Big Brother 2009

Televisio-, elokuva-, musiikki- ja muu viihdekeskustelu
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Johnny »

teijo kirjoitti:Kyll mä ainaki seuraan. Pitihän toi 24/7 nettiin nyt hankkia ! 8)
Hyvähyvä^^ meitähän on kokoajan lisää :D
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Ikimono
Viestit: 48
Liittynyt: 26.5.2009 22:12

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Ikimono »

seuraan! :D ei oo 24/7 mut kyl se tunti päivässä riittää mulle
Avatar
tsirppa
Kanta-asiakas
Viestit: 116
Liittynyt: 29.5.2009 13:29

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja tsirppa »

Oikeestaan toivon, että tuo uusi järjestelmä ei olisi koko loppukautta voimassa, mutta ei nyt vielä voi tietää kuinka se toimii. Sinänsä vähän harmi, että juuri tällä kaudella tuo otetaan käyttöön, koska nyt siellä ois taas semmoset asukkaat joita jaksais seurata muutenkin ja joilla voisi olla mukavan positiivinen henki, vähän kuin toissakaudella. Toivottavasti nyt ei käy niin, että koko loppukausi siellä on sitten koko ajan riita käynnissä ja vittumainen tunnelma. Esimerkiksi viime kaudella siellä oli niin puisevaa väkee, että tää slummi/paratiisi-juttu olisi voinut saada mielenkiinnon pysymään kauemmin yllä ja viime vuoden asukkaiden melkein olisinkin halunnut riitelevän(vieläkin enemmän).

Ja sitten tämä juttu että kaikki ei saisikaan nimetä, vaan köyhien pitäisi ansaita nimeämisoikeus, kuulostaa vähän oudolta. Mutta luulen että käytännössä tuo tarkoittaa sitä, että se oikeus on niin helppo ansaita, ettei ainakaan kovin usein tarvitse olla äänestämättä.

Onko tuolla muuten kauppaa enää ollenkaan?
Kelpaako pitsa? Ja tuplajuustolla tietenkin!
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Johnny »

tsirppa kirjoitti: Onko tuolla muuten kauppaa enää ollenkaan?
Ei ainakaan mun tietääkseni. Ton slummi vs. paratiisi-jutun takia noilla ei taida edes olla viikkotehtäviä, joten ilmeisesti BB toimittaa kaikki elintarvikkeet ym. tuotteet niille.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
Wuke
Viestit: 14
Liittynyt: 23.8.2009 01:22

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Wuke »

Itse en ole tämän vuotisia jaksoja kattonu viel kertaakaan, viime vuonna tosin tuli katottua n. 98%. Jos sitä kattois joku päivä täs miltä meininki vaikuttaa tänä vuonna. :D
Avatar
DataBase
Kanta-asiakas
Viestit: 109
Liittynyt: 21.8.2009 23:08
Paikkakunta: Savitaipale

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja DataBase »

Kauppa saisi olla, samoin jotai muuta kuin bilettämistä. Mieluiten jotain hauskoja tehtäviä. Lempparit Sampo, Kätlin ja Ragnar.
Life's more painless for the brainless, why think too hard when it's so soothing
Avatar
SamTheMan
Kanta-asiakas
Viestit: 242
Liittynyt: 19.3.2009 20:47

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja SamTheMan »

Tulee vielä hauskaa.... Rikkaat ja köyhät...

Uskon, että on todellista kilpailuhenkeä kilpailuissa.
/ Sam

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #3

FOORUMIN SÄÄNNÖT TÄSSÄ!
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Mä ainakin katon ,koska nythän on se slummitehtävä/Paratiisi. Että nytten tulee varmasti seurattua
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Tällä hetkellä uskon että Samilla, Sampolla, Esa J:llä ja Kätlinillä saattaisi olla mahdollisuudet voittoon. Onhan se vielä vähän aikaista tässä vaiheessa ryhtyä voittajaa veikkaamaan, mutta ainakin edellisvuosina mun veikkaukset on osunut aika lailla kohdilleen :)
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Darïan_Diesel
Viestit: 21
Liittynyt: 22.8.2009 00:20
Paikkakunta: parkkihalli, espoo city

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Darïan_Diesel »

