovasti on tuotantoyhtiö luvannut uudistunutta, panostetumpaa ja parempaa Big Brotheria mielenkiintoisilla, ei-luovuttaja asukkailla varustettuna. Palkintorahakin on kaksinkertaistunut ja se on nyt huimat 100 000 euroa, joten varmaan myös hakijamäärätkin ovat olleet suuremmat ja näin ollut enemmän valinnanvaraa.

Yhtenä uutena uudistuksena oli tuo katsojien valitsema BB-kilpailija, joka nyt mitä ilmeisemmin on Jussi Tuori aka Harmaakorva, eli yksi tunnetuimmista suomalaisista videoblogaajista. Jussin kanavan voi vilkaista tästä linkistä. Itse en kyllä tästä jätkästä tykkää lainkaan, enkä hänelle kertaakaan ääntäni tuossa haussa edes antanut. Tämä on siis aika varma talossa esiintyvä kilpailija, mutta millaisia muita kilpailijoita haluaisitte taloon? Asukasmäärästä en nyt ihan varma ole, mutta kaipa se jotain 20 paikkeilla on, kuten muutenkin on edellisillä kausilla ollut. Entä millaisilla fiiliksillä muuten lähdette kauteen? Aiotteko edes katsoa? Tilata 24/7? Haitteko itse jopa taloon?

Talk Showta juontaa jo ennenkin BB-juontajana ollut Mari Sainio ja BB Extran juontajana toimii vuonna 2007 Big Brotherin voittanut Sauli Koskinen.
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja fakki »

Huomenna kello 20.00 sub päälle, sillä BB alkaa!
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

En usko että tulee katsottua tuota. Aikaisempi kausi oli ensimmäinen BB-kausi, jonka olen koskaan katsonut ja siinä oli kyllä ihan tarpeeksi. En kyllä katsonut kaikkia jaksoja sitäkään, mutta suurimman osan kuitenkin. Joidenkin aikaisempien kausien jaksoja olen saattanut joskus muutaman minuutin vilkaista, mutta aina niissä on tehty jotain tyhmää niin jäänyt katsomatta.

Jos satun olemaan TV:n ääressä sopivaan aikaan, eikä muuta näy niin saatanpa vilkaista.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja Japp »

Haluaisin kattoo mut eeeei tuu kuuloonkaa jos herätys joka aamu kuudelta :( Ja en tykkää katsomostakaa ohjelmia kattoo
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja fakki »

JAPP kirjoitti:Haluaisin kattoo mut eeeei tuu kuuloonkaa jos herätys joka aamu kuudelta :( Ja en tykkää katsomostakaa ohjelmia kattoo
no nyt on kyllä paska selitys katsomottomuudelle :D eihän sillä nyt mitään väliä ole katsooko täysin suorana vai uusintana.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja Japp »

Tietokoneelta on ärsyttävä katsoa ja varsinki Katsomosta päivää myöhemmin joka päivä, ihan käypä selitys mulle
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Vilkaisen lähinnä millaista porukkaa on tällä kertaa mukana, mutta tuskin tulee sen tarkemmin seurattua. 2010 oli ainoa kausi jonka seurasin alusta loppuun.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja fakki »

10. kaudet asukkaat on nyt valittu ja he ovat: (nimeä klikkaamalla pääsee kattavampaan profiiliin mtv sivuille)

Tommy, 59v
Anna, 20v
Dani, 24v
Nimo, 19v
Jarno, 25v
Jonna, 24v
Joni, 18v
Tuija, 25v
Jonathan, 33v
Markku, 36v
Joonas, 19v
Armi, 52v
Jenna, 19v
Jussi, 27v
Andte, 23v
Anne, 50v
Tuulikki, 68v

17 kilpailijaa, 8 naista ja 9 miestä.
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja fakki »

Kauden ensimmäinen poistuminen tapahtunut - BB-Tommy poistettiin talosta. Syyksi ilmoitettiin henkilökohtaiset syyt, joita ei tulla uutisoimaan.

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-b ... yt/4290584

Eipä haittaa. Näkymätön, sopeutumaton ja tylsä hahmo oli.
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

Millon tää kausi päättyy?
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja fakki »

pelkkä Ministeri kirjoitti:Millon tää kausi päättyy?
Vastahan tämä alkoi :D Mutta 12 viikkoa tää kestää yhteensä, eli nyt on ensimmäinen viikko mennyt ja vielä on 11 viikkoa jäljellä.
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja fakki »

BB-Anne häädettiin sitten ensimmäisenä :ylos: Itseäni ei hän hetkauttanut milläänlailla, ulkopuolinen ja hiljainen, ei oikeen sopeutunut lainkaan 2 viikon aikana. Harvinaisen paska katsojavalinta, jälkeenpäin miettii niin olis ehkä itsekkin pitänyt jotain katsojavalinnassa äänestää, mutta ei sitten koskaan jaksanut. Ensi viikolla sitten 2 uutta asukasta taloon, toivottavasti nyt tulee niitä kuumia muijia, jotka tuolta puuttuu :) Omaa suosikkia ei vielä ole kahden viikon aikana syntynyt, mutta suurin inhokkini on ehdottomasti BB-Jussi.
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja fakki »

Tänään asteli kaksi uutta asukasta BB-taloon 40-vuotias Janne ja 23-vuotias Leyla. Eikö tänä vuonna tosiaan tule mitään kuumia parikymppisiä muijia taloon? Olin jo aivan varma, että näistä uusista edes toinen kuuluisi tuohon kastiin, mutta ei sitten. Noh antaahan tämä nyt taas hieman lisäkiinnostusta BBtä kohden, kun kaksi uutta asukasta mukana - alkoi jo vanhat pelkästään tylsyttää. Tällä menolla en kyllä jaksa koko kautta seurata aktiivisesti.
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja fakki »

BB-Jussi häädetään toisena - helvetin hienoa! Ärsyttävin asukas ihan alusta lähtien, nyt eniten ärsyttää etenkin Nimo, Jenna ja Anna. Joni ärsytti myös alussa, mut nyt voisin sanoa, että Joni on lempiasukkaani :ylos:
Avatar
Strawr
Kanta-asiakas
Viestit: 216
Liittynyt: 23.7.2014 18:18

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja Strawr »

Aika erikoista porukkaa verrattuna edellis vuosien asukkaisiin. Jarno, Dani, Jenna on mun suosikkeja. Joni on ollu alusta asti inhokki, ärsyttävä valittaja.
Live. Laugh. Love.
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Itse aloin kattomaan jaksoja näin vipalla viikolla ja mun oma top-3 on Andte, Anna ja Pertti, Andte voittoon! Ja Jonathan ekana ulos, siitä on tullu oma inhonkkini. Tuulikin olisin halunnu olevan mukana finaaliviikolla, typerää ollut toi Jennan ja Armin niin sanottu kiusaaminen.

Toi pissaamiskohu oli mun mielestä myös ihmeellinen, olis bb voinu kans vähä ajatella. Ihminen menee 70 kohti ja ei jaksa enää pihistää sillä lailla mitä ennen. Nyt vielä jotain säpinää finaaliviikolle.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Big Brother 2014

Viesti Kirjoittaja fakki »

Big Brother Suomi ei jatku syksyllä
http://www.iltalehti.fi/viihde/201505110143020_vi.shtml

Ehkä oli jo aikakin pistää tää jäihin. :ylos:
Vastaa Viestiin