Musiikin maailma

Televisio-, elokuva-, musiikki- ja muu viihdekeskustelu
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Kuinka moni muu kuuntelee Leevi and the Leavingsia?
Kaa0s
Viestit: 29
Liittynyt: 27.5.2009 19:01

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja Kaa0s »

Suomalaista rokkia ja metallia tulee kuunneltua aika pitkälti

Parhaita keikkakokemuksia
hmm Apulanta Joensuussa night ravintelissa soittivat b-puolia paljonkin ja vanhempia biisejä se oli parasta!
toinen oisko ehkä Sulo klubin keikka ilosaaressa jossa tuli myös vanhempaa tuotantoa kalamiehen toveria yms.

Pakkohan se tällänen on kertoa vaikka nyt sen parempia keikkakokemuksia olekkaan
viinijuhlilla joskus ammoisina aikoina kuopiossa oli vielä kaljupää niin Toni vaan totesi lavalta että
"mukava nähdä että on muitakin kaljupäitä liikenteessä tänään"

Ne viinijuhlat vaan pilasi eräs nainen joka oli nauttinut vähän liikaa niitä viinejä silloin heilui ja pyöri ja läikytteli viiniä ympäriinsä ja lauloi vielä nuotin vierestä ja väärin :D no oli sille toisaalta ihan hyvä nauraakkin :D
http://paholainen.org
Shoutcast striimit yms...

Nettiradiot ONLINE
http://radiot.paholainen.org
Avatar
CESP
Viestit: 41
Liittynyt: 26.5.2009 14:53

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja CESP »

Metallia laidasta laitaan. Slipknot ja Bullet for my valentine niitä kuuntelen eniten. Ja kesällä ruisrockiin...
''Aamu tuo tähden ojaan tai hotelliin: Joka tapauksessa viiden tähden helvettiin''
toymmi
Viestit: 10
Liittynyt: 25.5.2009 21:46

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja toymmi »

Musiikkimaku kaartuu enemmän tuonne metallin puolelle. Parhaiten iskee varmaanki nytten tämmönen 80-90 luvun thrash metalli. Kesällä sitä pitäs lähtee kahtoo Metallicaa ja kumppaneita Sonisphereen, Poriin. Tosin onhan siellä muitaki kovia, esim. Lamb Of God, Kreator, Machine Head... yms
Avatar
zergbur
Viestit: 44
Liittynyt: 29.5.2009 20:18

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja zergbur »

Viemäriörinää lähinnä, muukin metalli toki menee, mutta lähinnä thrashin ja grindin väliltä. Slayer on kyllä lempibändi. :)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #5
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Monenlainen musiikki on hyvää, mutta kuuntelen enimmäkseen rockia. Eniten kolahtaa 80-luvun rock. Suosikkibändejäni ovat mm. Bon Jovi, Whitesnake ja Europe. Keikoista ei ole vielä hirveästi kokemusta. Heinäkuussa olen menossa Deep Purplea katsomaan.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Räppiä lähinnä, pääosin suomalaista.

Ennen kuin tuomitset, pyydän sinua kuuntelemaan vaikkapa tämän Ruudolfin biisin (älä välitä videosta). Nimittäin kaikki suomalainen räppi ei suinkaan ole sitä Cheekin "olen täynnä itseäni" -roskaa. Olen kuunnellut räppiä varmaan suunilleen koko ikäni ja minulla on sitä älytön kirjasto koneellani. Olen myös tehnyt joitakin biisejä.

Musiikkiasioista ei tietenkään voi kiistellä. Minun vaan käy melkein sääliksi jotain heviörisijöitä, koska aito ja oikea räppi on niin elämäniloista ja hauskaa.
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Torsti kirjoitti:Minun vaan käy melkein sääliksi jotain heviörisijöitä, koska aito ja oikea räppi on niin elämäniloista ja hauskaa.
Tiesitkö että eri ihmiset saa "kiksejä" eri biiseistä? Jotku kuuntelee jotakin eri tarkoitusta hakien? Ja sekin on totta että nämä hevifestarit ovat Suomen rauhallisimpia, ja Rockin/Hevin kuuntelijat ovat luonteeltaan samanlaisia kuin klassisen musiikin kuuntelijat. Itse en pidä räpistä - pidän sitä turhana paskana. Mutta kuten mainitsit; onhan tuo sun linkkaama biisi parempi kuin joku cheekki. Tykkään monista rock-biiseistä koska tuovat semmoset hyvän fiilarin joka auttaa esim tahkoamaa jotai peliä :ylos:
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Todella sekalainen musiikkimaku. Vaihtelee aina kausittain, toisinaan tekee mieli kuunnella suomalaista iskelmää, toisinaan grindiä, hardcore punkia, trancea...
Kaikki menee lähestulkoon. Enimikseen se pysyy pääasiallisesti noissa.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Hags
Viestit: 26
Liittynyt: 22.8.2009 13:08