Eilen kyl selvis vessapaperin uskonnollinen merkitys :D
Munters Oyj
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Milloin se slummi ja paratiisi tehtävä oikein alkaa? BB-sivuilta ei tähän saa mitään tietoa. Luulin ,että eilen bileiden jälkeen. Mutta milloinkohan se sitten alkaa?
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Niemino95
Kanta-asiakas
Viestit: 130
Liittynyt: 22.8.2009 22:03

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Niemino95 »

Seurattua tuli kyllä, aluksi vaikutti uusi porukka tylsältä mutta meno on parantunut. Esa J ja Terttu ovat omat suosikkini. Ninoa vihaan aika tavalla. Aso on vähän ristiriitainen, aika mäntiltä vaikuttaa mutta hauskoja möläytyksiä silloin tällöin.
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Helvetti odotan tota asukkaitten jakoa :D jaksan kyllä uskoa että tästä tulee hyvä kausi, alku ei vaikuttanut lupaavalta mutta nyt olen jo eri mieltä. :ylos: :ylos:
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
tsirppa
Kanta-asiakas
Viestit: 116
Liittynyt: 29.5.2009 13:29

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja tsirppa »

Jännitystä todella on ilmassa. Jokohan se jako tänään tapahtuisi. Eilen tuli kyllä Samilta niin hauskaa kännipuhetta, että nousi mun henkilökohtaisella listalla monta pykälää ylöspäin. ''Se homo joka ottaa lasin altaaseen kohtaa minun piikikkään terskani'' vai miten se meni. :D
Kelpaako pitsa? Ja tuplajuustolla tietenkin!
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Johnny »

tsirppa kirjoitti:Jännitystä todella on ilmassa. Jokohan se jako tänään tapahtuisi. Eilen tuli kyllä Samilta niin hauskaa kännipuhetta, että nousi mun henkilökohtaisella listalla monta pykälää ylöspäin. ''Se homo joka ottaa lasin altaaseen kohtaa minun piikikkään terskani'' vai miten se meni. :D
Joo, ja sillon kun Sami kaato sitä juomaa (skumppaa, siideriä vai mitä se oli?) siihen tölkkiin ja puolet meni ohi niin tuli kyllä revettyä :D Varsinainen saunamajuri :) kuuluu munkin suosikkeihin.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
tsirppa
Kanta-asiakas
Viestit: 116
Liittynyt: 29.5.2009 13:29

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja tsirppa »

Nyt oli sitten vihdoin alkoholittoman jakson vuoro. Mitään ei oikeen tapahtunut, mutta silti oli mun mielestä jotenkin hyvä jakso. Ja tämän kauden pahin repeeminen tuli koettua, kun Mensa istu yksin hiljaa PK:ssa melkein tunnin. :D Ihan hauska sinänsä tää, että Isoveli ei puhu niille, mutta mietin vaan, että tuleeko niille sitten kauheet rangaistukset, kun ne rikkoo noita sääntöjä. Esim PK:sta puhuminen.
Jännityksellä odotan, josko jo tänään tehtäisiin jaottelu.
Kelpaako pitsa? Ja tuplajuustolla tietenkin!
Tumppi
Kanta-asiakas
Viestit: 112
Liittynyt: 21.4.2009 15:18

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Tumppi »

Tähän asti oon ainaki jaksanut seurailla. 24/7 tuskin ostan, en niin kiinnostunut ole.
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Pian on ensimmäisen häädön aika, kuka lähtee? Itse olen lähes varma siitä että lähtijä on Terttu. Vaikka Aso oli väliaikatilanteen mukaan lähdössä talosta, uskon että miehellä on enemmän faneja (tai vähemmän vihamiehiä) kun Tertulla. Esa A ei missän nimessä lähde huomenna, hänellä saattaa olla pienet mahdollisuudet voittoonkin.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Mulle on oikeasti ihan sama kuka niistä 3 putoaa :D Ihan huonoja kaikki! Ekan viikon koosteet oli ihan perseestä. Talon toimintaa näytetää 10 min ja bilettämistä 50 min. Mutta sitten kun tuli tämä slummi ja paratiisi. Nyt vaikuttaa oikein lupaavalta ja voi tulla jopa parempi kuin 3 kaudesta :)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: Big Brother 2009

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Mä toivon, että Terttu lähtee. En tykkää yhtään koko ihmisestä. Höpöttää vaan ja sen puheesta saa pääsäryn. Vieläpä se on ihan s**tanan ruma.
Vastaa Viestiin