Putous

Televisio-, elokuva-, musiikki- ja muu viihdekeskustelu
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Oli jopa yllättävän katsottava. Huonointa oli nuo laulut ja osa sketsihahmoista. Saattaa tätä vielä pari jaksoa ainakin katsoa, jospa tuo oli vielä alkukankeutta. :D
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja fakki »

Ei mitenkään kovasti kolahtanut nyt kyllä avausjakson perusteella tää kausi. Samat alkujutut kuin ennenkin oli kaikki ihan ok ja katsottavia - perus kauraa. Sketsihahmokisa oli kyllä suunnaton pettymys; kisan voittajakin selvisi jo avausjaksossa.

Ari Stevari oli idealtaan ihan ok, mutta mun mielestä sitä ei kyllä oltu suunniteltu oikeaan suuntaan. Tästä ideasta olis saanu paremman, tosin en nyt ihan heti lyö lyttyyn, mutta ensivaikutelmana ei kovinkaan hyvä. Ei kuitenkaan tipu vielä ekojen joukossa, 2/5

Karjalan Kandalfi oli ilmeisesti Mari Perankosken kuvaus miehestään Jouni Hynysestä. Ajatukselta ihan hauska, mutta en sitten tiedä onko Hynynen sketsihahmona voittaja-ainesta? Tuskin. Itse en tästä pitänyt, mutta ihan Perankosken takia tää ei tipu ekojen joukossa, 2/5

Loordi Lally, ensivaikutelman perusteella on yksi todennäköisimmistä ekana tippuvasta hahmosta, 1/5

Salmen Pasilla on ainakin pähein asu kaikista hahmoista ja muutenkin vaikutti ihan mukavalta ja suht hauskaltakin. Tulee olemaan vielä finaalilähetyksessä mukana, mutta ei voita, 3/5

Svetlana Rönköstä tuli heti ulkonäön perusteella entinen voittaja Leena Hefner mieleen, mutta hahmon kuvauksen perusteella asuvalinta on tuosta huolimatta osuva. Venäjäläppä kolahtaa suomalaisiin, joten uskon myös Jennin hahmon selviävän finaaliin asti. Positiivisin yllätys kaikista, 3/5

Rontgoteus Hittavainen on ensivaikutelman perusteella suurin pettymys, odotin Ketoselta vähän parempaa suoritusta, 1/5

Kristiina “Kissi” Vähä-Hiilari, eiköhän Kissi voida jo ensi jaksossa kruunata sketsihahmokilpailun voittajaksi. Ainut hahmo jossa oli sitä voittaja-ainesta, odotan innolla tulevaa - ensivaikutelma oli mainio, tosin tyhmää kun yhtään haastajaa ei kyllä ole, 4/5

Julia "Jussu" Herlin, Helstenin hahmo oli Ketosen ohella suurimmat pettymykset. Jussu edusti juuri niitä elementtejä, joita on jo nähny etenkin Iina Kuustosen hahmoissa edellisillä kausilla, ne onjo nähty. Potentiaalinen ehdokas ensimmäiseksi tippujaksi, 1/5
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Ensimmäisen jakson perusteella Putous tuo jälleen hyvää viihdettä lauantai-iltaan. Tulikoe, sketsit, viikkokatsaus ja sketsihahmot olivat kaikki suhteellisen hauskoja. Suosikkisketsihahmoa en vielä tässä vaiheessa lähde sanomaan, mutta muutama ainakin vakuutti. Tähän asti kuulemani hypetyksen perusteella Kissi pääsee pitkälle.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Taitaa olla jo kolmas kerta, kun naishahmoa esittävä mies on voittamassa kisaa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Karjalan Kandalfi, Svetlana, ja Kissi parhaat :ylos:
Minulla ei ole jaksoja.
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Itse tykkäsin tosi paljon uudesta kaudesta ja uusista näyttelijöistä, viikkokatsaus oli suosikkini :) Kissi ja Svetlana oli suosikit hahmoista ja näyttelijöistä ainakin Antti, Essi ja Mari, vaikka kaikki oli kivoja. Lupaavalta vaikutti
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Tämän viikon jakso oli paljon huonompi mitä viime viikon jakso. Ei naurattanut kertaakaan ohjelman aikana. Voisi kuitenkin katsoa seuraavan jakson, jos tämäkin jakso oli vielä alkukankeutta. :/
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Japp »