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja Hags »

Menee lähes laidasta laitaan laatubiisejä
- suomimetal/rock (Apulanta, Klamydia)
- heavy metal (Metallica, Kotiteollisuus)
- melodic death metal (pääasias COB)
- industrial metal (Rammstein, Pain, Ruoska, Turmion Kätilöt)
- techno/dance (DCX, Chorale, Distrance)
- alternative metal (System of a Down, Linkin Park)
- muu metal (Volbeat, Apocalyptica)
Madin Faniklubin #51 jäsen
Avatar
Sönkkööö
Viestit: 46
Liittynyt: 21.8.2009 22:49

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja Sönkkööö »

Eniten kuuntelen reggaeta ja suomi hiphoppia Asa, Steen1, Jontti&Shaka ja Uuden Ajan Avaruus Uskonto. Mutta metallikin menee ykkös bändi on sieltä laidasta Avenged Sevenfold. Laajamusiikki maku on rikkaus :)
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Kaikki kelpaa mikä kuulostaa hyvältä. Varmaan eniten kuuntelen Pop ja Rock musiikkia.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

No itse en pidä kauheasti suomenkielisistä kappaleista mutta nämä seuraavat kaksi kappaletta Ressu Redfordilta ovat parhaita: Älä Mee ja Kuka On Se Oikea

Loput musiikista on, joita ehdottomasti kuuntelen, on Eminem... Hänellähän ne järkevät ja totisen kuuloset lyriikat on. :) ja on loistava puolustamaan itseäänsä, jos joku aivan tosissaan pilkkaa tai dissaa häntä! Mutta minä uskon, ettei Eminem koskaan aloittaisi mitään kiistoja (ns. beeffaamista) - aina joku on aloittamassa sen beeffaamisen Eminemiä vastaan sen takia, koska hän on luuseri tai valkonen ja siksi on häpeäksi hip-hopille (ainakin yksi hänen vihamiehistä nimeltään 'Benzino' on sitä mieltä)... -.-

P.S.-- Olen ollut Eminemin fani jo seitsemänvuotiaasta asti - eli ollut n. 8½ vuotta tähän asti. ^^
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
dottis
VIP
VIP
Viestit: 675
Liittynyt: 28.5.2009 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja dottis »

Olen saanut nimmarin Jamie Cullumilta isän kautta lehdistötilaisuudesta.
Yläasteen alussa vuosia sitten piti ojentaa kukat Pikku G:lle konsertin jälkeen, mutta tyyppi unohti. (ja minuthan pakotettiin hommaan :D)
Kävinköhän samoihin aikoihin Gimmelin pukuhuoneessa väkisin työnnettynä..
Ja niin noloa kuin se onkin, niin Nick carter kosketti kättäni kesken keikan, kun istuin katsomossa. Eikä tarvi ilkkua

Kuuntelen ja soitan ja laulan. Eniten korvista sisään menee r&b, pop ja rock nykyään. Kaikkiruokainen olen. Ulkomaalaista kuuntelen lähinnä, koska kotimainen r&b tarjonta on surkean marginaalista.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #20
roflontex
Kanta-asiakas
Viestit: 77
Liittynyt: 23.5.2009 18:58

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja roflontex »

kuuntelen aikalailla punkkia

ja sitten tätä joulun aikaan
http://www.youtube.com/watch?v=xbesPnTUoh4
Lihapullamies
VIP
VIP
Viestit: 576
Liittynyt: 9.8.2009 12:15

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja Lihapullamies »

Listaan tähän nyt joitakin bändejä..

Cmx
Eppu Normaali
Leevi and the Leavings
Meshuggah
Tool
Deftones
System of a Down
Primus
Mushroomhead
Rage against the machine
Megadeth
Underworld

Siinä on jonkun verran.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
akakabuto
Viestit: 11
Liittynyt: 23.8.2009 21:51

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja akakabuto »

Onhan sitä joitain bändejä nähty. Pienempänä tuli kuljettua äiteen mukana
tanssilavoilla. Teininä tuli käytyä sitten Maata Näkyvissä-festareilla, niin
tuli nähtyä lähinnä gospelbändejä.

Tässä nyt kuitenkin joitain bändejä/artisteja, joita oon nähnyt:

- Isto Hiltunen
- Joel Hallikainen
- Kari Tapio
- The Rain
- HB
- Delirious?
- Tribe
- Juha Tapio
- kidMan
- Stryper
- Superchic[k]
- Think twice
- Tera (entinen Terapia)
- .kraka
- Claas P. Jambor
- bass'n Helen
- kls.
- Ichtus
- Egoeimi
- Normal Generation?
- Opeth
- Whitesnake

Suurin unelma olisi nähdä X Japan livenä. Kyseinen bändi on ilmoittanut
kyllä tulevansa Suomeen, mutta saa nähdä, että peruvatko.
Sometimes our tears blinded the love
We lost our dreams along the way
But I never thought
you'd trade your soul to the fates,
never thought you'd leave me alone.

~ X Japan - Tears
Matlok
Viestit: 14
Liittynyt: 22.8.2009 16:05

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja Matlok »

Musiikkiasioista ei tietenkään voi kiistellä. Minun vaan käy melkein sääliksi jotain heviörisijöitä, koska aito ja oikea räppi on niin elämäniloista ja hauskaa.
Musiikkiasioista voi nimenomaan kiistellä.
Tiesitkö että eri ihmiset saa "kiksejä" eri biiseistä? Jotku kuuntelee jotakin eri tarkoitusta hakien? Ja sekin on totta että nämä hevifestarit ovat Suomen rauhallisimpia, ja Rockin/Hevin kuuntelijat ovat luonteeltaan samanlaisia kuin klassisen musiikin kuuntelijat. Itse en pidä räpistä - pidän sitä turhana paskana. Mutta kuten mainitsit; onhan tuo sun linkkaama biisi parempi kuin joku cheekki. Tykkään monista rock-biiseistä koska tuovat semmoset hyvän fiilarin joka auttaa esim tahkoamaa jotai peliä :ylos:
Luonteeltaan ovat samanlaisia kuin klassisen musiikin kuuntelijat? Kyllä se klassinen musiikki vaatii kuuntelijaltaan enemmän kuin hevimusiikki. Mikään helsinginsanomien tutkimukset eivät todista periaatteessa yhtään mitään.

Tuleehan sitä silti sitä metallimusiikkia enimmäkseen kuunneltua.
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Matlok kirjoitti:
Luonteeltaan ovat samanlaisia kuin klassisen musiikin kuuntelijat? Kyllä se klassinen musiikki vaatii kuuntelijaltaan enemmän kuin hevimusiikki. Mikään helsinginsanomien tutkimukset eivät todista periaatteessa yhtään mitään.

Tuleehan sitä silti sitä metallimusiikkia enimmäkseen kuunneltua.
Ei ole Helsingin Sanomat -tutkimus. Vaan ihan maailmanlaajuinen tutkimus oli, johon taisi vastata monta miljoonaa ihmistä ;)
Matlok
Viestit: 14
Liittynyt: 22.8.2009 16:05

Re: Musiikin maailma

Viesti Kirjoittaja Matlok »

ismooo kirjoitti:
Matlok kirjoitti:
Luonteeltaan ovat samanlaisia kuin klassisen musiikin kuuntelijat? Kyllä se klassinen musiikki vaatii kuuntelijaltaan enemmän kuin hevimusiikki. Mikään helsinginsanomien tutkimukset eivät todista periaatteessa yhtään mitään.

Tuleehan sitä silti sitä metallimusiikkia enimmäkseen kuunneltua.
Ei ole Helsingin Sanomat -tutkimus. Vaan ihan maailmanlaajuinen tutkimus oli, johon taisi vastata monta miljoonaa ihmistä ;)
Löytyykö jotain todisteita tämän tutkimuksen olemassaolosta?
Vastaa Viestiin