Siis mitä sää hourit, tän viikon jakso oli paljon hauskempi ku viime viikon!!!!! :(
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Heikki Paasonen ei tunnu enää niin ärsyttävältä kuin ennen.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Oon hiukka samaa mieltä aaroeeron kanssa, sketsit ei oikein naurattanut ja tietyt hahmot teki mieli skipata kokonaan. Svetlana ja Kissi on edelleen mun suosiossa :) Ja Ketosen hahmon sisääntulomusiikki saa hyvälle tuulelle, vaikka itse hahmo aiheuttaa ristiriitaisia ajatuksia :D
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Salme Pasi on noussut suosikikseni sketsihahmokisassa kahden ensimmäisen jakson perusteella. Oikein mainiota läppää heittää liitto-orava. :)
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Turska »

Sketsihahmo-osion nimi on muuten tälläkin kaudella Vuoden sketsihahmo vaikka tälle vuodelle on jo yksi valittu
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Mun mielestä itse sketsien taso on parantunut siitä mitä ne oli vielä viime kaudella + koko jaksoa ei ainakaan tämän 2. jakson kohdalla käytetty sketsihahmojen hehkuttamiseen.
Minulla ei ole jaksoja.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Tämähän oli jo selvästi paras jakso tähän mennessä.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Paras putosi. No, onhan siellä kuitenkin Ketonen vielä. Kumminkin joku noista huonoimmista hahmoista voittaa.
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Ysärijonnet eivät muista Napakymppiä. Oli hyvä sketsi.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja Turska »

Tänään oli hyvä jakso. Hyvä teema :ylos:
Sketsihahmo-osuus oli kyllä heikoin lenkki. Koko osuuden saisi tulevilla kausilla tiputtaa pois ja vaihtoehtoisesti ohjelman lopettaa tämän kauden jälkeen.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Enigma kirjoitti:Ysärijonnet eivät muista Napakymppiä. Oli hyvä sketsi.
Olen syntynyt 1996 ja muistan Napakympin :D Olihan se veikeä ohjelma.

Hyvin oli toteutettu tuo kasariteema. Harmillista oli, ja ihan outoa, että Kandalfi putosi.
Minulla ei ole jaksoja.
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja fakki »

Joo eiköhän mun Putos-jaksot ollu tässä, ei lainkaan kiinnostusta ja into mennyt koko sarjaan. Ei yhtään toimi nykyään, toivottavasti tajuavat lopettaa tämän kauden jälkeen. En edes muista oonko nauranut _kertaakaan_ näiden jaksojen aikana, tää niin kaipais Hirviniemeä. Salmen Pasi voittoon kuitenkin :ylos:
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Re: Putous

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

fakki kirjoitti:Joo eiköhän mun Putos-jaksot ollu tässä, ei lainkaan kiinnostusta ja into mennyt koko sarjaan. Ei yhtään toimi nykyään, toivottavasti tajuavat lopettaa tämän kauden jälkeen. En edes muista oonko nauranut _kertaakaan_ näiden jaksojen aikana, tää niin kaipais Hirviniemeä. Salmen Pasi voittoon kuitenkin :ylos:
En nyt halua olla ilkeä kellekään, mutta mitä tämä Hirviniemen ylistys oikein on? Hyvä näyttelijähän se on, mutta edellisessä kokoonpanossa esimerkiksi Jussi Vatanen veti monesti paljon paremmin kuin Hirviniemi. Ihmetyttää lukea Naamakirjassakin näitä kommentteja miten "ei oo enää hirviniemeä nii on paskaa". Eivätkö ne muut näyttelijät ikinä merkanneet mitään?
Minulla ei ole jaksoja.
Vastaa Viestiin